Page 153 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 153

KYMCO Downtown 350 Noodoe TCS


        δομένου και του premium ύφους του. Όπως και
        στο «περσινό» μοντέλο, τα υλικά είναι προσεκτι-
        κά επιλεγμένα με τεράστια προσοχή να έχει δοθεί
        στην προσεκτική συναρμολόγηση ενώ αν γίνουμε
        αυστηροί, θα θέλαμε ένα καλύτερης ποιότητας κα-
        πάκι στο άνοιγμα του ρεζερβουάρ στην ποδιά, το

        οποίο είναι από λεπτό πλαστικό.
          Άνεση-εργονομία
          H εξαιρετική άνεση αλλά και τα υψηλά επίπεδα
        πρακτικότητας,  εξακολουθούν  να  χαρακτηρίζουν      Η κυκλική οθόνη του Noodoe δεσπόζει στο κέντρο
        το Downtown 350 και στην νέα του έκδοση. Η με-       του πίνακα οργάνων. Αναλογικό ταχύμετρο
                                                             αριστερά και οθόνη LCD πολλαπλών ενδείξεων
        γάλη σε διαστάσεις και αρκετά μαλακή σέλα παρα-      δεξιά, το πλαισιώνουν.
        μένει ίδια, αγκαλιάζοντας το σώμα του αναβάτη και
        προσφέροντας ονειρικά επίπεδα άνεσης. Σε συν-

        δυασμό με το τοποθετημένο στο ύψος του στήθους
        τιμόνι, την μεγάλη ζελατίνα και την φαρδιά ποδιά,
        ο αναβάτης τοποθετείται «μέσα στο scooter». Ως
        αποτέλεσμα, η προστασία από τον αέρα και τις και-
        ρικές  συνθήκες  είναι  αξιοσημείωτα  καλή,  πράγ-
        μα που το διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι στον άστατο
        καιρό της περιόδου της δοκιμής. O αναβάτης μπο-
        ρεί να τοποθετήσει τα πόδια του σε 2 θέσεις: Ορι-
        ζόντια, στο πάτωμα ή εμπρός, στο εσωτερικό της       Ο κινητήρας γεφυρώνει την απόσταση μεταξύ
        ποδιάς, με την δεύτερη θέση να βολεύει καλύτερα      των 300 και των 400 κυβικών, προσφέροντας
                                                             ικανές επιδόσεις, χωρίς να ξεφεύγει σε θέμα
        τα πιο κοντά άτομα λόγω της μικρής σχετικά από- κατανάλωσης. Τα πίσω αμορτισέρ ίσως χρειαστούν
        στασης από την σέλα. Ο συνεπιβάτης για μια ακόμη     ρύθμιση στην προφόρτιση για να έρθουν στα
        φορά είναι εξαιρετικά άνετος, με την μεγάλη πίσω     μέτρα σας.
        σέλα  να  πλαισιώνεται  από  τεράστιες  χειρολαβές  μενος και με όγκο 62,5 λίτρα σύμφωνα με τις δικές
        και σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ.                      μας μετρήσεις, ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει μέ-
          Στον πίνακα οργάνων κυριαρχεί η κυκλική οθό- χρι 2 κράνη, κατά προτίμηση 1 jet και ένα full face
        νη του Noodoe, ανάμεσα στο αναλογικό ταχύμε- ή 2 κλειστού τύπου, αν το ένα είναι μικρό ώστε να
        τρο αριστερά και την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων,  τοποθετηθεί στην εμπρός θέση. Κατά τα άλλα, το

        δεξιά. Στα χειριστήρια, έχει προστεθεί το διακριτι- φάρδος του χώρου θα επιτρέψει την μεταφορά αρ-
        κό μπουτόν απενεργοποίησης του traction control,  κετών αντικειμένων αντίστοιχων διαστάσεων.

        στο αριστερό χέρι του αναβάτη, με το οποίο ο τε-       Κινητήρας
        λευταίος  μπορεί  να  απενεργοποιήσει  το  σύστη-      Ο G5-SC κινητήρας του Downtown 350 είναι μια
        μα.  Τα  ντουλαπάκια  της  ποδιάς  παραμένουν  χω- πολύ  σύγχρονη  μονάδα  που  έχει  σχεδιαστεί  με
        ρίς δυνατότητα κλειδώματος, οπότε χρησιμεύουν  στόχο την χαμηλή κατανάλωση και την υψηλή ισχύ.
        για προσωρινή αποθήκευση αντικειμένων που θα  Η απόδοση του ανέρχεται στους 29 ίππους και τα
        χρειαστείτε άμεσα όσο οδηγείτε, ενώ το αριστερό  3,1 kgm ροπής, με το traction control να εποπτεύει
        φέρει θύρα USB για παροχή ρεύματος. Όμοιος πα- πλέον την έξοδο της ισχύος όταν η άσφαλτος απέ-
        ραμένει και ο χώρος κάτω από την σέλα: Φωτιζό- χει από το ιδανικό. Ο κινητήρας φέρει νέας σχεδί-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158