Page 356 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 356
Vespa Primavera Elettrica Honda Forza 300
λώδια και να θυμίζει έντονα CVT μετάδοση. Η ονο- πωσιάζουν και την τοποθετούν στην κορυφή της
μαστική του απόδοση είναι 2.700 Watt, ενώ μπορεί κατηγορίας, με το «πάτημά» της να εμπνέει εμπι-
να φτάσει τα 3.100 στιγμιαία με τη ροπή να αγγίζει στοσύνη και το σύνολο πλαισίου – αναρτήσεων
τα 200 Nm. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του δυο να δείχνει ότι μπορεί να διαχειριστεί μεγαλύτε-
modes λειτουργίας, Eco και Sport, τα οποία δι- ρες ταχύτητες. Οι ανηφόρες δεν είναι το κα-
αφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκα- λύτερο περιβάλλον, αφού η ταχύτητά της μειώνε-
ζιού και τη μέγιστη ταχύτητα , η οποία περιορίζεται ται αισθητά, οπότε ίσως χρειαστεί να αναζητήσεις
ηλεκτρονικά στα 30 και 45 χλμ. / ώρα αντίστοιχα. εναλλακτικές διαδρομές και σύντομα συνειδητο-
Έτσι, η Primavera Elettrica μπορεί να οδηγηθεί ποιείς ότι ο μποτιλιαρισμένος δρόμος είναι τελικά
με δίπλωμα μοτοποδηλάτου (ΑΜ) ή αυτοκινήτου. σύμμαχός σου, καθώς δεν σε απασχολεί η μικρή
Η όπισθεν παραμένει, αλλά είναι μια δυνατότητα τελική ταχύτητα.
που σπάνια θα χρησιμοποιήσεις καθώς τα μόλις Τεχνικά xαρακτηριστικά
111 κιλά της είναι εύκολα διαχειρίσιμα. Κινητήρας
Παραδοσιακά, το αυτοφερόμενο πλαίσιο της Τύπος Ηλεκτροκινητήρας
Primavera είναι ατσάλινο και έχει δεχθεί ενισχύ- Ονομαστική ισχύς (Watt) 2,700
σεις στα σημεία που χρειάζεται μεγαλύτερη ακαμ- Μέγιστη ισχύς (Watt) 3,100
200
Μέγιστη ροπή (Nm)
ψία. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε τον χα- Μπαταρία Λιθίου 48 V (απωσπώμενη)
ρακτηριστικό μονό υστερούντα βραχίονα εμπρός, Χωρητικότητα μπαταρίας (Ah) 48
που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Ιταλικής εται- Αυτονομία (χλμ.) 70
45
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
ρείας και ένα αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
προφόρτιση του ελατηρίου σε πέντε θέσεις. Το Τύπος Ατσάλινο αυτοφερόμενο
φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 200 χιλι- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Μονός υστερούντας
οστών εμπρός και ταμπούρο 140 χιλιοστών πίσω, Διαδρομή (χλστ.) βραχίονας
78
ενώ υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ / ΠΕ
κατά την επιβράδυνση. Οι μοντέρνας σχεδίασης Διαδρομή (χλστ.) 70
Δίσκος / 200
ζάντες των 12 ιντσών φορούν ελαστικά διαστά- Φρένα Ε (χλστ.) Ταμπούρο / 140
Φρένα Π (χλστ.)
σεων 110/70-12 και 120/70-12 εμπρός και πίσω Τροχοί - Ελαστικά
αντίστοιχα. Ελαστικό Ε 110/70-12΄΄
Στο δρόμο Ελαστικό Π 120/70-12΄΄
Αφού γυρίσεις τον κεντρικό διακόπτη, θα χρει-
αστεί να κρατήσεις πατημένο το κουμπί «Map» Η άποψή μας
στην δεξιά πλευρά του τιμονιού μέχρι να εμφα-
νιστεί η ένδειξη «Ready» στην οθόνη. Ανοίγοντας Η νέα Primavera Elettrica διατηρεί ψηλά τον πήχη της
ποιότητας και του στιλ για όσους δεν συμβιβάζονται και
το γκάζι ακούς μόνο το απαλό «σφύριγμα» του θέλουν να κάνουν τις καθημερινές μετακινήσεις τους
ηλεκτροκινητήρα και αν επιμείνεις, σύντομα το όχι μόνο οικονομικά, αλλά και με φινέτσα. Κρατώντας
κοντέρ θα δείξει την τελική ανάλογα με το επιλεγ- όλα εκείνα τα στοιχεία που την καθιστούν μια γνήσια
Vespa, βελτιώθηκε αποκτώντας αποσπώμενη μπαταρία
μένο mode. Μόλις συνηθίσεις την διαφορετική και νέο πίνακα οργάνων που ενισχύει τη νεορετρό
σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο scooter κατανομή φιλοσοφία της. Μπορεί να είναι αυτή τη στιγμή το
βάρους, ανακαλύπτεις ότι η Primavera Elettrica ακριβότερο ηλεκτρικό «50άρι» scooter της, αλλά ταυ-
τόχρονα είναι και το πιο ποιοτικό, ενώ κάνεις γρήγορα
έχει ευελιξία ποδηλάτου και χάρη στις μαζεμένες απόσβεση αφού απαλλάσσεσαι από βενζίνες, τέλη
διαστάσεις της θα περάσει από τα πιο στενά ση- κυκλοφορίας και ακριβά service.
μεία. Η στιβαρότητα και η ποιότητα κύλισης εντυ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα