Page 284 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 284

ESF X-1                                                   Honda Forza 300



        χιστον 100 χιλιόμετρα απόστασης, με τα όποια προ- ελιγμούς είναι ελαφριά με το X-1 να υπακούει
        φανή οφέλη στην έντονη καθημερινή χρήση!             αμέσως  στο  τιμόνι.  Η  αίσθηση  πρόσφυσης  του
          Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα                           στην στροφή ικανοποιεί σε κάθε περίπτωση προ-
          Το X-1 «χτίζεται» πάνω σε ένα ατσάλινο σωλη- σφέροντας  στον  αναβάτη  αυξημένη  σιγουριά,
        νωτό πλαίσιο, επιμελώς καλυμμένο κάτω από το  όταν θα κληθεί να διασχίσει τα έντονα μποτιλια-
        σπορ κοστούμι του. Η χρήσης ατσάλινων σωλή- ρίσματα των πόλεων. Σε περίπτωση, μάλιστα, που

        νων είναι μια συνηθισμένη μέθοδος κατασκευής  απαιτηθεί  έντονος  χειρισμός  κοντά  στην  τελική
        πλαισίων  για  scooters,  απολύτως  δοκιμασμένη  του μοντέλου, δεν θα εμφανιστούν ταλαντώσεις
        στον χρόνο και στο δρόμο. Δοκιμασμένη λύση εί- που θα το αποσταθεροποιήσουν.
        ναι επίσης η χρήση τηλεσκοπικού πιρουνιού για                      Τεχνικά xαρακτηριστικά
        την εμπρός ανάρτηση, ενώ πίσω χρησιμοποιού-           Κινητήρας
        νται δύο αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται στην        Τύπος       Ηλεκτροκινητήρας Bosch, Hub-center
        προφόρτιση ελατηρίου(πάντα μια πινελιά πρακτι-       Κυβισμός (κ.εκ.)                              Δ/Α
        κότητας και άνεσης στην ευχέρεια του αναβάτη).       Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)                  Δ/Α
                                                             Συμπίεση (:1)
                                                                                                           Δ/Α
          Στα  φρένα,  το  X-1  χρησιμοποιεί  δύο  δίσκους   Ισχύς (ίπποι)                                  2,7
        εμπρός και πίσω, οι οποίοι κάνουν μια πολύ κα-       Ροπή (kg-m στον τροχό)                        Δ/Α
        λή δουλειά επιβράδυνσης –όπως θα διαβάσετε           Μπαταρία               Δύο μπαταρίες λιθίου, 60V
                                                                                                           23,4
                                                             Χωρητικότητα (Ah)
        και παρακάτω, στις οδηγικές μας εντυπώσεις. Ο        Αυτονομία (χλμ)                      150 (μέγιστη)
        έλεγχος τους γίνεται ανεξάρτητα από τις δύο μα-      Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                     45
        νέτες, μιας και η κατηγοριοποίηση του X-1 ως δί-       Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
        κυκλο AM δεν απαιτεί χρήση συστήματος συνδυ-         Τύπος                        Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        ασμένης πέδησης.                                     Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α
          Οδηγώντας                                          Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις       Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                           Δ/Α
          Αρκεί το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη και        Διαδρομή (χλστ.)                             Δ, 2Ε
                                                             Φρένα Ε (χλστ.)
        η πίεση του πράσινου πλήκτρου με το «P», ώστε        Φρένα Π (χλστ.)                              Δ, 1Ε
        το X-1 να ενεργοποιήσει τα ηλεκτρονικά του και         Τροχοί - Ελαστικά
        να είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στο δρόμο. Η         Ελαστικό Ε                              90/90-12”
                                                                                                     90/90-12”
                                                             Ελαστικό Π
        πλούσια  διαθέσιμη  ροπή  του  ηλεκτροκινητήρα
        της Bosch αλλά κυρίως, η αμεσότητα της από-
        δοσης της, γίνονται αισθητές με το πρώτο άνοιγ-        Η άποψή μας
        μα του γκαζιού, καθώς το X-1 επιταχύνει αβία-           To X-1 έρχεται στην αγορά προτάσσοντας το σαφές
        στα από στάση. Η ισχυρή ροπή εκκίνησης είναι           του πλεονέκτημα, δηλαδή την δυνατότητα χρήσης δύο

        διαθέσιμη σε όλους τους χάρτες ισχύος, κάτι πο-        μπαταριών, άρα και πρακτικά για τον διπλασιασμό της
                                                               αυτονομίας του. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός, ότι
        λύ θετικό αφού δεν στερεί πολύτιμα αμπέρ από           καταφέρνει να το πετύχει χωρίς να ξεφεύγει τιμολογι-
        το μοτέρ, αν είστε «δικάβαλο» ή φορτωμένοι και         ακά, από το επίπεδο της νέας αυτής κατηγορίας, που
        πάντα μια σβέλτη εκκίνηση από στάση είναι επι-         αποτελείται κυρίως από μοντέλα που δεν φέρουν δυ-
                                                               νατότητα χρήσης δεύτερης μπαταρίας. Σε συνδυασμό
        θυμητή. Στο δρόμο, το X-1 έχει παρουσιάζει κα-         με τα αξιόλογα οδηγικά του χαρακτηριστικά, το Χ-1
        λή ποιότητα κύλισης, καθώς οποιοσδήποτε θό-            είναι τελικά μια σοβαρή πρόταση ηλεκτρικού scooter,
        ρυβος ή κραδασμός από το μοτέρ απουσιάζουν,            ειδικά αν έχετε σκοπό να κάνετε πολλά χιλιόμετρα
        ενώ η σταθερότητα του στην ευθεία είναι απόλυ-         μαζί του κάθε μέρα και, φυσικά, συγκαταλέγεται στα
                                                               επιδοτούμενα από το κράτος, μοντέλα ηλεκτροκίνητων
        τα ικανοποιητική. Στις αλλαγές κατεύθυνσης, η          δικύκλων.
        αίσθηση που αποκομίζει ο αναβάτης κατά τους

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289