Page 38 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2023
P. 38

Yamaha XMAX 300 TechMax


        τήν  βρίσκεται  μια  μικρότερη                                           Κινητήρας-Άναρτήσεις-
        LCD  3,2΄΄  για  τις  βασικές  πλη-  Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι             Φρένα
        ροφορίες, όμως περνά σε δεύ-                                             Γνωστός από την προηγούμενη
        τερη μοίρα, μιας και το μάτι σου     Τύπος          Ατσάλινο σωληνωτό  γενιά και αναμφίβολα ένας από
                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό
        θα κατέβει κατευθείαν πιο χαμη-                               πιρούνι  τους  κορυφαίους  της  κατηγορί-
        λά. Εκτός από το αισθητικό κομ-      Διαδρομή (χλστ.)           110    ας,  ο  Blue  Core  κινητήρας  292
                                                                       Διπλά
        μάτι που αναμφίβολα εκσυγχρο-        Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    αμορτισέρ  κυβικών,  συνεχίζει  να  προσφέ-

        νίζεται  με  την  προσθήκη  μιας     Διαδρομή (χλστ.)            79    ρει τις υπηρεσίες του και στο νέο
        TFT οθόνης, μεγάλο βάρος δό-         Φρένα Ε (χλστ.)      Δ/267, ABS   XMAX, καλύπτοντας τις προδια-
        θηκε και στον τομέα της συνδε-       Φρένα Π (χλστ.)      Δ/245, ABS   γραφές Euro 5 και αποδίδοντας
        σιμότητας. Μέσω Bluetooth και                                          27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ με
        της δωρεάν εφαρμογής MyRide μπορείς να συν- 2,95χλγμ ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Όπως είναι φυ-
        δέσεις το smarthone με το XMAX για να διαχειρι- σικό οι επιδόσεις παραμένουν στα ίδια επίπεδα,
        στείς κλήσεις, μουσική και μηνύματα, ενώ επίσης  με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται κοντά στα

        δωρεάν  είναι  και  η  εφαρμογή  StreetCross  της  3,5λτ/100χλμ, ενώ η ύπαρξη του traction control
        Garmin με την οποία βλέπεις τον χάρτη και λαμ- σου επιτρέπει να ανοίγεις το γκάζι άφοβα ακόμη
        βάνεις τις οδηγίες από το GPS κατευθείαν στην  και υπό βροχή.
        οθόνη του scooter, χωρίς να αποσπάται η προσο-         Χωρίς αλλαγές παρέμειναν και τα δομικά μέρη
        χή  σου.  Μπορείς  επίσης  να  έχεις  πρόσβαση  σε  του μοντέλου μιας και έχουν αποδείξει την αξία
        πληροφορίες  για  την  κίνηση,  την  υπολειπόμενη  τους, συμβάλλοντας στη σπορ συμπεριφορά του
        απόσταση, τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης κ.ά, με  scooter. Tο σωληνωτό πλαίσιο συνδυάζεται με πι-
        την περιήγηση να γίνεται από τους διακόπτες στο  ρούνι  τύπου  μοτοσυκλέτας  (με  δύο  πλάκες)  και
        τιμόνι. Φυσικά η έκδοση TechMax εξοπλίζεται και  δύο αμορτισέρ στο πίσω μέρος (ρυθμίζονται ως
        με τα υπόλοιπα γνωστά καλούδια όπως η επένδυ- προς την προφόρτιση του ελατηρίου), με το συνο-

        ση δερματίνης με τις χρυσές ραφές στη σέλα και  λικό βάρος με πλήρη υγρά να ανέρχεται στα 183
        στα ντουλαπάκια της ποδιάς, τα αλουμινένια μαρ-
        σπιέ, οι αλουμινένιοι βραχίονες των καθρεπτών,
        τα διαφορετικά γκριπ και φυσικά τα λογότυπα που
        σου θυμίζουν ότι υπάρχουν premium scooter και
        στη μεσαία κατηγορία.









                                                                    Το σύστημα keyless το είχαμε γνωρίσει στην
                                                                 προηγούμενη γενιά και συνεχίζει να αυξάνει τα
                                                                                          επίπεδα πρακτικότητας

                                                              Χάρη στη νέα TFT οθόνη 4.2΄΄ κατεβάζεις την
                                                              δωρεάν εφαρμογή και βλέπεις τις οδηγίες για την
                                                              πλοήγηση, αλλά και κάθε λεπτομέρεια πάνω στον
                                                              χάρτη. Ή μικρότερη LCD 3,2΄΄ παρέχει τις βασικές
                                                              πληροφορίες μπορεί όμως να γίνει δυσανάγνωστη
                                                              όταν έχεις τον ήλιο πίσω σου
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43