Page 413 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 413

PIAGGIO MP3 530 EXCLUSIVE


        που στηρίζει τον μηχανισμό κλειδώματος δεν είναι                   Τεχνικά xαρακτηριστικά
        πλέον κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες,          Κινητήρας
        αλλά από ένα ειδικό χυτό πλαστικό. Το ψυγείο βρί-    Τύπος                               4T 1K, Υ/Ψ 4Β
        σκεται χαμηλότερα, μεταξύ των εμπρός τροχών και      Κυβισμός (κ.εκ.)                              530
        του πατώματος, για βελτιωμένο κέντρο βάρους. Στο     Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)              97,5x71
                                                                                                           Δ/Α
                                                             Συμπίεση (:1)
        πίσω μέρος, την ανάρτηση αποτελούν δύο αμορτι-       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                 44,2/7.250
        σέρ, ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση ελατηρίου.          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                      5,1/5.250
          Οδηγώντας                                          Τροφοδοσία                              Ψεκασμός
          Δεν  υπάρχει  μεγαλύτερη…  μόστρα,  από  όταν      Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)               13,7
        ανεβαίνεις στο MP3 και ενεργοποιείς την όπισθεν,     Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                       4,6
                                                               Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        για να ξεπαρκάρεις. Τα βλέμματα… δυσπιστίας και      Τύπος              Ατσάλινο διπλής ραχοκοκαλιάς
        αμφισβήτησης μετατρέπονται σε μορφασμούς έκ-         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Αρθρωτό τετράπλευρο
        πληξης, την στιγμή που άλλοι παλεύουν να τραβή-      Διαδρομή (χλστ.)                               85
        ξουν τις μοτοσυκλέτες τους από το ίδιο σημείο! Η     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις       Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           108
        κάμερα οπισθοπορείας είναι πιο χρήσιμη από ότι       Φρένα Ε (χλστ.)                  2Δ/258, 2Ε, ABS
        περιμέναμε,  επιτρέποντας  ασφαλή  χειρισμό  του     Φρένα Π (χλστ.)                    Δ/240, 2Ε, ABS
        ογκώδους MP3 σε ξεπαρκαρίσματα και επιτόπιες           Τροχοί - Ελαστικά
        μανούβρες. Στην πορεία, η αίσθηση σταθερότητας       Ελαστικό Ε                            110/70-13’’
        των 3 τροχών ξεχωρίζει, όπως επίσης και η υψη-       Ελαστικό Π                            140/70-14’’
        λή ποιότητα κύλισης ειδικά σε καλό οδόστρωμα.  μπάς καθόλου στο έδαφος, κλειδώνοντας το μπρο-
        Το μοντέλο ακούει στο τιμόνι και πλαγιάζει όπως  στινό πριν σταματήσεις.
        ένα συμβατικό δίκυκλο, αν και λόγω του πολύπλο-        Ο κινητήρας προσφέρει μια έντονη «μονοκύλιν-
        κου συστήματος εμπρός, είναι αναμενόμενη η μέ- δρη» αίσθηση που παραπέμπει στο μοτοσυκλετι-
        τρια πληροφόρηση και η πιο βαριά, «υποστροφική»  στικό κομμάτι του MP3,  ενώ κάποιοι κραδασμοί

        συμπεριφορά στις αλλαγές κατεύθυνσης. Όμως τα  που γίνονται αισθητοί στο ρελαντί και κατά την εκ-
        πλεονεκτήματα  ασφάλειας  του  τρίτου  τροχού  σε  κίνηση, μειώνονται κατά την οδήγηση και δεν ενο-
        μέτριες  και  κακές  συνθήκες  δρόμου,  δεν  επιδέ- χλούν.
        χονται αμφισβήτησης. Μπορείς να στρίψεις πιο ξέ-
        γνοιαστα σε βρεγμένο και να φρενάρεις καλύτερα         Η άποψή μας
        ακόμα και μέσα στην στροφή, με σημαντικά μειω-
        μένο κίνδυνο ολίσθησης. Η αίσθηση στις μανέτες         Το MP3 δεν χρειάζεται ιδιαίτερη μνεία για τον πρωτο-
                                                               ποριακό του χαρακτήρα, ούτε και για την μοναδικότητα
        είναι βελτιωμένη σε σχέση με το προηγούμενο μο-        του και την πολυτέλεια του ως όχημα, όσο εξελισσόταν

        ντέλο και η ισχύς που μπορούν να ασκήσουν στα          τα τελευταία 16 χρόνια. Με την μεγάλη του ανανέωση,
        φρένα είναι μεγάλη, αλλά απαιτούν και περισσό-         το MP3 είναι πιο όμορφο και πιο μοντέρνο από ποτέ,
                                                               ενώ ο εξοπλισμός του 530 Exclusive είναι αξιοζήλευ-
        τερη δύναμη από τα δάχτυλα. Το πεντάλ προσφέ-          τος, ακόμα και από μοτοσυκλέτες. Το επίπεδο της τιμής
        ρει εξαιρετική δυνατότητα ακινητοποίησης, με την       του, επαφίεται στην μοναδικότητα που σου προσφέρει
        απόκριση του να μην είναι πια απότομη, αλλά πιο        το MP3, όσο και στο «άνοιγμα» του προς τους κατό-
        προοδευτική  και  ελέγξιμη.  Το  εμπρόσθιο  σύστη-     χους διπλώματος αυτοκινήτου, ενώ το επίπεδο τεχνο-
                                                               λογίας και εξοπλισμού του είναι εμφατικά υψηλότερο
        μα «κλειδώνει» στην όρθια θέση εν στάσει, με τον       από ποτέ. Η τελική απόφαση, λοιπόν, είναι σίγουρα του
        ανάλογο διακόπτη και έτσι, ο αναβάτης μπορεί να        αναβάτη και, με πωλήσεις 230.000 κομματιών παγκο-
        μην πατά τα πόδια του κάτω στα φανάρια, ενώ γρή-       σμίως από την γένεση του, το MP3 έχει σίγουρα το δικό
                                                               του φανατικό κοινό.
        γορα συνηθίζεις να κάνεις βόλτες χωρίς να ακου-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418