Page 38 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 38
TEST Ducati
Diavel V4
λινδρο, έχει χωρητικότητα 1158 τη. Η σουίτα των ηλεκτρονικών
κυβικών, ενώ φέρει συμβατικό Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι βοηθημάτων είναι κάτι παρα-
σύστημα βαλβίδων προσφέρο- πάνω από πλήρης και περιλαμ-
ντας το ασύγκριτο πλεονέκτη- Τύπος Αλουμινένιο μονοκόκ βάνει traction control, wheelie
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμέ-
μα των διαστημάτων μεγάλων νο πιρούνι 50χιλ., ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ control, cornering ABS, , launch
σέρβις στα 60.000 χιλιόμετρα. Διαδρομή (χλστ.) 120 control, cruise control και quick
Ο κινητήρας του Diavel απο- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό shifter διπλής κατεύθυνσης.
αμορτισέρ, ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ
τελεί ένα απαύγασμα της τε- Διαδρομή (χλστ.) 145 Πλαίσιο – Άναρτήσεις - Φρέ-
χνολογίας καθώς χρησιμοποιεί Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/330, 4Ε, ABS να
σύστημα απενεργοποίησης κυ- Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 2Ε, ABS Το νέο Diavel έχει υποστεί δο-
λίνδρων, το οποίο του επιτρέπει μικές αλλαγές, αφού αποχωρί-
να λειτουργεί ως δικύλινδρος ή ως τετρακύλιν- στηκε την κλασική λύση του χωροδικτυώματος.
δρος κατά περίπτωση. Πιο συγκεκριμένα, οι 2 πί- Πλέον διαθέτει αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο και
σω κύλινδροι απενεργοποιούνται στο ρελαντί και μονόμπρατσο ψαλίδι, τα οποία σε συνδυασμό με
τις χαμηλές ταχύτητες, για χαμηλότερη κατανά- τον νέο κινητήρα εξοικονόμησαν 13 ολόκληρα κι-
λωση και εκπομπή θερμότητας παράγοντας έναν λά σε σχέση με το Diavel 1260 S, σταματώντας τη
πιο μπάσο ήχο. Στην πράξη, η μέση κατανάλω- ζυγαριά στα 236 γεμάτα κιλά. Η ανάρτηση είναι
ση κυμαίνεται στα 7,2 λίτρα, ενώ και η θερμο- πλήρως ρυθμιζόμενη και αποτελείται από ανε-
κρασία που φτάνει στον αναβάτη στο σφιχτό αστι- στραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών με ρύθμιση συ-
κό κλοιό είναι σημαντικά μειωμένη. Παράλληλα, μπίεσης και προφόρτισης ελατηρίου στο αριστε-
το σύστημα εξάτμισης κατέχει περίοπτη θέση στο ρό και επαναφοράς στο δεξιό καλάμι, καθώς και
νέο Diavel, αφού καταλήγει σε τέσσερις απολή- μονό αμορτισέρ με ξεχωριστό, πρόσθετο δοχείο
ξεις, με σαφή αναφορά στους κυλίνδρους του V4
Granturismo. Η απόδοση του κινητήρα αγγίζει
τους 168 ίππους και τα 12,8 kgm ροπής, ενώ τα
ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου φέρουν 4 χαρ-
τογραφήσεις Sport, Touring, Urban και την νέα
Wet, οι οποίες μεταβάλλουν τις παραμέτρους
απόδοσης και απόκρισης και μπορούν να ρυθ-
μιστούν σύμφωνα με τις επιθυμίες του αναβά-
Ή νέα TFT οθόνη 5 ιντσών προσφέρει δυνατότητα
συνδεσιμότητας με smartphone μέσω Bluetooth
για διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων κειμένου και
μουσικής, ή χρήση του για το σύστημα πλοήγησης
Turn By Turn μέσω της εφαρμογής Ducati Link.
Το νέο Diavel αποχωρίστηκε τον δικύλινδρο
Testastretta για χάρη του τετρακύλινδρου V4
Granturismo. Άποδίδει 168 ίππους, διαθέτει
πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων,
ενώ εξοπλίζεται με σύστημα απενεργοποίησης
κυλίνδρων για χαμηλότερη κατανάλωση και
εκπομπή θερμότητας.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 38