Page 150 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 150

Kymco CV3 Noodoe                                                  Honda Forza 300



        διασμένους αντικραδασμικούς άξονες που συμβά- τότητα «κλειδώματος», που επιτρέπει στο scooter
        λουν στην ιδανική ροή του λιπαντικού, για μείωση  να «στέκεται» όρθιο και σε γωνίες έως και 9 μοι-
        της θερμοκρασία λειτουργίας και αύξηση της συ- ρών όταν ακινητοποιείται. Στο πίσω μέρος έχουμε
        νολικής απόδοσης. Επιπλέον, η σχεδόν οριζόντια  μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο. Το πλαί-
        τοποθέτηση κυλίνδρων συμβάλει στο να χαμηλώ- σιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ από

        σει το κέντρο βάρους, προς όφελος της οδικής συ- το ίδιο υλικό είναι και το νέο ψαλίδι, ώστε να δια-
        μπεριφοράς.                                          τηρηθεί το βάρος χαμηλά με τη ζυγαριά να δείχνει
           Θα θέλαμε να υπήρχε traction control, αλλά αντί  265 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων.
        για αυτό, η Kymco έχει προικίσει το CV3 με δυο  Στον τομέα των φρένων έχουμε δυο δίσκους 270
        riding modes, Power και Rain, με το δεύτερο να  χιλιοστών εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες της
        μειώνει την ιπποδύναμη στους 39,7 ίππους για με- Brembo και έναν δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, ενώ
        γαλύτερη ασφάλεια σε ολισθηρό οδόστρωμα. Στά- στάνταρ είναι το ABS. Το CV3 διαθέτει χειρόφρενο
        νταρ πάντως είναι το cruise control για ξεκούραστα  και ποδόφρενο που ενεργοποιεί ταυτόχρονα όλα τα

        ταξίδια. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε  φρένα, κάτι πολύ πρακτικό ειδικά για όσους προέρ-
        κατανάλωση 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμε- χονται από το χώρο τους αυτοκινήτου. Οι αλουμι-
        ρο που κινείται σε λογικά πλαίσια δεδομένου του  νένιοι τροχοί φορούν ελαστικά Maxxis διαστάσεων
        κυβισμού και της απόδοσης του κινητήρα.              110/70-13 και 160/60-15 εμπρός και πίσω αντίστοι-
          Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα                       χα.
          Το σημείο κλειδί του CV3 είναι το σύστημα KALS       Στο δρόμο
        (Kymco Advanced Leaning Suspension), το οποίο          Από τα πρώτα κιόλας μέτρα αντιλαμβάνεσαι την
        «ενώνει» τους δυο εμπρός τροχούς με διπλά τηλε- έξτρα πρόσφυση που προσφέρουν οι δυο εμπρός
        σκοπικά πιρούνια 41 χιλιοστών στον καθένα. Επι- τροχοί και την ασφάλεια που αυτό συνεπάγεται. Το
        τρέπει μέγιστη κλίση 40 μοιρών και δίνει τη δυνα- βάρος του συστήματος KALS απαιτεί λίγο παραπά-









































                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155