Page 356 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 356

Vespa Primavera Elettrica                                             Honda Forza 300



        λώδια και να θυμίζει έντονα CVT μετάδοση. Η ονο- πωσιάζουν και την τοποθετούν στην κορυφή της
        μαστική του απόδοση είναι 2.700 Watt, ενώ μπορεί  κατηγορίας, με το «πάτημά» της να εμπνέει εμπι-
        να φτάσει τα 3.100 στιγμιαία με τη ροπή να αγγίζει  στοσύνη  και  το  σύνολο  πλαισίου  –  αναρτήσεων
        τα 200 Nm. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του δυο  να  δείχνει  ότι  μπορεί  να  διαχειριστεί  μεγαλύτε-
        modes λειτουργίας, Eco και Sport, τα οποία δι- ρες ταχύτητες.    Οι ανηφόρες δεν είναι το κα-
        αφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκα- λύτερο περιβάλλον, αφού η ταχύτητά της μειώνε-
        ζιού και τη μέγιστη ταχύτητα , η οποία περιορίζεται  ται αισθητά, οπότε ίσως χρειαστεί να αναζητήσεις

        ηλεκτρονικά στα 30 και 45 χλμ. / ώρα αντίστοιχα.  εναλλακτικές διαδρομές και σύντομα συνειδητο-
        Έτσι,  η  Primavera  Elettrica  μπορεί  να  οδηγηθεί  ποιείς ότι ο μποτιλιαρισμένος δρόμος είναι τελικά
        με δίπλωμα μοτοποδηλάτου (ΑΜ) ή αυτοκινήτου.  σύμμαχός σου, καθώς δεν σε απασχολεί η μικρή
        Η όπισθεν παραμένει, αλλά είναι μια δυνατότητα  τελική ταχύτητα.
        που σπάνια θα χρησιμοποιήσεις καθώς τα μόλις                       Τεχνικά xαρακτηριστικά
        111 κιλά της είναι εύκολα διαχειρίσιμα.               Κινητήρας
          Παραδοσιακά,  το  αυτοφερόμενο  πλαίσιο  της       Τύπος                           Ηλεκτροκινητήρας

        Primavera είναι ατσάλινο και έχει δεχθεί ενισχύ-     Ονομαστική ισχύς (Watt)                     2,700
        σεις στα σημεία που χρειάζεται μεγαλύτερη ακαμ-      Μέγιστη ισχύς (Watt)                        3,100
                                                                                                           200
                                                             Μέγιστη ροπή (Nm)
        ψία. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε τον χα-        Μπαταρία               Λιθίου 48 V (απωσπώμενη)
        ρακτηριστικό μονό υστερούντα βραχίονα εμπρός,        Χωρητικότητα μπαταρίας (Ah)                    48
        που  χαρακτηρίζει  τα  μοντέλα  της  Ιταλικής  εται-  Αυτονομία (χλμ.)                              70
                                                                                                            45
                                                             Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        ρείας  και  ένα  αμορτισέρ  πίσω  με  ρυθμιζόμενη      Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        προφόρτιση  του  ελατηρίου  σε  πέντε  θέσεις.  Το   Τύπος                     Ατσάλινο αυτοφερόμενο
        φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 200 χιλι-        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      Μονός υστερούντας
        οστών εμπρός και ταμπούρο 140 χιλιοστών πίσω,          Διαδρομή (χλστ.)                      βραχίονας
                                                                                                            78
        ενώ  υπάρχει  και  σύστημα  ανάκτησης  ενέργειας     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις     Μονό αμορτισέρ / ΠΕ

        κατά την επιβράδυνση. Οι μοντέρνας σχεδίασης         Διαδρομή (χλστ.)                               70
                                                                                                  Δίσκος / 200
        ζάντες  των  12  ιντσών  φορούν  ελαστικά  διαστά-   Φρένα Ε (χλστ.)                   Ταμπούρο / 140
                                                             Φρένα Π (χλστ.)
        σεων 110/70-12 και 120/70-12 εμπρός και πίσω           Τροχοί - Ελαστικά
        αντίστοιχα.                                          Ελαστικό Ε                            110/70-12΄΄
          Στο δρόμο                                          Ελαστικό Π                            120/70-12΄΄
          Αφού γυρίσεις τον κεντρικό διακόπτη, θα χρει-
        αστεί  να  κρατήσεις  πατημένο  το  κουμπί  «Map»      Η άποψή μας
        στην δεξιά πλευρά του τιμονιού μέχρι να εμφα-

        νιστεί η ένδειξη «Ready» στην οθόνη. Ανοίγοντας        Η νέα Primavera Elettrica διατηρεί ψηλά τον πήχη της
                                                               ποιότητας και του στιλ για όσους δεν συμβιβάζονται και
        το  γκάζι  ακούς  μόνο  το  απαλό  «σφύριγμα»  του     θέλουν να κάνουν τις καθημερινές μετακινήσεις τους
        ηλεκτροκινητήρα  και  αν  επιμείνεις,  σύντομα  το     όχι μόνο οικονομικά, αλλά και με φινέτσα. Κρατώντας
        κοντέρ θα δείξει την τελική ανάλογα με το επιλεγ-      όλα εκείνα τα στοιχεία που την καθιστούν μια γνήσια
                                                               Vespa, βελτιώθηκε αποκτώντας αποσπώμενη μπαταρία
        μένο  mode.  Μόλις  συνηθίσεις  την  διαφορετική       και νέο πίνακα οργάνων που ενισχύει τη νεορετρό
        σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο scooter κατανομή         φιλοσοφία της. Μπορεί να είναι αυτή τη στιγμή το
        βάρους, ανακαλύπτεις ότι η Primavera Elettrica         ακριβότερο ηλεκτρικό «50άρι» scooter της, αλλά ταυ-
                                                               τόχρονα είναι και το πιο ποιοτικό, ενώ κάνεις γρήγορα
        έχει ευελιξία ποδηλάτου και χάρη στις μαζεμένες        απόσβεση αφού απαλλάσσεσαι από βενζίνες, τέλη
        διαστάσεις της θα περάσει από τα πιο στενά ση-         κυκλοφορίας και ακριβά service.
        μεία. Η στιβαρότητα και η ποιότητα κύλισης εντυ-

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361