Page 373 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 373

Honda Forza 300
                                                  BMW C 400 X


        γρήγορες επιταχύνσεις. Η μετάδοση δεν παρουσιάζει                  Τεχνικά xαρακτηριστικά
        νεκρά διαστήματα, με την εντολή από το δεξί γκριπ     Κινητήρας
        να μετουσιώνεται σε ισχύς στον πίσω τροχό σε χρόνο   Τύπος                              4T, 1K, Y/Ψ, 4β
                                                                                                           350
                                                             Κυβισμός (κ.εκ.)
        dt. Η ροπή είναι παρούσα σε όλο το φάσμα στροφών     Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)            80 Χ 69,6
        και η δύναμη είναι αρκετή για κάθε περίσταση. Ενδει-  Συμπίεση (:1)                                11,5
                                                                                                       34/7500
        κτικά, οι μετρήσεις έδειξαν ότι τα πρώτα 100 χιλιόμε-  Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                3,57/6000
                                                             Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        τρα έρχονται μέσα σε 8,02 δευτερόλεπτα, ενώ το 50-   Τροφοδοσία                          Ηλ.Ψεκασμός
        100, ένα  συνηθισμένο φάσμα χιλιομέτρων κατά τη      Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)               12,8
        διαδικασία της προσπέρασης, απαιτεί 5,81 δευτερό-    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                      150
                                                             Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        λεπτα. Το κατεξοχήν πεδίο χρήσης αποτελεί η πόλη,      Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        εκεί όπου το C 400 X θα κλιθεί να αντιμετωπίσει στε-  Τύπος                        Ατσάλινο σωληνωτό
        νά περάσματα, κυκλοφοριακή κίνηση και ‘’ χαζά ‘’ δι-  Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις            Τηλεσκοπικό
        αδικαστικά δρομολόγια. Η ευελιξία του μοντέλου βρί-    Διαδρομή (χλστ.)                   πιρούνι 35χιλ
                                                                                                           110
        σκεται στο απόγειο της και το Γερμανικό scooter θα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις                    Διπλό
        ξεγλιστρήσει χωρίς παράπονα από όποια δοκιμασία                                          αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                           112
        το υποβάλεις. Σε κάθε εναλλαγή κατεύθυνσης και       Διαδρομή (χλστ.)                 2Δ/265, 4Ε, ABS
                                                             Φρένα Ε (χλστ.)
        απότομη μεταφοράς βάρους, σκέφτομαι το ίδιο: ‘’ το   Φρένα Π (χλστ.)                    Δ/265, 1Ε, ABS
        πράμα τσουλάει απίστευτα εύκολα και άνετα‘’. Αμέ-      Τροχοί - Ελαστικά
        σως κοιτάω τα specs. Άριστη κατανομή 50/50 από       Ελαστικό Ε                            120/70-15’’
                                                                                                   150/70-14’’
                                                             Ελαστικό Π
        το στιβαρό πλαίσιο και 204 συνολικά κιλά.  Όλα αυ-
        τά όταν δεν χαζεύεις στα φανάρια την υπέροχη οθό- sτον ανοιχτό δρόμο, είναι εφικτή η διατήρησης μιας
        νη με τις πολλαπλές λειτουργίες. Η μετακίνηση γί- μέσης ταχύτητας της τάξεως των 120, με την τελική
        νεται διασκεδαστική, χωρίς άγχος  και αυτός είναι  να φτάνει στα 148 πραγματικά χιλιόμετρα, απόλυτα
        άλλωστε ο σκοπός του C 400 X. Στο κάδρο της άνε- σταθερό μέχρι εκεί, όμως η ελλιπής ανεμοκάλυψη

        σης μπαίνουν και οι αναρτήσεις, που έχουν ρυθμι- θα περιορίσει από τον κατάλογο των επιλογών, πιο
        στεί με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζουν  σπορ  μακρινούς προορισμούς.
        δυναμική οδήγηση, αλλά αυτή να συνδυάζεται με
        ένα πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης. Το C 400 X στρί-        Η άποψή μας
        βει παρέχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στον αναβάτη        Πλέον από τα scooter απαιτούμε περισσότερα και η
        του, την ώρα που παρέχει την απαραίτητα απόσβε-        BMW αφουγκράστηκε την επιθυμία των αναβατών,
        ση από κάθε είδους ανωμαλίες του οδοστρώματος.         παρουσιάζοντας ένα μοντέλο που εκτός από το διαδι-
                                                               καστικό κομμάτι της μετάβασης, γεμίζει τις διαδρομές
        Σημαντικό μερίδιο αυτής της ιδανικής εξισορρόπη-       σου με διασκέδαση. Το C 400 X γεφυρώνει το χάσμα
        σης,  φέρουν οι μεγάλες διαδρομές των ελατηρίων        μεταξύ των mega scooter και των μικρότερων κατη-
        και το καλοζυγισμένο πλαίσιο. Όταν τα πράγματα ζο-     γοριών με τον ιδανικότερο τρόπο. Με αισθητική που
                                                               θυμίζει GS, κινητήρα με εξαιρετικά ομαλή λειτουργία
        ρίσουν, αρκεί ένα πάτημα στις δύο μανέτες και το C     και αναρτήσεις που σιδερώνουν τα πάντα στο διάβα
        400 θα επιβραδύνει άμεσα. Το εμπρός φρένο  εί-         τους, το C 400 X διεκπεραιώνει με μπόλικη άνεση
        ναι λίγο χλιαρό σε αίσθηση, όμως δεν στερείται δύ-     κάθε διαδικασία που θα του θέσει ο αναβάτης. Αν στην
                                                               εξίσωση προσθέσετε και την εγγύηση των 3 ετών,
        ναμης με τις μετρήσεις να δίνουν 46,4 μέτρα από-       έχετε μπροστά σας μια από τις καλύτερες επιλογές της
        σταση ακινητοποίησης από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα.      αγοράς, με μόλις 91 ευρώ το μήνα. Με αυτά τα δεδομέ-
        To traction, ένα επιπλέον μέτρο ασφάλειας, επεμ-       να, η πρώτη προσπάθεια της BMW στα μεσαία scooter
        βαίνει σπάνια και απόλυτα διακριτικά, δείγμα της πο-   κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη. Μια βόλτα αρκεί, για να
                                                               το διαπιστώσετε και μόνοι σας!
        λύ καλής συμπεριφοράς του C 400 X. Με το C 400 X
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378