Page 66 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 66
Peugeot Belville 125i
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα Τεχνικά xαρακτηριστικά
Για το Belville δεν ανακοινώνεται επίσημα κάποια Κινητήρας 169
Κυβισμός (κ.εκ.)
πληροφορία για το πλαίσιο του, κατά πάσα πιθα- Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
νότητα όμως μιλάμε για μια ατσάλινη σωληνωτή Συμπίεση (:1) Δ/Α
κατασκευή, μια λύση «χρυσή τομή» στην κατηγο- Ισχύς (ίπποι/σαλ) 12/8.000
1,2/6.000
ρία. Το πλαίσιο επιτελεί στο έπακρο την αποστολή Ροπή (kgm/σαλ) Ψεκασμός
Τροφοδοσία
του δημιουργώντας μια στιβαρή βάση, που εμπνέ- Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 3
ει ασφάλεια κατά την οδήγηση όπως θα διαβάσε- Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7.5
τε και παρακάτω. Στις αναρτήσεις, συναντάμε ένα Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Δ/Α
Τύπος πλαισίου
πιρούνι εμπρός διαμέτρου 30 χιλιοστών, ενώ πί- Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις Πιρούνι 30 χλστ.
σω δύο αμορτισέρ με ρύθμιση στην προφόρτιση Διαδρομή (χλστ.) -
ελατηρίου ολοκληρώνουν την εικόνα. Την πεδηση Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ, ΠΕ -
Διαδρομή (χλστ.)
αναλαμβάνουν δύο δίσκοι, διαμέτρου 260 και 240 Φρένα Ε (χλστ.) Δ/260, 2E, ABS
χιλιοστών εμπρός και πίσω, με ABS για τον εμπρός Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε
τροχό. Τροχοί - Ελαστικά
Οδηγώντας Ελαστικό Ε 110/70-16’’
Ελαστικό Π
110/70-16’’
Το Belville υποστηρίζει την ανατροφή του με...
γαλλικά και πιάνο, όταν κινείται στην ασφυκτική πό- κοντά στο κάθισμά του, όχι όμως σε βαθμό έντονης
λη, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη και ευχάριστη ενόχλησης. Όταν έρθει η στιγμή για φρενάρισμα, οι
άφιξή σου όπου και να πηγαίνεις. Οι τροχοί των 16 δύο δίσκοι εμπρός και πίσω λειτουργούν θαυμάσια:
ιντσών έχουν ως άμεση απόρροια μια γενναία δό- Έχουν δύναμη και αρκετά καλή αίσθηση στις μα-
ση σταθερότητας κύλισης, αλλά και ισορροπημένης νέτες. Σε συνεργασία με το ABS στον εμπρός τρο-
απόκρισης στις εντολές του τιμονιού. Το πλαίσιο δια- χό, το Belville θα σταματήσει με ασφάλεια σε φρέ-
τηρεί την οδηγική συνοχή ακόμη και σε πιο επιθετι- νο πανικού χωρίς να τρομάξει ή να παρεκκλίνει της
κή οδήγηση ή εντονότερους ελιγμούς, με ταλαντώ- πορείας του. Το πίσω φρένο στο οποίο δεν υπάρχει
σεις και απρόβλεπτη συμπεριφορά να απουσιάζουν ABS, είναι προοδευτικό και δίνει απόλυτο έλεγχο
παντελώς. Ο αερόψυκτος κινητήρας είναι ρυθμισμέ- στον αναβάτη ακόμη και αν ο τελευταίος το μπλοκά-
νος να εκκινεί το Belville μάλλον ράθυμα, απαιτώ- ρει εκούσια. Τέλος και για τον αυτοκινητόδρομο, αν
ντας λίγο παραπάνω γκάζι από στάση. Σε κίνηση, η επιμείνετε στο γκάζι, θα δείτε μέχρι 110 χιλιόμετρα
δύναμή του δεν ενθουσιάζει, είναι όμως παραπάνω την ώρα, όπου και θα εμφανιστούν κάποιες προει-
από αρκετή, τόσο για άκοπη διατήρηση των αστικών δοποιητικές ταλαντώσεις στο τιμόνι, μέχρι εκεί όμως
ταχυτήτων, όσο και για προσπεράσεις ή κίνηση στον το Belville στέκεται επάξια κρατώντας εύκολα μέση
αυτοκινητόδρομο. Η καλύτερη περιοχή του είναι ταχύτητα πάνω από τα 90 χλμ/ώρα.
η μεσαία, καθώς εκεί θα δουλευτεί στο μεγαλύτε-
ρο μέρος των περιστάσεων και η απόδοσή του έχει Η άποψή μας
ρυθμιστεί ανάλογα, ενώ δεν παρουσιάζει κραδα- Το Belville εισέρχεται με αξιώσεις σε μια κατηγορία
σμούς ακόμη και αν ζοριστεί. Αρκετά καλή κρίνεται scooters που σημειώνει μεγάλη επιτυχία, με όπλα
η λειτουργία των αναρτήσεων, καθώς το πιρούνι και του την πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο, αλλά και
τους εξτρά χώρους ενός στάνταρ top box. Στυλιστικά,
τα δύο αμορτισέρ θα απορροφήσουν επιτυχώς τις αποτελεί μια πρόταση με την οποία θα ξεχωρίσετε, ενώ
περισσότερες οδικές κακοτεχνίες, πλην των χειρό- τιμολογιακά, τα 2.700 ευρώ που κοστίζει είναι απόλυτα
τερων από αυτές. Μόνο ο συνεπιβάτης θα αισθαν- ρεαλιστικά με βάση την κατηγορία του και αυτά που
προσφέρει.
θεί κάτι παραπάνω, καθώς τα αμορτισέρ εδράζονται
Eπιστροφή στα περιεχόμενα