Page 65 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 65
TEST Vespa GTS
Supersport 300 HPE
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ιντσών, ενώ το ταχύμετρο έχει παραδοσιακή ανα- αυλό εισαγωγής και μπεκ καυσίμου, μπουζί ιριδί-
λογική μορφή. Το keyless σύστημα, μέρος του βα- ου και την πιο εξελιγμένη κεντρική μονάδα ελέγχου
σικού εξοπλισμού, ολοκληρώνει την premium ταυ- της Magneti Marelli. Ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης-
τότητα της νέας GTS. με αντικραδασμικό άξονα για λιγότερους κραδα-
Κινητήρας σμούς-συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο CVT,
Ο μονοκύλινδρος 4-βάλβιδος- της γνωστής συ- ενώ το traction control (ASR) ελέγχει την απώλεια
νομοταξίας των i-Get-κινητήρας των 278κεκ., εί- πρόσφυσης στον πίσω τροχό, εφόσον δεν επιλέξεις
ναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε να το απενεργοποιήσεις. Η μέση τιμή κατανάλωσης
μοντέλο Vespa, με την απόδοση του να ανέρχε- στα 3,7 λ./100χλμ. σε συνδυασμό με το ρεζερβου-
ται στους 23,8 ίππους και τα 2,7kg-m ροπής στις άρ των 8,5 λίτρων προσφέρουν αυτονομίες κοντά
8.250 και 5.250σαλ. αντίστοιχα. Έχει υποστεί αλ- στα 230 χιλιόμετρα προτού χρειαστείς ανεφοδια-
λαγές στο εσωτερικό του με αποτέλεσμα ομαλότε- σμό.
ρη λειτουργία και υψηλότερη απόδοση και οικονο- Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
μία. Έτσι βρίσκουμε νέο σύστημα κίνησης βαλβίδων Το μεταλλικό πλαίσιο της GTS είναι αυτοφερόμε-
με νέα ελατήρια, νέο προφίλ εκκεντροφόρου, νέο νο με συγκολλητές ενισχύσεις, ενώ σημαντικές αλ-
Για την πληρέστερη πληροφόρηση του αναβάτη,
η Vespa έχει προικίσει τη GTS με σύστημα
πολυμέσων Vespa MIA για συνδεσιμότητα με Το ντουλαπάκι της ποδιάς μπορεί να αποθηκεύσει
smartphone. Οι ενδείξεις απεικονίζονται σε μια μικροαντικείμενα για άμεση πρόσβαση ενώ
νέας τεχνολογίας LCD οθόνη 3 ιντσών, ενώ το διαθέτει ενσωματωμένη θύρα USB για φόρτιση
ταχύμετρο έχει παραδοσιακή αναλογική μορφή. ηλεκτρικών συσκευών.
Ο μονοκύλινδρος i-Get-κινητήρας των 278κεκ., Ένα από τα ελάχιστα μειονεκτήματα της GTS.
είναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα θα
μοντέλο Vespa, με απόδοση 23,8 ίππων και trac- φιλοξενήσει 2 κράνη jet αλλά δεν επαρκεί για την
tion control (ASR) για έλεγχο της πρόσφυσης στον τοποθέτηση μεγαλύτερου κράνους τύπου flip-up ή
πίσω τροχό. full-face.
65 Eπιστροφή στα περιεχόμενα