Page 279 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 279

ESF X-Line


        τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED για χα-
        μηλή κατανάλωση ρεύματος και σύγχρονη αισθη-
        τική. Τα εμπρός φλας είναι ενσωματωμένα στο φαί-
        ρινγκ με το μεγαλύτερο μέρος τους να βρίσκεται
        στο πλάι του scooter, κάνοντάς τα ορατά από κάθε

        γωνία, ενώ και τα πίσω είναι μέσα φωτιστικό σώμα.
          Η ποιότητα κατασκευής είναι αντιστρόφως ανά-
        λογη της χαμηλής τιμής του και μπορεί το φινίρι-
        σμα ορισμένων πλαστικών να μην είναι τέλειο, αλ-
        λά  δεν  ακούς  περίεργους  θορύβους  ή  τριγμούς
        ακόμα κι όταν το scooter περνά πάνω από «βομ-
        βαρδισμένους» δρόμους. Αυτό σε συνδυασμό με

        την  απουσία  θορύβου  από  τον  ηλεκτροκινητήρα
        κάνει τελείως αθόρυβη την κύλισή του. Είναι δια-
        θέσιμο σε λευκό ή κόκκινο χρώμα.
          Άνεση – εργονομία
          Το πολύ χαμηλό ύψος της σέλας από το έδαφος
        επιτρέπει στα πόδια να φτάνουν με άνεση κάτω
        ανεξάρτητα από το ύψος του αναβάτη και τι τι-
        μόνι φέρνει τα χέρια σε φυσιολογική θέση. Αυ-
        τό που θέλει μικρή εξοικείωση είναι το ότι η σέλα
        βρίσκεται χαμηλά και σε σχέση με το πάτωμα με

        αποτέλεσμα τα γόνατα να λυγίζουν περισσότερο
        από το συνηθισμένο.  Σε καμία περίπτωση αυ-          Στον εμπρός τροχό υπάρχει δισκόφρενο.
        τό δεν είναι ενοχλητικό, απλά μπορεί να ξενίσει
        στην αρχή. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια ενιαία
        χειρολαβή αλουμινίου για τον συνεπιβάτη, αλλά
        ο χώρος της σέλας που του αναλογεί είναι περι-
        ορισμένος και σε περίπτωση δικάβαλου, το συ-
        νολικό βάρος δεν πρέπει να ξεπερνά τα 160 κι-

        λά.  Στην ποδιά υπάρχει θήκη για μικροπράγματα
        με  θύρα  USB,  ενώ  έξτρα  αποθηκευτικό  χώρο
        θα βρείτε κάτω από τη σέλα. Το επίπεδο πάτω-
        μα και ο γάντζος στην ποδιά αυξάνουν την πρα-
        κτικότητα του X-Line. Η ψηφιακή οθόνη παρέχει
        όλες τις βασικές πληροφορίες διαθέτοντας ταχύ-       Με 2000W στον πίσω τροχό, το scooter δεν
        μετρο, οδόμετρο και φυσικά  ένδειξη για το επί-      «γονατίζει» στις ανηφόρες.
        πεδο φόρτισης της μπαταρίας. Τέλος, αξίζει να  ση 2000W και είναι τοποθετημένος στο κέντρο
        αναφέρουμε  ότι  στον  στάνταρ  εξοπλισμό  περι- του πίσω τροχού ώστε να μην υπάρχει ανάγκη
        λαμβάνεται και συναγερμός.                           για αλυσίδα ή ιμάντα. Έτσι ελαττώνεται ο θόρυ-

          Κινητήρας                                          βος κύλισης, μειώνονται οι απώλειες και περιο-
          Ο  ηλεκτροκινητήρας  του  X-Line  έχει  απόδο- ρίζονται τα ήδη μηδαμινά έξοδα συντήρησης. Η

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284