Page 412 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 412

PIAGGIO MP3 530 EXCLUSIVE






































        ροπής κινητήρα με διάγραμμα (!!!), κάτι που συνα- σο όφελος στην ροπή: Από 4,8 kgm φτάνουμε στα
        ντάμε πρώτη φορά σε οποιοδήποτε δίκυκλο. Πολύ  5,1, που αποδίδονται στις 5.250 σ.α.λ., ενώ η μέγι-
        σωστά η Piaggio έχει τονίσει κατάλληλα τις κύριες,  στη ισχύς παραμένει στους 44,2 ίππους στις 7.250
        από όλες αυτές τις ενδείξεις, καθώς τα παραπάνω  στροφές. Πλέον, το μοτέρ έχει αλουμινένιο πιστόνι
        γραφήματα δεν διαβάζονται τόσο εύκολα, επιτελώ- και νέα κεφαλή με μεγαλύτερες βαλβίδες, καθώς
        ντας συμπληρωματικό ρόλο.                            και επανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης. Ο έλεγχος

          Το μοντέλο εξοπλίζεται με σύστημα συνδεσιμότη- του γκαζιού γίνεται με σύστημα ride by wire, μέ-
        τας με κινητό, μέσω της εφαρμογής Piaggio MIA.  σα από 3 riding modes (Eco, Comfort και Sport),
        Πρόκειται  για  ένα  πολυδύναμο  σύστημα  που,  σε  που διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση, ενώ
        συνδυασμό  με  ασύρματο  headset,  έχει  μια  πλη- επηρεάζουν την παρεμβατικότητα του ASR (η επι-
        θώρα δυνατοτήτων: Από τηλεφωνικές κλήσεις και  λογή ECO περιορίζει και την μέγιστη ισχύ). Στις με-
        αναπαραγωγή μουσικής, χρήση φωνητικών εντο- τρήσεις επιδόσεων, το MP3 530 αποδεικνύεται σα-
        λών και απεικόνιση πλοήγησης στην οθόνη, μέχρι  φώς γρηγορότερο από το απερχόμενο 500, αφού
        αναλυτική  καταγραφή  και  εμφάνιση  δεδομένων  «έγραψε» 0-50 σε 3,2 δλ. και 0-80 σε 6,5 δλ. , ενώ

        ταξιδιού και κατάστασης οχήματος. Μέσα από την  στην ρεπρίζ 50-100 χλμ/ώρα πέτυχε 7,1 δλ. Και
        εφαρμογή, ο χρήστης μπορεί ακόμα και να «ανα- στην κατανάλωση, ο νέος κινητήρας πετυχαίνει λί-
        ζητήσει» το σταθμευμένο MP3, με ενεργοποίηση  γο καλύτερη επίδοση, με μετρήσεις της τάξης των
        των φλας ή της κόρνας! Αρκεί την να κατεβάσεις  4,6 λίτρων/100 χιλιόμετρα, σε μέσο κύκλο.
        στο κινητό σου (χρειάζεται λογαριασμό χρήστη για       Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
        να λειτουργήσει), ενώ ο χειρισμός των λειτουργιών      Το  εμπρός  σύστημα  «αρθρωτού  τετραπλεύρου»
        κατά την οδήγηση γίνεται με τα πλήκτρα του ίδιου  παραμένει  μια  αποκλειστική  πατέντα  της  Piaggio
        του scooter.                                         που κάνει το MP3 να ξεχωρίζει από όλα τα ανάλογα
          Κινητήρας                                          μοντέλα. Στη νέα γενιά όμως έχουν γίνει επεμβάσεις
          Το μοτέρ των 530 κ.εκ. είναι ελαφρώς μεγαλύ- για μείωση βάρους: έχουν χρησιμοποιηθεί ελαφρύ-

        τερο σε κυβισμό από το απερχόμενο 500, με άμε- τερα κράματα και εξαρτήματα, ενώ το υποπλαίσιο
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417