Page 66 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 66
TEST Vespa GTS
Supersport 300 HPE
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
λαγές έχουν γίνει στην εμπρόσθια ανάρτηση. Η γε- και 4,3δ. για το 40-80. Η εξαιρετική ποιότητα κύλι-
ωμετρία της έχει αλλάξει, ενώ έχει προστεθεί ένας σης, σήμα κατατεθέν της GTS, είναι πανταχού πα-
ακόμα βραχίονας για μεγαλύτερη ακαμψία και κα- ρούσα και επιβεβαιώνεται και σε μεγαλύτερες τα-
λύτερη λειτουργία σε βάθος χρόνου. Στο πίσω μέ- χύτητες, όταν θα βρεθεί στον αυτοκινητόδρομο. Οι
ρος, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ με ρυθμιζό- αναρτήσεις και ειδικά η μπροστινή διάταξη με τους
μενη προφόρτιση ελατηρίων σε 4 προεπιλεγμένες υστερούντες βραχίονες λειτουργούν υποδειγματι-
θέσεις. Στα φρένα, έχουμε νέες δαγκάνες και στους κά, σιδερώνουν κάθε κακοτεχνία του οδοστρώμα-
δύο τροχούς, ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου εί- τος και αναβαθμίζουν σε κάθε περίπτωση την οδι-
ναι νέα, από την Brembo. Το σύστημα ABS φορά- κή συμπεριφορά της GTS η οποία ξεχωρίζει έναντι
ει νέο εγκέφαλο υψηλότερης απόδοσης της Bosch. άλλων ανταγωνιστικών προτάσεων στην κατηγορία
Οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί των 12 ιντσών «σκε- της. Στο ίδιο μήκος κύματος και το σύστημα πέδη-
πάζονται από tubeless ελαστικά διαμέτρου 120/70 σης, ανταποκρίνεται με σαφήνεια σε κάθε εντολή
μπροστά και 130/70 πίσω. επιβράδυνσης του αναβάτη. Έχει προοδευτική λει-
Στο δρόμο τουργία και η ισχύς του καλύπτει με ασφάλεια ακό-
Η οδήγηση μιας Vespa GTS αποτελεί πάντα μια συ- μα και έντονα φρεναρίσματα, με το ABS να έχει δι-
ναρπαστική εμπειρία, όχι μόνο επειδή βρίσκεσαι πά- ακριτική αλλά καίρια παρουσία. Χαρακτηριστικά το
νω σε ένα ξεχωριστό σε σχεδίαση scooter αλλά κυ- 100-0 ολοκληρώνεται σε 51 μέτρα.
ρίως γιατί ο τρόπος που κινείται στο δρόμο, ανοίγει
νέους ορίζοντες στην αστική σου μετακίνηση. Οι μι- Η άποψή μας
κροί τροχοί, η anti-dive ανάρτηση και ο υπερδρα-
στήριος κινητήρας, συνθέτουν ένα σούπερ ευέλικτο Η Vespa αποτελεί ένα πραγματικό status symbol
και ζωηρό scooter που ελίσσεται ταχύτητα και με που ξεχωρίζει για τα premium χαρακτηριστικά του.
περίσσεια ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Η θέση Με στοχευμένες αλλαγές σε εξοπλισμό και εργο-
οδήγησης σε τοποθετεί ψηλά έχοντας πλήρη επο- νομία, κατάφερε να ανεβάσει επίπεδο σε μια πρό-
πτεία όσων συμβαίνουν γύρω σου, ενώ το φιλόξε- ταση που προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπει-
νο επίπεδο πάτωμα σου επιτρέπει να τοποθετήσεις ρία σε όσους την επιλέξουν. Στο μεταλλικό σώμα
τα πόδια σου σε όποια θέση και γωνία επιλέξεις. της νέας GTS, η ευελιξία συναντά την πολυτέλεια
Η GTS διαθέτει εξαιρετικό ζύγισμα και σε συνδυ- σε ένα εξελιγμένο πακέτο οδηγικής απόλαυσης.
ασμό με τα τεράστιο κόψιμο του τιμονιού εξαφανί- Βάζοντας στη συνταγή, την ποιότητα της ως σύ-
ζεται αβίαστα μέσα σε συνθήκες πυκνής κίνησης. νολο και το δυνατό της όνομα, η τσιμπημένη τιμή
Δε θα κολλήσει πουθενά,ενώ παράλληλα προσφέ- της αντισταθμίζεται από τη μοναδικότητα της κα-
ρει αίσθημα ασφάλειας χάρη στην καλή λειτουρ- τασκευής της και όσα εκπορεύονται από αυτή. Η
γία αναρτήσεων και φρένων. Ο 300αρης κινητήρας νέα GTS αποτελεί τελικά ένα από τα πιο αξιόλογα
αποδίδει εξαιρετικά και χαρίζει ζωηρές επιταχύν- scooter της κατηγορίας της και όχι μόνο, με σαφή
σεις όταν τις ζητήσετε, σε σημείο μάλιστα που οι πιο πλεονεκτήματα και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που
«ανήσυχοι» αναβάτες θα ενθουσιαστούν. Η GTS καλύπτουν και τους πιο απαιτητικούς χρήστες.
αφήνει πίσω της στα φανάρια ακόμα και δυνατότε-
ρα scooter και ανεβάζει γρήγορα και πρόθυμα μέ- Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, άνεση,
χρι την τελική των 130χλμ./ώρα, ενώ το δυνατό της ποιότητα κατασκευής
σημείο είναι οι ενδιάμεσες ρεπρίζ με τις προσπερά-
σεις να γίνονται πανεύκολα και ταχύτατα. Σύμφωνα Μέτριος χώρος
με τις μετρήσεις μας χρειάζεται 11,2δ για το 0-100 κάτω από τη σέλα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 66