Page 173 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 173

Morbidelli SC300


        μένο» μούτρο της με την «μύτη» που σχηματίζεται
        ανάμεσα από τους δύο προβολείς εμπρός, θέλει
        να μοιάσει σε supersport μοτοσυκλέτα. Τα φώτα
        ημέρας που βρίσκονται επάνω από τους προβο-
        λείς σαν φρύδια επίσης συμβάλλουν στο μοτίβο
        αυτό, ενώ συνεχίζοντας προς τα πάνω συναντάμε

        μία ελαφρώς φιμέ ζελατίνα που τονίζει τον σπορ
        χαρακτήρα του scooter. Τα φωτιστικά σώματα εί-
        ναι  φυσικά  τεχνολογίας  LED  με τους  εμπρός  X-
        Vertical προβολείς όπως τους αποκαλεί η εταιρεία,  Τελικό εξάτμισης που θυμίζει μεγάλη
        να  αποτελούνται  από  τέσσερεις  λωρίδες  φωτός,    μοτοσυκλέτα, με έναν απολαυστικό ήχο
        ενώ τα αναδιπλούμενα πατάκια του συνεπιβάτη γί-
        νονται ένα με το σώμα του scooter στην κλειστή

        θέση. Η ουρά αποκτά μία λεπτεπίλεπτη και κομ-
        ψή σιλουέτα, ενώ οι έντονες γωνίες δίνουν το πα-
        ρόν στα δύο άκρα του, εμπρός και πίσω δηλαδή,
        με την εξάτμιση να αποκτά επίσης ένα καλαίσθητο
        σχήμα, το οποίο μάλιστα συνοδεύεται και από έναν
        απολαυστικό στο άκουσμα ήχο. Οι χυτοί αλουμι-
        νένιοι τροχοί του, διαθέτουν 6 μπράτσα τα οποία
        καταλήγουν σε 12 ακτίνες και τραβούν τα βλέμ-
        ματα επάνω τους. Ένα πολύ θετικό στοιχείο που
        παρατηρήσαμε, παρά το γεγονός ότι η Morbidelli       Εύκολα προσβάσιμος αποθηκευτικός χώρος για

        αποτελεί μία προσφάτως αναγεννηθείσα εταιρεία,       μικροαντικείμενα με θύρα φόρτισης USB
        είναι η εξαιρετική συναρμογή των πλαστικών του  μηλά  ιδανικά,  αλλά  η  θέση  του  δεν  δημιουργεί
        scooter,με την απουσία τριγμών ακόμα και στο πέ- πρόβλημα κατά την οδήγηση. Τα γκριπ του τιμο-
        ρασμα κακοτεχνιών της ασφάλτου.                      νιού και οι διακόπτες αποπνέουν μία Premium αί-
          Άνεση – Εργονομία                                  σθηση, η οποία ενισχύεται περαιτέρω από το γε-
          Σαν γνήσιο GTscooter, το SC 300 παρέχει αυ- γονός  ότι  είναι  φωτιζόμενοι,  παρέχοντας  στον
        ξημένες ανέσεις και μία αδιαμφισβήτητα GT θέ- αναβάτη τον απόλυτο έλεγχο ακόμα και τις βρα-
        ση  οδήγησης.  Το  εργονομικό  τρίγωνο  τοποθε- δινές ώρες. Για τον συνεπιβάτη, τα πράγματα εί-

        τεί τον αναβάτη σε μία αρκετά ξεκούραστη στάση,  ναι εξίσου θετικά με την γωνία που δημιουργούν
        ενώ το σχήμα της σέλας δύο επιπέδων με τη μι- τα πατάκια στα γόνατά του να μην κουράζει ακόμα
        κρή όμως υψομετρική διαφορά μεταξύ αυτού και  και σε μεγάλης διάρκειας διαδρομές, ενώ η μόνη
        του συνεπιβάτη, του προσφέρει στήριξη στη μέση  διαφορά είναι πως το αφρώδες υλικό της σέλας
        με την καμπύλη που κάνει προς τα επάνω. Τα πό- είναι ελαφρώς λιγότερο κάνοντάς την πιο σκλη-
        δια μπορούν να τοποθετηθούν σε διάφορα σημεία  ρή για αυτόν. Οι χειρολαβές βέβαια από τις οποί-
        στις πλατφόρμες, οι οποίες εκτείνονται από το ση- ες μπορεί να στηριχθεί είναι στιβαρές και μεγάλες
        μείο όπου αρχίζει η σέλα, έως και πολύ μπροστά  δίνοντάς του σιγουριά και καταλήγουν μάλιστα σε
        στο scooter, όπου έρχονται σε κεκλιμένη θέση χα- μία σχάρα που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του
        ρίζοντας ξεκούραστα χιλιόμετρα.                      scooter.

          Το τιμόνι θα μπορούσε να βρίσκεται λίγο πιο χα-      Στον αποθηκευτικό χώρο που υπάρχει κάτω από
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178