Page 328 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 328

RAY 7.7












































        το γκάζι. Τέλος, το “Flow” βρίσκεται κάπου ανάμε- το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η αυτονομία θα εί-
        σα από πλευράς απόκρισης, ενώ αφήνει το scooter  ναι ακόμα μεγαλύτερη. Ο στάνταρ φορτιστής που συ-
        να ρολάρει ελεύθερα στο κλείσιμο του γκαζιού χω- νοδεύει το scooter είναι 1,8 kW και θα χρειαστεί 3,5
        ρίς να το επιβραδύνει καθόλου το σύστημα ανάκτη- ώρες για φόρτιση έως το 80% και 4 ώρες και 20 λε-

        σης ενέργειας. Το προεπιλεγμένο mode, όταν ενερ- πτά για το 100%. Θα θέλαμε το καλώδιο να ήταν λίγο
        γοποιείς το 7.7 είναι το “City”, ενώ δεν πρέπει να  πιο μακρύ καθώς χρειάζεται η πρίζα να είναι ακριβώς
        παραλείψουμε ότι η τελική των 125 χλμ. / ώρα είναι  δίπλα στο scooter, αλλά το πρόβλημα λύνεται εύκο-
        ίδια και στα τρία modes.                             λα με μια μπαλαντέζα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό
          Mπαταρία                                           υπάρχει ταχυφορτιστής ο οποίος μειώνει τους χρό-
          Στη  μπαταρία  οφείλει  το  όνομά  του  το  7.7,  κα- νους φόρτισης στο 1:50 και 2:35 ώρες για το 80% και
        θώς πρόκειται για μια συστοιχία λιθίου που αποτε- το 100% αντίστοιχα. Το 7.7 μπορεί να εφοδιαστεί και

        λείται από κυψέλες NCR με συνολική χωρητικότη- με βύσμα TYPE 2 για φόρτιση σε σταθμούς επανα-
        τα 8,78 kWh και 7.7.kWh για χρήση. χωρισμένη σε  φόρτισης οχημάτων. Μέσα από το μενού της οθόνης
        δυο κομμάτια με κάθε ένα από αυτά να στηρίζεται  μπορείς να ρυθμίσεις την ταχύτητα της φόρτισης. Αν
        στην εξωτερική πλευρά του ψαλιδιού. Είναι μη απο- δεν βιάζεσαι μπορείς να επιλέξεις πιο αργή φόρτιση
        σπώμενη,  οπότε  θα  πρέπει  αναγκαστικά  να  έχεις  για μικρότερη καταπόνηση της μπαταρίας.
        πρίζα στο γκαράζ του σπιτιού ή του γραφείου για να     Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
        τη φορτίσεις. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση      Το πλαίσιο του RAY 7.7 είναι κατασκευασμένο από
        αυτονομία ήταν στα 120 χιλιόμετρα με τη χρήση του  υψηλής αντοχής ατσάλι το οποίο συνεργάζεται με
        “Flow” mode, που δεν έχει καθόλου ανάκτηση ενέρ- συμβατικό πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ πί-
        γειας κατά το φρενάρισμα. Οπότε αν κάποιος χρησι- σω με ενσωματωμένα δοχεία αζώτου και ρυθμιζό-

        μοποιεί ένα από τα άλλα δυο modes που αξιοποιούν  μενη προφόρτιση ελατηρίου. Τα φρένα έχουν την
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333