Page 397 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 397
Kymco AK 550 Premium
δομένα της κατηγορίας, ενώ σε ταξίδι μπορεί να πέ- Τεχνικά xαρακτηριστικά
σει στα 4,7. Κινητήρας
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Με στόχο τη διατήρηση του βάρους χαμηλά έχει Κυβισμός (κ.εκ.) 550,4
χρησιμοποιηθεί αλουμινένιο διαιρούμενο πλαίσιο, Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 69 X 73.6
11
Συμπίεση (:1)
ενώ η σχεδόν οριζόντια τοποθέτηση των κυλίνδρων Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 51 / 7.500
συμβάλει στην ιδανική κατανομή του στο επιθυμη- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 5.29 / 5.750
τό 50 – 50. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ανε- Κατανάλωση (λ. / 100χλμ.) Δ.Α.
στραμμένο πιρούνι 47 χιλ. και μονό αμορτισέρ ορι- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
ζόντια τοποθετημένο που εδράζεται σε αλουμινένιο Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14,5
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
ψαλίδι. Οι τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo συ- Τύπος Αλουμινίου διαιρούμενο
νεργάζονται με δυο δίσκους 270 χιλ. εμπρός, ενώ Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD πιρούνι 41χιλ.
πίσω έχουμε δίσκο 260 χιλιοστών. Το αποτέλεσμα Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
εντυπωσιάζει τόσο σε αίσθηση και προοδευτικότητα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
Δ.Α
κατά το φρενάρισμα, όσο και σε αποτελεσματικότη- Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/270, 4Ε, Cornering ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
τα με τα 40,8 μέτρα που απαιτούνται για την ακινη- Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, Cornering ABS
τοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα, να είναι μια πολύ Τροχοί - Ελαστικά
καλή επίδοση. Όμως το AK 550 Premium δεν… στα- Ελαστικό Ε 120/70-15’’
ματά εδώ καθώς είναι το πρώτο scooter παγκοσμίως Ελαστικό Π 160/60-15’’
που εφοδιάζεται με cornering ΑΒS και συγκεκριμένα της ναυαρχίδας της Kymco αναδεικνύονται εκτός πό-
το Advanced Intelligent Braking System της Bosch. λης, που ξεδιπλώνει τον πραγματικό GT χαρακτήρα
Αλλαγή έχουμε και στα ελαστικά πρώτης τοποθέτη- του επιβεβαιώνοντας τις κινήσεις των σχεδιαστών
σης καθώς τα Metzeler έχουν δώσει τη θέση τους σε προς αυτή την κατεύθυνση. Στην εθνική καταπίνει
Dunlop Sportmax GPR-100 διαστάσεων 120/70-15 αβίαστα χιλιόμετρα με τον αναβάτη να απολαμβάνει
και 160/60-15 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. άνεση, σωστή εργονομία και εξαιρετική κάλυψη από
Στο δρόμο τον αέρα με τη ζελατίνα στην πάνω θέση. Το cruise
Από το πρώτο άνοιγμα του γκαζιού εντυπωσιάζε- control μπορεί να ενεργοποιηθεί από τα 45 έως τα
σαι από την άμεση απόκριση της καλορυθμισμένης 130 χλμ. / ώρα, οπότε κλείνεις το γκάζι και απλώνε-
μετάδοσης και στα πρώτα κιόλας μέτρα η στιβαρότη- σαι στις κεκλιμένες πλατφόρμες ταξιδεύοντας αρχο-
τα και η ποιότητα κύλισης σε κάνουν να καταλάβεις ντικά και χωρίς τον θόρυβο του αέρα χάρη στην προ-
ότι το ΑΚ 550 δεν είναι Premium μόνο στα χαρτιά, αλ- σεγμένη αεροδυναμική σχεδίαση.
λά και στην πράξη. Μέσα στην πόλη το καλοζυγισμέ-
νο πλαίσιο κρύβει με μαεστρία τα 230 κιλά βάρους
και μόλις συνηθίσεις τους καθρέπτες, που είναι τοπο- Η άποψή μας
θετημένοι στο φέρινγκ και όχι στο τιμόνι, οπότε προε- Το ΑΚ 550 διατήρησε την κοφτερή συμπεριφορά που
ξέχουν ελαφρώς, ελίσσεσαι απροβλημάτιστα ανάμε- το έκανε τόσο αγαπητό και ταυτόχρονα απέκτησε ακό-
μα ένα πρόσωπο, αυτό του χιλιομετροφάγου. Πρόκειται
σα στα αυτοκίνητα με την ακρίβεια της μετάδοσης και για μια ποιοτική κατασκευή με στιβαρό πάτημα στο
τον μικρό κύκλο στροφής να παίζουν πρωταγωνιστι- δρόμο, εξαιρετική κάλυψη από τον αέρα και υψηλά
κό ρόλο. Οι 50+ ίπποι είναι υπεραρκετοί μέσα στην επίπεδα άνεσης που θα σου επιτρέψει να ταξιδέψεις
χωρίς δεύτερη σκέψη. Φορτωμένο τεχνολογία προσφέ-
πόλη και καλύπτεις σβέλτα τις αποστάσεις από φα- ρει όλα όσα θα χρειαστείς σε επίπεδο εξοπλισμού και
νάρι σε φανάρι, έχοντας για μουσικό χαλί τον μπά- πρακτικότητας, με το Cornering ABS να το διαφοροποι-
σο ήχο της εξάτμισης. Οι μεγαλύτερες αρετές βέβαια εί από τα υπόλοιπα scooter της αγοράς.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα