Page 377 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 377
BMW C650GT
ζυγισμένο και τα κιλά του θα φανούν μόνο στις μανού- Τεχνικά xαρακτηριστικά
βρες με σβηστό κινητήρα ή αν γύρει πάρα πολύ στατι- Κινητήρας
κά. Μόλις κάνεις λίγα μέτρα, εντυπωσιάζεσαι από το Κυβισμός (κ.εκ.) 647
στιβαρό πλαίσιο, τα φρένα που σταματάνε ακαριαία Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 79x66
11,6
Συμπίεση (:1)
όλη αυτή την μάζα και τις αναρτήσεις, που διαβάζουν Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 60/7.7500
με συνέπεια τον δρόμο. Με σύμμαχο τον πολύ καλό κι- Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,4/6.000
νητήρα, το GT μπορεί να κινηθεί ταχύτατα όσο η κίνη- Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
15,5 +3
Χωρ.ρεζερβουάρ (λίτρα)
ση είναι αραιή. Αν η κυκλοφορία γίνει πιο πυκνή, προ- Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 5,9
φανώς δεν μπορείς να ακολουθήσεις παπιά και μικρά Βάρος, πλήρες (kg) 261
scooter, αλλά δεν σε νοιάζει. Έχεις ένα όχημα με βασι- Τελική Ταχ. (χλμ./ώρα) 180+
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
λική άνεση και δεν υπάρχει κανένας λόγος να το στρα- Τύπος Aτσάλινο σωληνωτό
μπουλήξεις με επιτόπιες στροφές και ελιγμούς για να Αναρτήσεις Ε Ανεστραμμένο, 40 χλστ.
βγεις πρώτος στο φανάρι. Το C 650 GT, λοιπόν κάνει Διαδρομή (χλστ.) 115
για καθημερινή μετακίνηση στα κέντρα μεγαλουπόλε- Αναρτήσεις Π Αμορτισέρ, ΠΕ
115
Διαδρομή
ων και είναι πιο εύκολο στον χειρισμό του από πολλές Φρένα Ε (χλστ.) Δ/270, 4πίστονες δαγκάνες
μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού ή άλλα maxi scooter. Φρένα Π (χλστ.) Δ/270, διπίστονη δαγκάνα
Το μόνο που διαταράσσει υπό συνθήκες την συνολι- Τροχοί - Ελαστικά 120/70-15’’
Ελαστικό Ε
κά πολύ καλή εικόνα, είναι η κάπως απότομη λειτουρ- Ελαστικό Π 160/60-15’’
γία του πίσω αμορτισέρ, σε κακοτεχνιές, σαμαράκια
και λακκούβες. Εκεί όμως που πραγματικά διαπρέπει
το GT, είναι στο ταξίδι. Κινείται με χαρακτηριστική άνε-
ση και ευκολία στα 170 χλμ/ώρα με το κοντέρ να τερ-
ματίζει στα 180, ενώ το εντυπωσιακό είναι ότι στρίβει
κιόλας με τόσα χιλιόμετρα, με τρόπο που θυμίζει μοτο-
σικλέτα! Ο οδηγός δεν καταλαβαίνει τίποτα, λόγω της
εξαιρετικής κάλυψης και της πολύ καλής ποιότητας
κύλισης. Το GT εκπλήσσει και στον επαρχιακό, αφού
αναρτήσεις και πλαίσιο κρατάνε σε συνοχή το σύνο-
λο, οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται γρήγορα και με
ακρίβεια, ενώ ακόμα και τα “λάθος” φρένα μέσα στην
στροφή δεν διαταράσσουν τις ισορροπίες. Η άποψή μας
To BMW C 650 GT είναι Maxi σε δυνατότητες, αποφεύ-
γοντας όμως τα προβλήματα που συναντάμε σε άλ-
λους εκπροσώπους της κατηγορίας. Το εξαιρετικό του
ζύγισμα εξαλείφει το μεγάλο του βάρος, ο όγκος τους
προσδίδει τουριστικές αρετές που θα ζήλευαν ακόμα
και touring μοτοσικλέτες, ενώ πλαίσιο, κινητήρας,
φρένα και αναρτήσεις, φροντίζουν για την συνοχή του
συνόλου και την πραγματική sport συμπεριφορά. Τα
χρήματα που κοστίζει μπορεί να μην είναι λίγα, αλλά το
C650 GT δεν είναι ένα συνηθισμένο scooter. Πρόκειται
για ένα υβρίδιο που συνδυάζει θετικά χαρακτηριστικά
από μοτοσικλέτες και scooter, με κύριο γνώμονα την
άνεση.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα