Page 66 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 66

TEST         Vespa GTS
                                                          Supersport 300 HPE
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        λαγές έχουν γίνει στην εμπρόσθια ανάρτηση. Η γε- και 4,3δ. για το 40-80. Η εξαιρετική ποιότητα κύλι-
        ωμετρία της έχει αλλάξει, ενώ έχει προστεθεί ένας  σης, σήμα κατατεθέν της GTS, είναι πανταχού πα-
        ακόμα βραχίονας για μεγαλύτερη ακαμψία και κα- ρούσα και επιβεβαιώνεται και σε μεγαλύτερες τα-
        λύτερη λειτουργία σε βάθος χρόνου. Στο πίσω μέ- χύτητες, όταν θα βρεθεί στον  αυτοκινητόδρομο. Οι
        ρος, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ με ρυθμιζό- αναρτήσεις και ειδικά η μπροστινή διάταξη με τους

        μενη προφόρτιση ελατηρίων σε 4 προεπιλεγμένες  υστερούντες βραχίονες λειτουργούν υποδειγματι-
        θέσεις. Στα φρένα, έχουμε νέες δαγκάνες και στους  κά, σιδερώνουν κάθε κακοτεχνία του οδοστρώμα-
        δύο τροχούς, ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου εί- τος και αναβαθμίζουν σε κάθε περίπτωση την οδι-
        ναι νέα, από την Brembo. Το σύστημα ABS φορά- κή συμπεριφορά της GTS η οποία ξεχωρίζει έναντι
        ει νέο εγκέφαλο υψηλότερης απόδοσης της Bosch.  άλλων ανταγωνιστικών προτάσεων στην κατηγορία
        Οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί των 12 ιντσών «σκε- της. Στο ίδιο μήκος κύματος και το σύστημα πέδη-
        πάζονται από tubeless ελαστικά διαμέτρου 120/70  σης, ανταποκρίνεται με σαφήνεια σε κάθε εντολή
        μπροστά και 130/70 πίσω.                              επιβράδυνσης του αναβάτη. Έχει προοδευτική λει-
          Στο δρόμο                                           τουργία και η ισχύς του καλύπτει με ασφάλεια ακό-

          Η οδήγηση μιας Vespa GTS αποτελεί πάντα μια συ- μα και έντονα φρεναρίσματα, με το ABS να έχει δι-
        ναρπαστική εμπειρία, όχι μόνο επειδή βρίσκεσαι πά- ακριτική  αλλά  καίρια  παρουσία.  Χαρακτηριστικά  το
        νω σε ένα ξεχωριστό σε σχεδίαση scooter αλλά κυ- 100-0 ολοκληρώνεται σε 51 μέτρα.
        ρίως γιατί ο τρόπος που κινείται στο δρόμο, ανοίγει
        νέους ορίζοντες στην αστική σου μετακίνηση. Οι μι-      Η άποψή μας
        κροί τροχοί, η anti-dive ανάρτηση και ο υπερδρα-
        στήριος κινητήρας, συνθέτουν ένα σούπερ ευέλικτο         Η Vespa αποτελεί ένα πραγματικό status symbol
        και ζωηρό scooter που ελίσσεται ταχύτητα και με        που ξεχωρίζει για τα premium χαρακτηριστικά του.
        περίσσεια ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Η θέση       Με στοχευμένες αλλαγές σε εξοπλισμό και εργο-
        οδήγησης σε τοποθετεί ψηλά έχοντας πλήρη επο-          νομία, κατάφερε να ανεβάσει επίπεδο σε μια πρό-

        πτεία όσων συμβαίνουν γύρω σου, ενώ το φιλόξε-         ταση που προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπει-
        νο επίπεδο πάτωμα σου επιτρέπει να τοποθετήσεις        ρία σε όσους την επιλέξουν. Στο μεταλλικό σώμα
        τα πόδια σου σε όποια θέση και γωνία επιλέξεις.        της νέας GTS, η ευελιξία συναντά την πολυτέλεια
        Η GTS διαθέτει εξαιρετικό ζύγισμα και σε συνδυ-        σε ένα εξελιγμένο πακέτο οδηγικής απόλαυσης.
        ασμό με τα τεράστιο κόψιμο του τιμονιού εξαφανί-       Βάζοντας στη συνταγή, την ποιότητα της ως σύ-
        ζεται αβίαστα μέσα σε συνθήκες πυκνής κίνησης.         νολο και το δυνατό της όνομα, η τσιμπημένη τιμή
        Δε θα κολλήσει πουθενά,ενώ παράλληλα προσφέ-           της αντισταθμίζεται από τη μοναδικότητα της κα-

        ρει  αίσθημα  ασφάλειας  χάρη  στην  καλή  λειτουρ-    τασκευής της και όσα εκπορεύονται από αυτή. Η
        γία αναρτήσεων και φρένων. Ο 300αρης κινητήρας         νέα GTS αποτελεί τελικά ένα από τα πιο αξιόλογα
        αποδίδει εξαιρετικά και χαρίζει ζωηρές επιταχύν-       scooter της κατηγορίας της και όχι μόνο, με σαφή
        σεις όταν τις ζητήσετε, σε σημείο μάλιστα που οι πιο   πλεονεκτήματα και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που
        «ανήσυχοι»  αναβάτες  θα  ενθουσιαστούν.  Η  GTS       καλύπτουν και τους πιο απαιτητικούς χρήστες.
        αφήνει πίσω της στα φανάρια ακόμα και δυνατότε-
        ρα scooter και ανεβάζει γρήγορα και πρόθυμα μέ-             Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, άνεση,
        χρι την τελική των 130χλμ./ώρα, ενώ το δυνατό της           ποιότητα κατασκευής
        σημείο είναι οι ενδιάμεσες ρεπρίζ με τις  προσπερά-
        σεις να γίνονται πανεύκολα και ταχύτατα.  Σύμφωνα            Μέτριος χώρος

        με τις μετρήσεις μας χρειάζεται 11,2δ για το 0-100           κάτω από τη σέλα
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     66
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71