Page 401 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 401

Kymco Xciting-S 400



        5 θέσεις και διαδρομή 107 χιλιοστών, έχουν ανα-                    Τεχνικά xαρακτηριστικά
        λάβει το έργο της απόσβεσης.  Στον τομέα της πέ-      Κινητήρας
        δησης, το νέο S400 συνεχίζει το εξαιρετικό έργο      Τύπος                                  4T, 1K, Y/Ψ
                                                                                                           399
        του προκατόχου του. Δύο δισκόφρενα 260 χιλιο-        Κυβισμός (κ.εκ.)                          84 X 72
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        στών τύπου μαργαρίτα, με ακτινική δαγκάνα 4 εμ-      Συμπίεση (:1)                                 Δ/Α
        βόλων μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών με       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                    36/7500
                                                                                                      3,9/6500
        δαγκάνα  μονού  εμβόλου  πίσω,  συνδυάζονται  με     Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                  Ηλ.Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        δικάναλο σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch. Οι δια-         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)               12.5
        στάσεις του εμπρός τροχού είναι 120/70 με 15άρα      Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                         5
        ζάντα, ενώ πίσω έχουμε 150/70 με 14άρα ζάντα.        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    175
          Στο δρόμο                                            Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                             Τύπος
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
          Έχοντας  οδηγήσει  αρκετά  από  τα  μοντέλα  της   Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        εταιρίας,  μπορώ  να  σας  διαβεβαιώσω  ότι  ο  στό-  Διαδρομή (χλστ.)                             110
        χος της Kymco είναι να παρουσιάζει scooter, που      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις     Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           107
        υπερκερνούν τα όρια  καθημερινής μετακίνησης,        Φρένα Ε (χλστ.)                  2Δ/260, 4Ε, ABS
        προσφέροντας στον αναβάτη ταυτόχρονη οδηγική         Φρένα Π (χλστ.)                    Δ/240, 1Ε, ABS
        χαρά και απόλαυση.  Και στην περίπτωση του νέ-         Τροχοί - Ελαστικά                   120/70-15’’
                                                             Ελαστικό Ε
        ου Xciting, η υλοποίηση του στόχου αυτού, είναι      Ελαστικό Π                            150/70-14’’
        απόλυτα επιτυχημένη. Μπορείς άμεσα να το αντιλη-
        φθείς, αρχικά από την θέση οδήγησης και έπειτα από  θα  περάσει ένα μεγάλο μέρος της ζωής του στην
        τον τρόπο που πατάει στο δρόμο. Ο αναβάτης έχει στη  πόλη, όμως μαζί του μπορείς να ταξιδέψεις παντού,
        διάθεση του αρκετό χώρο για να τοποθετήσει κορμό  αφού δεν υπολείπεται σε τουριστικές ανέσεις και
        και γόνατα, ενώ οι μεγάλες πλατφόρμες θα ξεκου- δυνατότητες. Γνήσιο GT Scooter θα καλύψει μεγά-
        ράσουν τα πόδια σε μεγάλες αποστάσεις. Η εκκίνη- λες αποστάσεις,  με άριστη προστασία από τον αέ-
        ση του κινητήρα δίνεται με το γνωστό τρόπο- πάτημα  ρα,  ενώ όταν η διαδρομή περιλαμβάνει στροφές,
        φρένου και μίζας και το πρώτο που παρατηρείς είναι  το Xciting στοιχειοθετεί τη δική του απολαυστική

        η απουσία κραδασμών, ακόμα και στο ρελαντί. Το τι- ιστορία. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά δίνουν απί-
        μόνι κόβει αρκετά και το βάρος των 195 κιλών επι- στευτη σταθερότητα, πρόσφυση και μεγάλες γωνί-
        τρέπει  γρήγορους  ελιγμούς  και  μετατοπίσεις  βά- ες κλίσης, έως 42 μοίρες, μέσα στη στροφή.
        ρους, χάρη στο καλοστημένο πλαίσιο που δείχνει
        να αντέχει,  σε ό,τι διαδικασία και αν το υποβάλεις.   Η άποψή μας
        Στη σέλα του S 400 θα γίνεις θαμώνας στο αστι-         Απαιτητική η κατηγορία των mega scooter, όπως άλ-

        κό πεδίο, αφού η ευκολία που αφήνει τα πάντα πί-       λωστε είναι και το κοινό στο οποίο απευθύνεται, όμως
        σω του, είναι χαρακτηριστική. Στο άνοιγμα του γκα-     το νέο Xciting ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά
                                                               που πηγάζουν από αυτή την κατηγορία και τα ανάγει
        ζιού, η μετάδοση είναι άμεση, χωρίς κομπιάσματα        ως προτερήματά του. Το S 400 έχει φορέσει τον σπορ
        και κραδασμούς. Οι επιταχύνσεις από φανάρι, ακό-       μανδύα της εξέλιξης και θέτει εαυτόν έναντι του σκλη-
        μα και με συνεπιβάτη στη σέλα, είναι κάτι παραπά-      ρού ανταγωνισμού, προτάσσοντας τη σπορ φιλοσοφία
                                                               του, που αντικατοπτρίζεται από το δυνατό κινητήρα και
        νω από ικανοποιητικές, ενώ ακόμα και όταν ανε-         το εξελιγμένο πλαίσιο με το άρτιο πακέτο αναρτήσεων
        βαίνουν οι στροφές, η δύναμη δεν σε εγκαταλείπει,      και φρένων, αλλά και την πρωτοποριακή τεχνολογία
        έχοντας περιθώριο για προσπεράσεις. Η τελική των       Noodoe, με δυνατότητες διασύνδεσης με smartphone,
                                                               αλλά και πλοήγηση GPS, για πρώτη φορά σε scooter.
        175 χιλιομέτρων, σε ευνοϊκές συνθήκες, επιβεβαι-       Το νέο Xciting σε βάζει στο πνεύμα του νικητή.
        ώνει τους παραπάνω ισχυρισμούς μου. Το S 400

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406