Page 38 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2023
P. 38
Yamaha XMAX 300 TechMax
τήν βρίσκεται μια μικρότερη Κινητήρας-Άναρτήσεις-
LCD 3,2΄΄ για τις βασικές πλη- Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι Φρένα
ροφορίες, όμως περνά σε δεύ- Γνωστός από την προηγούμενη
τερη μοίρα, μιας και το μάτι σου Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό γενιά και αναμφίβολα ένας από
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό
θα κατέβει κατευθείαν πιο χαμη- πιρούνι τους κορυφαίους της κατηγορί-
λά. Εκτός από το αισθητικό κομ- Διαδρομή (χλστ.) 110 ας, ο Blue Core κινητήρας 292
Διπλά
μάτι που αναμφίβολα εκσυγχρο- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις αμορτισέρ κυβικών, συνεχίζει να προσφέ-
νίζεται με την προσθήκη μιας Διαδρομή (χλστ.) 79 ρει τις υπηρεσίες του και στο νέο
TFT οθόνης, μεγάλο βάρος δό- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/267, ABS XMAX, καλύπτοντας τις προδια-
θηκε και στον τομέα της συνδε- Φρένα Π (χλστ.) Δ/245, ABS γραφές Euro 5 και αποδίδοντας
σιμότητας. Μέσω Bluetooth και 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ με
της δωρεάν εφαρμογής MyRide μπορείς να συν- 2,95χλγμ ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Όπως είναι φυ-
δέσεις το smarthone με το XMAX για να διαχειρι- σικό οι επιδόσεις παραμένουν στα ίδια επίπεδα,
στείς κλήσεις, μουσική και μηνύματα, ενώ επίσης με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται κοντά στα
δωρεάν είναι και η εφαρμογή StreetCross της 3,5λτ/100χλμ, ενώ η ύπαρξη του traction control
Garmin με την οποία βλέπεις τον χάρτη και λαμ- σου επιτρέπει να ανοίγεις το γκάζι άφοβα ακόμη
βάνεις τις οδηγίες από το GPS κατευθείαν στην και υπό βροχή.
οθόνη του scooter, χωρίς να αποσπάται η προσο- Χωρίς αλλαγές παρέμειναν και τα δομικά μέρη
χή σου. Μπορείς επίσης να έχεις πρόσβαση σε του μοντέλου μιας και έχουν αποδείξει την αξία
πληροφορίες για την κίνηση, την υπολειπόμενη τους, συμβάλλοντας στη σπορ συμπεριφορά του
απόσταση, τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης κ.ά, με scooter. Tο σωληνωτό πλαίσιο συνδυάζεται με πι-
την περιήγηση να γίνεται από τους διακόπτες στο ρούνι τύπου μοτοσυκλέτας (με δύο πλάκες) και
τιμόνι. Φυσικά η έκδοση TechMax εξοπλίζεται και δύο αμορτισέρ στο πίσω μέρος (ρυθμίζονται ως
με τα υπόλοιπα γνωστά καλούδια όπως η επένδυ- προς την προφόρτιση του ελατηρίου), με το συνο-
ση δερματίνης με τις χρυσές ραφές στη σέλα και λικό βάρος με πλήρη υγρά να ανέρχεται στα 183
στα ντουλαπάκια της ποδιάς, τα αλουμινένια μαρ-
σπιέ, οι αλουμινένιοι βραχίονες των καθρεπτών,
τα διαφορετικά γκριπ και φυσικά τα λογότυπα που
σου θυμίζουν ότι υπάρχουν premium scooter και
στη μεσαία κατηγορία.
Το σύστημα keyless το είχαμε γνωρίσει στην
προηγούμενη γενιά και συνεχίζει να αυξάνει τα
επίπεδα πρακτικότητας
Χάρη στη νέα TFT οθόνη 4.2΄΄ κατεβάζεις την
δωρεάν εφαρμογή και βλέπεις τις οδηγίες για την
πλοήγηση, αλλά και κάθε λεπτομέρεια πάνω στον
χάρτη. Ή μικρότερη LCD 3,2΄΄ παρέχει τις βασικές
πληροφορίες μπορεί όμως να γίνει δυσανάγνωστη
όταν έχεις τον ήλιο πίσω σου
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 38