Page 327 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 327

RAY 7.7



          Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
          Έχουμε να κάνουμε με ένα κανονικών διαστάσε-                                       Στην ποδιά
        ων scooter που μπορεί να φιλοξενήσει 2 άτομα και                                     υπάρχει
                                                                                             ντουλαπάκι με
        αυτό  το  αναφέρουμε  καθώς  δεν  είναι  αυτονόητο                                   θύρα USB που
        στα ηλεκτρικά. Η εμφάνισή του είναι μοντέρνα χω-                                     κλειδώνει, αλλά
        ρίς ακρότητες, αφού κυριαρχούν οι απαλές γραμμές                                     και πρακτικός
                                                                                             γάντζος.
        και τα μεγάλα ενιαία πλαστικά τμήματα, χωρίς περιτ-
        τά στοιχεία εντυπωσιασμού. Το μάτι πέφτει αμέσως     Τα φρένα έχουν
        στο ρύγχος που φιλοξενεί τους δυο LED προτζέκτο-       την υπογραφή
        ρες, ενώ άκρως πρωτότυπη είναι η κάθετη συστοιχία       της Ισπανικής
        από LED στο μασκάκι του τιμονιού, που λειτουργούν             J.Juan.
        ως φώτα ημέρας. Τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι
        στρογγυλά και φουτουριστικά, ταιριάζοντας απόλυ-
        τα με το υπόλοιπο σύνολο, ενώ η βάση της πινακί-

        δας είναι μεταλλική θυμίζοντας σπορ, after market.  ταχύμετρο,  ποσοστό  της  ισχύος  που  καταναλώνε-
        Η ξεχωριστή σχεδίαση τραβάει τα βλέμματα και συ- ται  στιγμιαία,  θερμοκρασία  μπαταρίας  και  κινητή-
        χνά στα φανάρια δεχθήκαμε ερωτήσεις για το 7.7.      ρα, επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και αυτονομία
          Ανεση – εργονομία                                  που απομένει, ρολόι, μερικό και ολικό χιλιομετρη-
          Κάτι που πρώτη φορά συναντάμε σε scooter είναι  τή. Κατεβάζοντας την εφαρμογή της RAY στο κινη-
        η ρυθμιζόμενη καθ` ύψος σέλα αναβάτη, που είναι  τό και συνδέοντάς το με το scooter, μπορείς ανά πά-
        παγκόσμια  πατέντα  Ray  Electric  Motors.  Από  ένα  σα στιγμή να ελέγχεις τη θέση του και να λαμβάνεις
        λεβιέ στο εμπρός μέρος της σέλας μπορείς να επι- ειδοποίηση σε περίπτωση ενεργοποίησης του συνα-
        λέξεις την απόστασή της από το έδαφος ανάμεσα σε  γερμού ή μετακίνησης του 7.7, χάρη στο ενσωματω-
        τρεις επιλογές: 770, 785 ή 800 χιλιοστά. Σε κάθε πε- μένο GPS που διαθέτει.

        ρίπτωση πατάς εύκολα στο έδαφος, καθώς τα πόδια        Κινητήρας
        δεν ανοίγουν πολύ, ενώ είναι ιδιαίτερα ευρύχωρη.       Ο ηλεκτροκινητήρας του 7.7 είναι τοποθετημένος
        Μπορεί το αφρώδες της να φαίνεται κάπως σκλη- στο κέντρο και έχει ονομαστική ισχύ 10.700 Watt
        ρό, αλλά δεν μας κούρασε ακόμα και μετά από 100  (15 hp), ενώ στιγμιαία μπορεί να φτάσει τα 17.500
        χιλιόμετρα συνεχούς οδήγησης. Εξίσου άνετα είναι  Watt (23 hp). Πρόκειται για ένα μοτέρ εσωτερικού
        τα πράγματα για τον συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στη  μόνιμου μαγνήτη με παθητική ψύξη αέρα, χωρίς ψύ-
        διάθεσή του πλατφόρμες για να πατά άνετα και χει- κτρες, για μειωμένες διαστάσεις. Η κίνηση μεταφέ-

        ρολαβές οι οποίες είναι ενσωματωμένες στην ου- ρεται στον πίσω τροχό μέσω συμβατικού ιμάντα, ο
        ρά. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει στο κεντρικό  οποίος χρειάζεται αλλαγή κάθε 15.000 χιλιόμετρα
        σταντ, στο οποίο μπορείς να ανεβοκατεβάζεις το 7.7  περίπου. Έχεις στη διάθεσή σου 3 mode λειτουργί-
        χωρίς να κατεβαίνεις από τη σέλα, χρησιμοποιώντας  ας, τα οποία διαφοροποιούνται ως προς την αμεσό-
        το γκάζι και την όπισθεν. Στην ποδιά υπάρχει ντου- τητα στην απόκριση κατά το άνοιγμα του γκαζιού και
        λαπάκι με θύρα USB που κλειδώνει, αλλά και πρα- το επίπεδο της ανάκτησης ενέργειας κατά το φρε-
        κτικός γάντζος, ενώ κάτω από τη σέλα χωράει ένα  νάρισμα. Στο “City” έχεις πιο αργή και προοδευτι-
        full face κράνος, αρκεί αυτή να είναι στην πιο ψη- κή επιτάχυνση και τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας
        λή θέση.                                             με  έντονο  φρενάρισμα  στο  κλείσιμο  του  γκαζιού.
          Μια  έγχρωμη  ψηφιακή  οθόνη  5  ιντσών  φροντί- Το “Sport” προσφέρει άμεση απόκριση στο άνοιγμα

        ζει για την πληροφόρηση του αναβάτη διαθέτοντας  του γκαζιού και μέτρια επιβράδυνση όταν κλείνεις
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332