Page 65 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 65
Peugeot Belville 125i
βρίσκονται εκατέρωθεν μιας μεταλλικής επιφάνει-
ας που θυμίζει φυσικά, λεπτομέρειες από τα αυ-
τοκίνητα Peugeot. Πίσω, το φωτιστικό σώμα με τις
τρεις κατακόρυφες γραμμές LED είναι ένα ακόμη
στοιχείο ταυτότητας. Στο θέμα της ποιότητας κατα-
σκευής, η εικόνα ικανοποιεί συμβαδίζοντας από-
λυτα με τα στάνταρ της κατηγορίας και την τιμή του
Belville, ενώ παρά την ύπαρξη κάποιων μικροτριγ-
μών η συναρμολόγηση κρίνεται αρτιότατη. Εξαιρε-
τική είναι η βαφή, αλλά και οι διχρωμίες στο κά- Επαρκέστατος για ένα κλειστό κράνος ο χώρος
κάτω από την σέλα, με το Top Box να τον
λυμμα της σέλας και του υποστηρίγματος πλάτης συντροφεύει ιδανικά.
του Top Box. Αυτό μάλιστα είναι ιδιαίτερα ενδια-
φέρον και εμφανισιακά, καθώς στο λευκό χρώμα
του μοντέλου η σέλα και το μαξιλαράκι πλάτης εί-
ναι μπορντώ, ενώ στο μαύρο χρώμα, είναι αντίστοι-
χα μπεζ.
Άνεση-εργονομία
Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός, ότι το Belville δι-
ατίθεται με αφαιρούμενο Top Box 37 λίτρων στον
βασικό του εξοπλισμό, απογειώνοντας την πρακτι-
κότητά του. Εκτός από αυτό, -που θα χωρέσει του-
λάχιστον ένα κράνος με πολλά ακόμη αντικείμενα-, Τίμιος εργάτης ο 200άρης αερόψυκτος,
το Belville φέρει έναν χώρο κάτω από την σέλα που ανταποκρίνεται στην αποστολή του κατά γράμμα
επίσης χωρά ένα κλειστό κράνος. Τέλος, υπάρχει χωρίς υπερβολές ή υστερήσεις.
ντουλαπάκι και στην ποδιά, το οποίο κλειδώνει και του μοντέλου αποτελείται από μια κυκλική ψηφια-
φέρει θύρα USB στο εσωτερικό του, για παροχή κή οθόνη με βελόνα, την οποία ο αναβάτης μπορεί
ρεύματος στις ηλεκτρονικές σας συσκευές. Θα θέ- να εναλλάξει μεταξύ στροφομέτρου και ταχυμέ-
λαμε ωστόσο το σχήμα του χώρου να ήταν διαφο- τρου! Να και κατι ξεχωριστό και έξυπνο, τόσο λει-
ρετικό, καθώς η κολώνα του τιμονιού περιορίζει τις τουργικά όσο και ως gadget.
δυνατότητες του να χωρέσει πιο μεγάλα αντικείμε- Κινητήρας
να. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο και αερόψυκτο
Εργονομικά μιλώντας, δεν θα συναντήσετε καμία κινητήρα, κυβισμού 169 κ.εκ., που αποδίδει 12 ίπ-
έκπληξη. Η θέση οδήγησης είναι όρθιας φιλοσο- πους και 1,2 kgm ροπής. Το μοτέρ φέρει την τεχνο-
φίας, το σχετικά ψηλό τιμόνι τοποθετεί τον αναβά- λογία LFE, όπως την ονομάζει η Peugeot, για μι-
τη «μέσα» στο μοντέλο παρά πάνω του και ο χώρος κρότερες τριβές στα κινούμενα μέρη του, άρα και
για τα πόδια είναι άπλετος. Η σέλα του Belville εί- μικρότερη κατανάλωση με πιο άμεση απόκριση στο
ναι κάπως σκληρή και στενή λόγω των κοψιμάτων γκάζι. Πράγματι, ο κινητήρας εκπληρώνει τις προσ-
για τα πόδια, όμως δεν θα κουράσει τον αναβάτη δοκίες, καθώς μετρήσαμε μια κατανάλωση 3 λί-
στις αστικές μετακινήσεις παρά μόνο αν κρατήσουν τρων στα 100 χιλιόμετρα σε μέσο κύκλο. Παράλλη-
πολύ. Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει πολύ χώρο για λα, ο κινητήρας ακούει αμέσως στο δεξί γκριπ, ενώ
τα πόδια του, με το μαξιλαράκι του top box να αυ- λειτουργεί χωρίς κραδασμούς και θόρυβο σε όλη
ξάνει ιδιαίτερα την παρεχόμενη άνεση. Το όργανο την έκταση των στροφών του.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα