Page 174 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 174

Morbidelli SC300                                                Honda Forza 300













































        την σέλα δεν καταφέραμε να χωρέσουμε ένα Full  τι που σημαίνει ότι είναι αποτελεσματικά ακόμα και
        Faceκράνος, αλλά χωράει ένα τύπου Jet και άλλα  με γάντια.
        μικροαντικείμενα του αναβάτη, ή ψώνια του σού-         Κινητήρας
        περ μάρκετ. Ανοίγει εύκολα μέσω ενός μπουτόν           Στην καρδιά του SC 300 «χτυπά» ένας μονοκύ-

        πίσω από τον κεντρικό διακόπτη, ενώ δίπλα από  λινδρος,  υδρόψυκτος  κινητήρας  278cc  με  τέσ-
        αυτόν βρίσκεται και το αντίστοιχο κουμπί που απο- σερεις βαλβίδες επικεφαλής, που αποδίδει 25,8
        καλύπτει την τάπα του ρεζερβουάρ για τον ανεφο- ίππους  στις  8.250  σαλ  και  2,49kg-mροπής  στις
        διασμό, στο τούνελ ανάμεσα από τα πόδια του ανα- 7.000. Η σχέση συμπίεσής είναι 11.0:1 και ο ψε-
        βάτη. Η έγχρωμη TFTοθόνη 5 ιντσών παρέχει όλες  κασμός ελέγχεται ηλεκτρονικά. Η ισχύς του κινη-
        τις απαραίτητες για το scooter ενδείξεις με μεγά- τήρα προσφέρει σβέλτες εκκινήσεις από τα φανά-
        λη φωτεινότητα. Παράλληλα, η πλοήγηση στο με- ρια και «τραβάει» αρκετά καλά μέχρι τα 80χλμ/ω.
        νού μέσω των κουμπιών στο αριστερό τμήμα του  Η  επιτάχυνση  μετά  από  αυτά  τα  χιλιόμετρα  μει-

        τιμονιού γίνεται πολύ εύκολα πατώντας παρατετα- ώνεται σταδιακά, ενώ η τελική του ξεπερνάει τα
        μένα το κουμπί “set”. Ένα ακόμα στοιχείο που ενι- 120χλμ/ω αν και θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να
        σχύει την άνεση σε μεγάλο βαθμό κατά τους χει- τα φτάσει. Μπορεί άνετα να κρατήσει αυτή την τα-
        μερινούς μήνες και αποτελεί μέρος του στάνταρ  χύτητα στην εθνική, ενώ το πεδίο όπου αρίστευ-
        εξοπλισμού είναι τα θερμαινόμενα γκριπ. Παρά το  σε ήταν η κατανάλωση. Σύμφωνα με τις μετρήσεις
        γεγονός ότι η δοκιμή έγινε μέσα στους καύσωνες  μας, ο κινητήρας έκαψε σε πραγματικές συνθήκες
        του Ιουλίου, δοκιμάσαμε πόσο καλά ζεσταίνουν τα  ήπιας οδήγησης μόλις 3,3λ/100χλμ, μία εξαιρετι-
        χέρια  τα  θερμαινόμενα  γκριπ  που  περιλαμβάνο- κά χαμηλή κατανάλωση, που τοποθετεί το SC 300
        νται στον στάνταρ εξοπλισμό και στην τρίτη και πιο  ανάμεσα στα κορυφαία όσον αφορά την οικονομία
        δυνατή σκάλα σε αναγκάζουν να τα κλείσεις, κά- καυσίμου, scootersτης κατηγορίας του. Το ρεζερ-

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179