Page 295 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 295
ESF MT3-PRO
χρονης σχεδίασης scooter με αθλητική εμφάνι-
ση και αιχμηρά πλαστικά σε όλο του το μήκος. Στο
εμπρός μέρος πρωταγωνιστεί ο LED προβολέας με
τα 4 επιμέρους φωτιστικά και τα DRL στις άκρες
του, ενώ τα φλας βρίσκονται ενσωματωμένα στο τι-
μόνι. Το πίσω φωτιστικό σώμα διαθέτει συμβατικό
λαμπτήρα, όπως και τα φλας με τα σκουρόχρωμα
κρύσταλλα. Τα πλαστικά καλύμματα του ψαλιδιού
και η μεγάλη γωνία κάστερ εμπρός, δημιουργούν
την εντύπωση ότι το MT3-PRO είναι μακρύτερο θυ-
μίζοντας scooter μεγαλύτερης κατηγορίας. Όλο το Η τοποθέτηση της μπαταρίας χαμηλά έχει αφήσει
χώρο κάτω από τη σέλα.
πίσω μέρος περιβάλλεται από προστατευτικά κά-
γκελα, τα οποία μπορεί να μην ενθουσιάζουν εμ-
φανισιακά, αλλά έχουν λόγο ύπαρξης και θα προ-
στατεύσουν το scooter σε περίπτωση πτώσης,
μειώνοντας το κόστος επισκευής.
Η ποιότητα κατασκευής είναι αντιστρόφως ανά-
λογη της προσιτής τιμής με το φινίρισμα και τη συ-
ναρμογή των πλαστικών και των διακοπτών να μην
αφήνουν κανένα περιθώριο για παράπονα. Περνώ-
ντας πάνω από πολύ έντονες ανωμαλίες του οδο-
στρώματος, γίνονται αισθητοί κάποιοι τριγμοί, αλλά Τα κάγκελα προστατεύουν όλο το πίσω μέρος.
δεν είναι ικανοί να χαλάσουν την πολύ καλή συνο-
λικά εικόνα. Είναι διαθέσιμο σε γκρι ματ, κόκκινο
και λευκό χρώμα.
Ανεση – εργονομία
Η σέλα του MT3-PRO έχει πλούσιο και μαλα-
κό αφρώδες που μπορεί να σε κρατήσει ξεκούρα-
στο για πολύ περισσότερη ώρα από όση επιτρέπει
η αυτονομία της μπαταρίας, αλλά μικρό εργονομι-
κό φάουλ είναι η απόστασή της από το δάπεδο του
scooter που δίνει στα γόνατα μεγάλη κλίση και θα
χρειαστεί λίγος χρόνος εξοικείωσης. Το τιμόνι φέρ- Στην ποδιά υπάρχει ανοιχτός χώρος με θύρα USB
νει τα χέρια σε σωστό ύψος, ενώ έχει σωστό φάρ- και γάντζος.
δος και μεγάλο κόψιμο. Έχουμε να κάνουμε με ένα USB για φόρτιση συσκευών, ενώ ο εξοπλισμός πε-
χορταστικών διαστάσεων scooter που μπορεί να ριλαμβάνει ακόμα σχάρα, γάντζο, LCD οθόνη, πλα-
φιλοξενήσει δεύτερο άτομο, το οποίο μάλιστα έχει ϊνό και κεντρικό σταντ.
αρκετό χώρο και χειρολαβές στη διάθεσή του. Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
Η μπαταρία βρίσκεται στο πάτωμα και αυτό έχει Ο ηλεκτροκινητήρας των 2.600 Watt είναι τοπο-
αφήσει έναν πρακτικό χώρο κάτω από τη σέλα που θετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού, μια λύση
χωράει τον φορτιστή και πολλά ακόμα μικροαντι- που καταργεί την αλυσίδα ή τον ιμάντα μετάδοσης
κείμενα. Στην ποδιά υπάρχει ποτηροθήκη και θύρα και μειώνει το κόστος συντήρησης. Ο αναβάτης
Eπιστροφή στα περιεχόμενα