Page 82 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2023
P. 82
TEST RKS
REE 1500
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά ως προς την απόκριση του γκαζιού και την τελική
ταχύτητα η οποία περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 25,
Κινητήρας*
35 και 45 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Τύπος Ηλεκτροκινητήρας 1000W
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Δ.Α. Τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου 48V χω-
Τροφοδοσία Δ.Α. ρητικότητας 24Ah, η οποία κατά τη διάρκεια της
Μπαταρία 48V 24Ah λιθίου (αποσπώμενη)
Αυτονομία (χλμ.) 65 δοκιμής έβγαλε μέση αυτονομία κοντά στα 65 χι-
Χρόνος φόρτισης 4 ώρες λιόμετρα με χρήση αποκλειστικά του mode με τη
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 45
μέγιστη τελική ταχύτητα των 45 χιλιομέτρων. Στον
άλλα αντικείμενα, ενώ το άλλο είναι λίγο πιο ρη- τομέα των αναρτήσεων έχουμε τηλεσκοπικό πιρού-
χό, αλλά πλήρως αξιοποιήσιμο. Έξτρα μικροαντικεί- νι με προστατευτικές φούσκες στα καλάμια και δι-
μενα μπορείς να έχεις στον ανοιχτό αποθηκευτικό πλά αμορτισέρ πίσω, ενώ για την πέδηση φροντίζει
χώρο στην ποδιά, η οποία διαθέτει θύρα USB και δίσκος εμπρός και ταμπούρο πίσω.
γάντζο. Αν όλα αυτά δεν σου είναι αρκετά, το REE Στο δρόμο
είναι εξοπλισμένο με στάνταρ top box στο χρώμα Έχοντας δοκιμάσει αρκετά scooter αυτής της κα-
του scooter. τηγορίας, υποψιαζόμασταν ότι το REE θα είναι δι-
Κάτι σπάνιο για αυτή την κατηγορία είναι η δυνα- αφορετικό από την πρώτη στιγμή που αντικρίσαμε
τότητα φιλοξενίας δεύτερου ατόμου, αλλά το REE το μέγεθος και την ποιότητα κατασκευής. Ο όγκος
ξεφεύγει από τα τετριμμένα, καθώς έχει διαθέσι- του είναι αντίστοιχος ενός scooter 125 κυβικών και
μο χώρο στη σέλα, αναδιπλούμενα μαρσπιέ και μα- αν αφού συνηθίσεις τα ελαφρώς λυγισμένα γόνα-
ξιλαράκι πλάτης στο top box. Εντυπωσιακή είναι η τα, απολαμβάνεις την ευρυχωρία που προσφέρει
οθόνη που θυμίζει κινητό τηλέφωνο και είναι σαν και το προσεγμένο «πιλοτήριο» που έχεις μπροστά
να «αιωρείται». Διαθέτει ταχύμετρο, οδόμετρο, επι- σου. Από τα πρώτα μέτρα μας εντυπωσίασε η εξαι-
λεγμένο mode λειτουργίας και επίπεδο φόρτισης ρετική απόκριση του γκαζιού, με τις εντολές που
της μπαταρίας, με τη γραμματοσειρά να είναι μεγά- δίνεις από το γκριπ να μεταφράζονται με ακρίβεια
λη κι ευανάγνωστη. από τον controller, κάτι που σπάνια βλέπουμε σε
Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά «μικρά» ηλεκτρικά scooter, αφού συνήθως το γκάζι
Το «1500» που συνοδεύει στο όνομα του μοντέ- τους θυμίζει διακόπτη «on – off». Στην πράξη έχεις
λου υποδηλώνει τη μέγιστη απόδοση του ηλεκτρο- απόλυτο έλεγχο του REE ακόμα και σε πολύ χαμη-
κινητήρα με την ονομαστική ισχύ να είναι 1000 λές ταχύτητες. Επιταχύνει ομαλά και γραμμικά με
Watt. Είναι τοποθετημένος στον πίσω τροχό, που την τελική να έρχεται σύντομα. Οι ανηφόρες δεν εί-
σημαίνει ότι έχεις άμεση ναι το δυνατό του σημείο, καθώς αναλόγως της κλί-
απόκριση και απαλ- σης, η ταχύτητα μπορεί να πέσει σημαντικά, αλλά
λάσσεσαι από αυτό είναι αναμενόμενο και συμβαίνει με οποιοδή-
το κόστος της ποτε scooter 1.000 Watt.
αλλαγής Στους κακοτράχαλους δρόμους του κέντρου, οι
ιμάντα ή αποσβέσεις των αναρτήσεων αποδείχθηκαν αρκε-
αλυσίδας. τά καλές, καθώς είναι ρυθμισμένες προς το μαλα-
Μ π ορ ε ίς κό και επαρκούν για τις ταχύτητες που αναπτύσσει
να επιλέ- το REE, συμβάλλοντας στην άνεση του αναβάτη. Η
PHOTO GALLERY ξεις μεταξύ 3 μέση αυτονομία των 65 χιλιομέτρων ήταν υπεραρ-
mode που δια- κετή για τις καθημερινές ανάγκες και η αποσπώμε-
φοροποιούνται νη μπαταρία αφαιρείται εύκολα, είναι ελαφριά και
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 82