Page 40 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 40
TEST Ducati
Diavel V4
υγρών. Η διαδρομή των τροχών είναι 120 χιλιο-
στά εμπρός και 145 χιλιοστά πίσω, δηλαδή κατά
15 χιλιοστά μεγαλύτερη απ’ ό,τι του Diavel 1260,
για ακόμα μεγαλύτερη άνεση. Το σύστημα πέδη-
σης έχει τη υπογραφή της Brembo, με ακτινικές
τετραπίστονες δαγκάνες Stylema και πλευστούς
δίσκους 330 χιλιοστών μπροστά, και διπίστονη
δαγκάνα με δίσκο 265 χιλιοστών πίσω. Οι τροχοί
είναι ένα ακόμα σημείο που τονίζουν τη μοναδι-
κότητα του Diavel. Είναι 17 ιντσών με 5-μπρατση
σχεδίαση και διαμανταρισμένες λεπτομέρειες, Ή σέλα βρίσκεται στα 790 χιλιοστά ύψος
για εύκολη πρόσβαση και
με τα ελαστικά της Pirelli, Diablo Εξοπλισμός - τιμή χειρισμό. Το πλούσιο υλικό της
Rosso III, να έρχονται σε διαστά- συμπεριφέρεται ευγενικά στα
σεις 120/70 μπροστά και το εντυ- ABS / Ρυθμ. l/l μαλακά μόρια του αναβάτη,
Τraction Control / Ρυθμ.
l/l
ενώ κάτω από το καπάκι του
πωσιακό 240/45 πίσω. Στροφόμετρο l μονόσελου κρύβεται το τμήμα για
Στο δρόμο Immobilizer l το συνεπιβάτη.
Yπολογιστής ταξιδιού
l
Πίσω από την επιβλητική εμφά- Μερικός χιλιομετρητής l
νιση του Diavel βρίσκεται μια φι- Ένδειξη βενζίνης l δρομές. Και ενώ μπορείς να κα-
Δείκτης θερμοκρασίας
λική προς το χρήστη μοτοσυκλέ- Θερμοκρασία περιβάλλοντος l θίσεις αναπαυτικά στη σέλα του
l
τα από όλες τις απόψεις. Αυτό Ζελατίνα / Ρυθμ. 8/8 και να απολαύσεις την επιλεγ-
οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l μένη διαδρομή, την ίδια στιγμή
Πλάγιο σταντ
l
νέο κινητήρα και την παλέτα των Κεντρικό σταντ 8 ο εκρηκτικός V4 σε προκαλεί να
ηλεκτρονικών που μετατρέπουν Χειρολαβές / Σχάρα l/l τον πυροδοτήσεις όταν εσύ απο-
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
το Ιταλικό cruiser σε μια εύκο- l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, l/l φασίσεις. Με το γκάζι ανοιχτό
λα διαχειρίσιμη αλλά πάντα υπο- -: δε διατίθεται και για όσο ο αυχένας σου αντέ-
λογίσιμη δύναμη. Οι αλλαγές στο χει, το θηρίο επιταχύνει διαρ-
πλαίσιο και το μειωμένο βάρος αποτελούν κοινές κώς χωρίς να κόβει ρυθμό με οποιαδήποτε σχέ-
συνισταμένες στην εξίσωση της πρακτικότητας, ση στο κιβώτιο, μειώνοντας το προσδόκιμο ζωής
της άνεσης αλλά και της σπορ διάθεσης. Το νέο των ελαστικών. Μαζεύει χιλιόμετρα σαν «διαβο-
Diavel ανταποκρίνεται με μεγαλύτερη αμεσότη- λεμένο» και σταματάει μόνο όταν η βελόνα βου-
τα στις εντολές του οδηγού, ενώ η ραφιναρισμέ- τήξει βαθιά στα κόκκινα της 6ης, ξεπερνώντας τα
νη λειτουργία του κινητήρα από το ρελαντί ευνο- 270χλμ./ώρα. Μακρύ μεταξόνιο, 240αρι ελαστι-
εί την κίνηση ακόμα και στο κέντρο της πόλης. κό και 170 ίπποι αρκούν για να σπάσεις τα χρονό-
Σε αυτές τι συνθήκες το Ιταλικό θηρίο θα συμπε- μετρα από στάση και όλα αυτά με φουλ εξοπλισμό
ριφερθεί εξευγενισμένα, με το μικρό κόψιμο του και γεμάτο ρεζερβουάρ. Οι μετρήσεις είναι ενδει-
φαρδιού τιμονιού να μην αποτελεί τροχοπέδη μέ- κτικές των δυνατοτήτων του νέου Diavel με 3,3
σα στην κίνηση, καθώς το εξαιρετικό ζύγισμα και για το 0-100, 2,9 για το 60-120 και 5.7 για το 100-
η ελαφριά αίσθηση «σβήνουν» έντεχνα τα μει- 200, όμως η αίσθηση επιτάχυνσης που βιώνεις
ονεκτήματα μιας τέτοιας κατασκευής σε σφιχτό σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού δύσκολα μπορεί να
περιβάλλον. Όμως το Diavel γεννήθηκε για τον αποτυπωθεί με ξερούς αριθμούς. Σε μεικτή δια-
ανοιχτό δρόμο και ζει για να μπολιάζει κάθε σου δρομή με στροφές, το Diavel μπορεί να οδηγηθεί
κύτταρο με αδρεναλίνη σε βόλτες, ταξίδια και εκ- σε πολύ γρήγορους ρυθμούς. Κινείται σαν κυνη-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40