Page 373 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 373
Honda Forza 300
BMW C 400 X
γρήγορες επιταχύνσεις. Η μετάδοση δεν παρουσιάζει Τεχνικά xαρακτηριστικά
νεκρά διαστήματα, με την εντολή από το δεξί γκριπ Κινητήρας
να μετουσιώνεται σε ισχύς στον πίσω τροχό σε χρόνο Τύπος 4T, 1K, Y/Ψ, 4β
350
Κυβισμός (κ.εκ.)
dt. Η ροπή είναι παρούσα σε όλο το φάσμα στροφών Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 80 Χ 69,6
και η δύναμη είναι αρκετή για κάθε περίσταση. Ενδει- Συμπίεση (:1) 11,5
34/7500
κτικά, οι μετρήσεις έδειξαν ότι τα πρώτα 100 χιλιόμε- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 3,57/6000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
τρα έρχονται μέσα σε 8,02 δευτερόλεπτα, ενώ το 50- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
100, ένα συνηθισμένο φάσμα χιλιομέτρων κατά τη Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12,8
διαδικασία της προσπέρασης, απαιτεί 5,81 δευτερό- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 150
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
λεπτα. Το κατεξοχήν πεδίο χρήσης αποτελεί η πόλη, Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
εκεί όπου το C 400 X θα κλιθεί να αντιμετωπίσει στε- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
νά περάσματα, κυκλοφοριακή κίνηση και ‘’ χαζά ‘’ δι- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό
αδικαστικά δρομολόγια. Η ευελιξία του μοντέλου βρί- Διαδρομή (χλστ.) πιρούνι 35χιλ
110
σκεται στο απόγειο της και το Γερμανικό scooter θα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό
ξεγλιστρήσει χωρίς παράπονα από όποια δοκιμασία αμορτισέρ, ΠΕ
112
το υποβάλεις. Σε κάθε εναλλαγή κατεύθυνσης και Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/265, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
απότομη μεταφοράς βάρους, σκέφτομαι το ίδιο: ‘’ το Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 1Ε, ABS
πράμα τσουλάει απίστευτα εύκολα και άνετα‘’. Αμέ- Τροχοί - Ελαστικά
σως κοιτάω τα specs. Άριστη κατανομή 50/50 από Ελαστικό Ε 120/70-15’’
150/70-14’’
Ελαστικό Π
το στιβαρό πλαίσιο και 204 συνολικά κιλά. Όλα αυ-
τά όταν δεν χαζεύεις στα φανάρια την υπέροχη οθό- sτον ανοιχτό δρόμο, είναι εφικτή η διατήρησης μιας
νη με τις πολλαπλές λειτουργίες. Η μετακίνηση γί- μέσης ταχύτητας της τάξεως των 120, με την τελική
νεται διασκεδαστική, χωρίς άγχος και αυτός είναι να φτάνει στα 148 πραγματικά χιλιόμετρα, απόλυτα
άλλωστε ο σκοπός του C 400 X. Στο κάδρο της άνε- σταθερό μέχρι εκεί, όμως η ελλιπής ανεμοκάλυψη
σης μπαίνουν και οι αναρτήσεις, που έχουν ρυθμι- θα περιορίσει από τον κατάλογο των επιλογών, πιο
στεί με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζουν σπορ μακρινούς προορισμούς.
δυναμική οδήγηση, αλλά αυτή να συνδυάζεται με
ένα πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης. Το C 400 X στρί- Η άποψή μας
βει παρέχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στον αναβάτη Πλέον από τα scooter απαιτούμε περισσότερα και η
του, την ώρα που παρέχει την απαραίτητα απόσβε- BMW αφουγκράστηκε την επιθυμία των αναβατών,
ση από κάθε είδους ανωμαλίες του οδοστρώματος. παρουσιάζοντας ένα μοντέλο που εκτός από το διαδι-
καστικό κομμάτι της μετάβασης, γεμίζει τις διαδρομές
Σημαντικό μερίδιο αυτής της ιδανικής εξισορρόπη- σου με διασκέδαση. Το C 400 X γεφυρώνει το χάσμα
σης, φέρουν οι μεγάλες διαδρομές των ελατηρίων μεταξύ των mega scooter και των μικρότερων κατη-
και το καλοζυγισμένο πλαίσιο. Όταν τα πράγματα ζο- γοριών με τον ιδανικότερο τρόπο. Με αισθητική που
θυμίζει GS, κινητήρα με εξαιρετικά ομαλή λειτουργία
ρίσουν, αρκεί ένα πάτημα στις δύο μανέτες και το C και αναρτήσεις που σιδερώνουν τα πάντα στο διάβα
400 θα επιβραδύνει άμεσα. Το εμπρός φρένο εί- τους, το C 400 X διεκπεραιώνει με μπόλικη άνεση
ναι λίγο χλιαρό σε αίσθηση, όμως δεν στερείται δύ- κάθε διαδικασία που θα του θέσει ο αναβάτης. Αν στην
εξίσωση προσθέσετε και την εγγύηση των 3 ετών,
ναμης με τις μετρήσεις να δίνουν 46,4 μέτρα από- έχετε μπροστά σας μια από τις καλύτερες επιλογές της
σταση ακινητοποίησης από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα. αγοράς, με μόλις 91 ευρώ το μήνα. Με αυτά τα δεδομέ-
To traction, ένα επιπλέον μέτρο ασφάλειας, επεμ- να, η πρώτη προσπάθεια της BMW στα μεσαία scooter
βαίνει σπάνια και απόλυτα διακριτικά, δείγμα της πο- κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη. Μια βόλτα αρκεί, για να
το διαπιστώσετε και μόνοι σας!
λύ καλής συμπεριφοράς του C 400 X. Με το C 400 X
Eπιστροφή στα περιεχόμενα