Page 353 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 353

Honda Forza 300
                                                Super Soco CPX


        για μεγάλες αποστάσεις. H ελαφριά αίσθηση που                      Τεχνικά xαρακτηριστικά
        αποκομίζεις  ακόμα  και  με  ακινητοποιημένο  το      Κινητήρας
        scooter, συνεχίζεται και όταν ανοίξεις το γκάζι. Οι   Τύπος                          Ηλεκτροκινητήρας
        μπαταρίες βρίσκονται στο κέντρο του scooter εξα-     Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                    4800 W
                                                             Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
                                                                                                           17,4
        σφαλίζοντας σωστή κατανομή βάρους, με αποτέ-         Μπαταρία      2 μπαταρίες LITHIUM αποσπώμενες
        λεσμα το CPX να ελίσσεται με ευκολία και σταθε-                                               60V 45A

        ρότητα. Η ανάρτηση έχει σχετικά σφιχτή ρύθμιση       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                     90
                                                              Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        αλλά ο 16αρης τροχός αναλαμβάνει να σώσει τα         Τύπος                         Ατσάλινο σωληνωτό
        κακώς  κείμενα  του  οδοστρώματος,  προσφέρο-        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        ντας σταθερότητα και πρόσφυση ακόμα και στις         Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α
        μεγάλες ταχύτητες. Πολύ καλή απόδοση έχει και        Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις     Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           Δ/Α
        το  σύστημα  πέδησης  με  το  μοναδικό  παράπονο     Φρένα Ε (χλστ.)                    Δ/240, 1Ε, CBS
        να  αφορά  την  αίσθηση  του  μπροστινού  φρένου     Φρένα Π (χλστ.)                    Δ/180, 1Ε, CBS
        το οποίο χρειάζεται αρκετή πίεση στη μανέτα. Ο         Τροχοί - Ελαστικά                   100/80-16’’
                                                             Ελαστικό Ε
        τρόπος οδήγησης διαφέρει σε σχέση με ένα συμ-        Ελαστικό Π                            110/80-14’’
        βατικό scooter και εσύ πρέπει να προσαρμοστείς
        στην ιδέα ότι στο κλείσιμο του γκαζιού η ταχύτητα  είναι πόσο αυτά τα νούμερα ανταποκρίνονται στην
        δεν μειώνεται αφού δεν υπάρχει το παραδοσιακό  πραγματικότητα;  Για  να  το  διαπιστώσουμε,  υπο-
        φρένο του κινητήρα. Έτσι μπορείς να έχεις στα- βάλλαμε το CPX σε απαιτητικές δοκιμασίες με βα-
        θερή ροή αποφεύγοντας τα συνεχόμενα άνοιξε- ρύ αναβάτη αλλά και δικάβαλο, καθώς και κίνη-
        κλείσε του γκαζιού κρατώντας την ταχύτητα σου,  ση σε όλες τις συνθήκες ακόμα και σε ανηφόρες
        χωρίς να χρειάζεται να ρουφάς συνεχόμενα ενέρ- με μεγάλα επίπεδα κλίσης. Το αποτέλεσμα ήταν η
        γεια από την μπαταρία. Η ροπή είναι άμεση, αλλά  πραγματική αυτονομία να φτάσει τα 120 χιλιόμε-
        η επιτάχυνση από τα 0 μέχρι τα πρώτα 15χλμ/ώρα  τρα στο γρήγορο πρόγραμμα,  που αποδεικνύεται

        έρχεται  με  απόλυτα  ελεγχόμενο  ρυθμό.  Οι  ρε- την ορθότητα τον ισχυρισμών της Super Soco για
        πρίζ 20-70 χλμ./ώρα είναι βούτυρο στο ψωμί του  140 χιλιόμετρα με λίγο πιο μετρημένη οδήγηση.
        CPX και ότι ακριβώς χρειάζεσαι για να απεμπλα-
        κείς από την πυκνή κίνηση. Πιάνει σχετικά γρήγο-       Η άποψή μας
        ρα τα 90χλμ./ώρα ενώ σε ελαφριά κατωφέρεια το          Το CPX είναι ένα εξαιρετικό commuter που εκ των
        κοντέρ θα δείξει ακόμα και 95 χλμ./ώρα! Στο δεξί       πράγματων μπορεί να αντικαταστήσει επάξια ένα
        μέρος του τιμονιού υπάρχει ένας διακόπτης με τα        125αρι βενζινοκίνητο scooter, τόσο σε πρακτικότητα
                                                               όσο και σε ευχρηστία. Έχοντας παρόμοια απόδοση
        διαθέσιμα modes τα οποία εναλλάσσουν ανάλογα           και αυτονομία πατάει πάνω στο πλεονέκτημα του, που

        τελική και αυτονομία. Πιο συγκεκριμένα, στο πρό-       δεν είναι άλλο από το μηδενικό κόστος καυσίμου, για
        γραμμα 1 έχουμε 50 χλμ./ώρα τελικής και αυτο-          να αναδειχθεί νικητής στην μάχη της οικονομίας. Ένα
                                                               ηλεκτρικό Maxi scooter που σε βάζει στην πρίζα της
        νομία 280 χιλιομέτρων, στο 2 70 χλμ./ώρα και αυ-       οικονομίας και φορτίζει με την ίδια ευκολία τις μπατα-
        τονομία 180 χιλιομέτρων και στο 3 90+ χλμ./ώρα         ρίες και τον κουμπαρά της αποταμίευσης, εξασφαλίζο-
        και αυτονομία 140 χιλιομέτρων. Η εναλλαγή μπο-         ντας σου άνετες και οικολογικές μετακινήσεις. Η τιμή
        ρεί να γίνει και εν κινήσει και βοηθάει στην επί-      του με τις δύο μπαταρίες είναι στα 5.200 ευρώ και με το
                                                               ποσό επιδότησης του προγράμματος κινούμαι ηλεκτρι-
        τευξη μεγαλύτερης αυτονομίας κάθε φορά, αφού           κά, μειώνεται στα 4.400 ευρώ. Αν αναλογιστούμε ότι το
        στο πυκνό μποτιλιάρισμα μπορείς να πηγαίνεις με        κόστος σε ρεύμα είναι πολύ χαμηλό, τότε το CPX είναι
        το 1 και όταν ο δρόμος ανοίγει να επιλέγεις άμεσα      ο καλύτερος αστικός σύντροφος που θα μπορούσες να
                                                               έχεις, ακόμα και για επαγγελματικό σκοπό.
        το 3 για μεγαλύτερη τελική. Φυσικά το ερώτημα
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358