Page 239 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 239

Daytona Edison 50


                  ε τον αριθμό «50» να υποδηλώνει ότι οι
                  επιδόσεις του είναι αντίστοιχες 50αριού
        Μκαι να καθορίζει τους άμεσους ανταγω-
        νιστές του, υπόσχεται να κάνει εύκολες και διασκε-
        δαστικές τις καθημερινές μετακινήσεις του ιδιοκτή-
        τη και να τον κάνει να ξεχάσει τα βενζινάδικα και τα

        έξοδα συντήρησης ενός βενζινοκίνητου scooter.
          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Οι καμπύλες είναι ελάχιστες, αφού κυριαρχούν
        οι έντονες ακμές στις οποίες οφείλεται και η έντο-
        να σπορ αύρα που αποπνέει το scooter. Προκειμέ-
        νου η εμφάνισή του να είναι «καθαρή», τα εμπρός
        φλας είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ, ενώ τα πί-
        σω βρίσκονται στη βάση της πινακίδας, έτσι ώστε

        τίποτα να μην προεξέχει. Ο εμπρός προβολέας με
        τους δυο προτζέκτορες, το πίσω φωτιστικό σώμα
        και τα φλας, είναι όλα τεχνολογίας LED προσθέ-
        τοντας  πόντους  στην  εμφάνιση  του  Edison,  ενώ
        οι μικρές απαιτήσεις τους σε ενέργεια δεν επιβα-
        ρύνουν τη μπαταρία. Η ποιότητα κατασκευής βρί-
        σκεται σε πολύ καλό επίπεδο, ιδιαίτερα αν αναλο-
        γιστούμε την προσιτή του τιμή, με τη συναρμογή
        των πλαστικών είναι καλή και να μη παρουσιάζο-
        νται τριγμοί.                                        ρώνει για το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, ενώ
          Ανεση – Εργονομία                                  ένα αμπερόμετρο έχει πάρει τη θέση του κλασικού

          Η  επίπεδη  σέλα  επιτρέπει  την  τοποθέτηση  του  στροφομέτρου.
        σώματος σε όποιο σημείο βολεύει τον καθένα, ενώ         Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        το αφρώδες της είναι μέτριας σκληρότητας, χωρίς        Απλές και δοκιμασμένες λύσεις συναντάμε σε αυ-
        όμως να προβληματίζει για όσο διαρκεί η αυτονο- τόν τον τομέα με το ατσάλινο πλαίσιο να συνεργάζε-
        μία της μπαταρίας. Διαθέτει όμορφα, αναδιπλούμε- ται με ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός
        να μαρσπιέ συνεπιβάτη, αλλά το κομμάτι της σέλας  με 65 χιλιοστά διαδρομής και δυο αμορτισέρ πίσω,
        που του αναλογεί δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Στον  τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του

        εξοπλισμό του διαθέτει πλαϊνό και κεντρικό σταντ,  ελατηρίου σε πέντε θέσεις, ενώ δίνουν 55 χιλιο-
        αλλά και μικρή αλουμινένια σχάρα, που βρίσκεται  στά διαδρομή. Την ευθύνη για την επιβράδυνση του
        στο ίδιο επίπεδο με τη σέλα. Ο χώρος κάτω από  Edison έχει ένας δίσκος 180 χιλιοστών εμπρός και
        αυτή καταλαμβάνεται κυρίως από τη μπαταρία. Ο  ένα ταμπούρο 110 χιλιοστών πίσω. Το μικρό ηλε-
        ιδιοκτήτης θα καταφέρει να αποθηκεύσει ένα σετ  κτρικό scooter ξεχωρίζει χάρη στο σύστημα ανά-
        αδιάβροχα, γάντια, χαρτιά ή άλλα μικροαντικείμε- κτησης  ενέργειας  EBS,  το  οποίο  κάνει  τον  ηλε-
        να. Στην ποδιά υπάρχει γάντζος και μια βαθιά θήκη  κτροκινητήρα να δουλεύει σαν γεννήτρια κατά το
        με θύρα USB, η οποία όμως δεν διαθέτει πορτάκι.  φρενάρισμα.
        Είναι εφοδιασμένο με μια ευανάγνωστη LCD οθό-          Κινητήρας
        νη, η οποία πέρα από τις βασικές ενδείξεις , ενημε-    Το Edison εξοπλίστηκε με έναν ηλεκτροκινη-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244