Page 50 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 50

TEST         Yamaha
                                                         XMAX 300
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
          Αξίζει  να  αναφέρουμε  ότι  η  έκδοση  TechMax      Σε επίπεδο δομικών στοιχείων και περιφερεια-
        πάει ένα βήμα παραπέρα διαθέτοντας μια έγχρω- κών δεν έχουμε αλλαγές, καθώς το ατσάλινο σω-
        μη TFT οθόνη 4,2 ιντσών και άλλη μια LCD 3,2  ληνωτό πλαίσιο είχε κατασκευαστεί εξ αρχής με
        ιντσών από πάνω της. Εδώ μέσω της εφαρμογής  γνώμονα την ακαμψία, τη σπορ συμπεριφορά και
        StreetCross  της  Garmin  βλέπεις  τον  χάρτη  και  το χαμηλό βάρος, το οποίο δεν ξεπερνά τα 183 κι-
        λαμβάνεις οδηγίες από το GPS κατευθείαν στην  λά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 13,2 λίτρων. Συ-
        οθόνη του scooter για εύκολη πλοήγηση. Επίσης,  νεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι το οποίο εδρά-

        μπορείς να έχεις πρόσβαση σε πληροφορίες για  ζεται σε δυο τιμονόπλακες, όπως συμβαίνει στις
        την κίνηση, την υπολειπόμενη απόσταση, τον εκτι- μοτοσυκλέτες και διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση της
        μώμενο χρόνο άφιξης κ.α, με την περιήγηση να γί- προφόρτισης ελατηρίου. Στον τομέας των φρένων
        νεται από τους διακόπτες στο τιμόνι.                  έχουμε έναν δίσκο 267 χιλιοστών εμπρός με διπί-
          Κινητήρας - Περιφερειακά                            στονη δαγκάνα και έναν 245 πίσω, που επιβλέπο-
          Ο γνωστός από την προηγούμενη γενιά Blue Core  νται από δικάναλο ABS. Οι τροχοί των 15 και 14
        κινητήρας των 292 κυβικών συνεχίζει να προσφέ- ιντσών φορούν ελαστικά Michelin City Grip 2 δια-
        ρει τις υπηρεσίες του στο ανανεωμένο XMAX 300  στάσεων 120/70-15 και 140/70-14 εμπρός και πί-

        αποδίδοντας 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ και 2,95  σω αντίστοιχα.
        χλγμ. ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του         Στο δρόμο
        γίνεται φυσικά με ηλεκτρονικό ψεκασμό και κατά         Το φυσικό περιβάλλον το XMAX 300 δεν είναι
        τη διάρκεια της δοκιμής η κατανάλωση δεν ξεπέ- άλλο από το κέντρο της πόλης και εκεί ξεδιπλώ-
        ρασε τα 3,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το σύστη- νει τις αρετές του. Το χαμηλό και σωστά κατανεμη-
        μα ελέγχου της πρόσφυσης προσθέτει ένα έξτρα  μένο βάρος σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο
        επίπεδο ασφάλειας σε ολισθηρούς δρόμους, ενώ  του τιμονιού και τις μαζεμένες διαστάσεις είναι τα
        μπορεί να απενεργοποιηθεί.                            συστατικά για κορυφαία ευελιξία για να κερδίζεις









































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55