Page 353 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 353
Honda Forza 300
Super Soco CPX
για μεγάλες αποστάσεις. H ελαφριά αίσθηση που Τεχνικά xαρακτηριστικά
αποκομίζεις ακόμα και με ακινητοποιημένο το Κινητήρας
scooter, συνεχίζεται και όταν ανοίξεις το γκάζι. Οι Τύπος Ηλεκτροκινητήρας
μπαταρίες βρίσκονται στο κέντρο του scooter εξα- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 4800 W
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
17,4
σφαλίζοντας σωστή κατανομή βάρους, με αποτέ- Μπαταρία 2 μπαταρίες LITHIUM αποσπώμενες
λεσμα το CPX να ελίσσεται με ευκολία και σταθε- 60V 45A
ρότητα. Η ανάρτηση έχει σχετικά σφιχτή ρύθμιση Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 90
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
αλλά ο 16αρης τροχός αναλαμβάνει να σώσει τα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
κακώς κείμενα του οδοστρώματος, προσφέρο- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
ντας σταθερότητα και πρόσφυση ακόμα και στις Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
μεγάλες ταχύτητες. Πολύ καλή απόδοση έχει και Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
το σύστημα πέδησης με το μοναδικό παράπονο Φρένα Ε (χλστ.) Δ/240, 1Ε, CBS
να αφορά την αίσθηση του μπροστινού φρένου Φρένα Π (χλστ.) Δ/180, 1Ε, CBS
το οποίο χρειάζεται αρκετή πίεση στη μανέτα. Ο Τροχοί - Ελαστικά 100/80-16’’
Ελαστικό Ε
τρόπος οδήγησης διαφέρει σε σχέση με ένα συμ- Ελαστικό Π 110/80-14’’
βατικό scooter και εσύ πρέπει να προσαρμοστείς
στην ιδέα ότι στο κλείσιμο του γκαζιού η ταχύτητα είναι πόσο αυτά τα νούμερα ανταποκρίνονται στην
δεν μειώνεται αφού δεν υπάρχει το παραδοσιακό πραγματικότητα; Για να το διαπιστώσουμε, υπο-
φρένο του κινητήρα. Έτσι μπορείς να έχεις στα- βάλλαμε το CPX σε απαιτητικές δοκιμασίες με βα-
θερή ροή αποφεύγοντας τα συνεχόμενα άνοιξε- ρύ αναβάτη αλλά και δικάβαλο, καθώς και κίνη-
κλείσε του γκαζιού κρατώντας την ταχύτητα σου, ση σε όλες τις συνθήκες ακόμα και σε ανηφόρες
χωρίς να χρειάζεται να ρουφάς συνεχόμενα ενέρ- με μεγάλα επίπεδα κλίσης. Το αποτέλεσμα ήταν η
γεια από την μπαταρία. Η ροπή είναι άμεση, αλλά πραγματική αυτονομία να φτάσει τα 120 χιλιόμε-
η επιτάχυνση από τα 0 μέχρι τα πρώτα 15χλμ/ώρα τρα στο γρήγορο πρόγραμμα, που αποδεικνύεται
έρχεται με απόλυτα ελεγχόμενο ρυθμό. Οι ρε- την ορθότητα τον ισχυρισμών της Super Soco για
πρίζ 20-70 χλμ./ώρα είναι βούτυρο στο ψωμί του 140 χιλιόμετρα με λίγο πιο μετρημένη οδήγηση.
CPX και ότι ακριβώς χρειάζεσαι για να απεμπλα-
κείς από την πυκνή κίνηση. Πιάνει σχετικά γρήγο- Η άποψή μας
ρα τα 90χλμ./ώρα ενώ σε ελαφριά κατωφέρεια το Το CPX είναι ένα εξαιρετικό commuter που εκ των
κοντέρ θα δείξει ακόμα και 95 χλμ./ώρα! Στο δεξί πράγματων μπορεί να αντικαταστήσει επάξια ένα
μέρος του τιμονιού υπάρχει ένας διακόπτης με τα 125αρι βενζινοκίνητο scooter, τόσο σε πρακτικότητα
όσο και σε ευχρηστία. Έχοντας παρόμοια απόδοση
διαθέσιμα modes τα οποία εναλλάσσουν ανάλογα και αυτονομία πατάει πάνω στο πλεονέκτημα του, που
τελική και αυτονομία. Πιο συγκεκριμένα, στο πρό- δεν είναι άλλο από το μηδενικό κόστος καυσίμου, για
γραμμα 1 έχουμε 50 χλμ./ώρα τελικής και αυτο- να αναδειχθεί νικητής στην μάχη της οικονομίας. Ένα
ηλεκτρικό Maxi scooter που σε βάζει στην πρίζα της
νομία 280 χιλιομέτρων, στο 2 70 χλμ./ώρα και αυ- οικονομίας και φορτίζει με την ίδια ευκολία τις μπατα-
τονομία 180 χιλιομέτρων και στο 3 90+ χλμ./ώρα ρίες και τον κουμπαρά της αποταμίευσης, εξασφαλίζο-
και αυτονομία 140 χιλιομέτρων. Η εναλλαγή μπο- ντας σου άνετες και οικολογικές μετακινήσεις. Η τιμή
ρεί να γίνει και εν κινήσει και βοηθάει στην επί- του με τις δύο μπαταρίες είναι στα 5.200 ευρώ και με το
ποσό επιδότησης του προγράμματος κινούμαι ηλεκτρι-
τευξη μεγαλύτερης αυτονομίας κάθε φορά, αφού κά, μειώνεται στα 4.400 ευρώ. Αν αναλογιστούμε ότι το
στο πυκνό μποτιλιάρισμα μπορείς να πηγαίνεις με κόστος σε ρεύμα είναι πολύ χαμηλό, τότε το CPX είναι
το 1 και όταν ο δρόμος ανοίγει να επιλέγεις άμεσα ο καλύτερος αστικός σύντροφος που θα μπορούσες να
έχεις, ακόμα και για επαγγελματικό σκοπό.
το 3 για μεγαλύτερη τελική. Φυσικά το ερώτημα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα