Page 275 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 275
ESF X-Line
τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED για χα-
μηλή κατανάλωση ρεύματος και σύγχρονη αισθη-
τική. Τα εμπρός φλας είναι ενσωματωμένα στο φαί-
ρινγκ με το μεγαλύτερο μέρος τους να βρίσκεται
στο πλάι του scooter, κάνοντάς τα ορατά από κάθε
γωνία, ενώ και τα πίσω είναι μέσα φωτιστικό σώμα.
Η ποιότητα κατασκευής είναι αντιστρόφως ανά-
λογη της χαμηλής τιμής του και μπορεί το φινίρι-
σμα ορισμένων πλαστικών να μην είναι τέλειο, αλ-
λά δεν ακούς περίεργους θορύβους ή τριγμούς
ακόμα κι όταν το scooter περνά πάνω από «βομ-
βαρδισμένους» δρόμους. Αυτό σε συνδυασμό με
την απουσία θορύβου από τον ηλεκτροκινητήρα
κάνει τελείως αθόρυβη την κύλισή του. Είναι δια-
θέσιμο σε λευκό ή κόκκινο χρώμα.
Άνεση – εργονομία
Το πολύ χαμηλό ύψος της σέλας από το έδαφος
επιτρέπει στα πόδια να φτάνουν με άνεση κάτω
ανεξάρτητα από το ύψος του αναβάτη και τι τι-
μόνι φέρνει τα χέρια σε φυσιολογική θέση. Αυ-
τό που θέλει μικρή εξοικείωση είναι το ότι η σέλα
βρίσκεται χαμηλά και σε σχέση με το πάτωμα με
αποτέλεσμα τα γόνατα να λυγίζουν περισσότερο
από το συνηθισμένο. Σε καμία περίπτωση αυ- Στον εμπρός τροχό υπάρχει δισκόφρενο.
τό δεν είναι ενοχλητικό, απλά μπορεί να ξενίσει
στην αρχή. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια ενιαία
χειρολαβή αλουμινίου για τον συνεπιβάτη, αλλά
ο χώρος της σέλας που του αναλογεί είναι περι-
ορισμένος και σε περίπτωση δικάβαλου, το συ-
νολικό βάρος δεν πρέπει να ξεπερνά τα 160 κι-
λά. Στην ποδιά υπάρχει θήκη για μικροπράγματα
με θύρα USB, ενώ έξτρα αποθηκευτικό χώρο
θα βρείτε κάτω από τη σέλα. Το επίπεδο πάτω-
μα και ο γάντζος στην ποδιά αυξάνουν την πρα-
κτικότητα του X-Line. Η ψηφιακή οθόνη παρέχει
όλες τις βασικές πληροφορίες διαθέτοντας ταχύ- Με 2000W στον πίσω τροχό, το scooter δεν
μετρο, οδόμετρο και φυσικά ένδειξη για το επί- «γονατίζει» στις ανηφόρες.
πεδο φόρτισης της μπαταρίας. Τέλος, αξίζει να ση 2000W και είναι τοποθετημένος στο κέντρο
αναφέρουμε ότι στον στάνταρ εξοπλισμό περι- του πίσω τροχού ώστε να μην υπάρχει ανάγκη
λαμβάνεται και συναγερμός. για αλυσίδα ή ιμάντα. Έτσι ελαττώνεται ο θόρυ-
Κινητήρας βος κύλισης, μειώνονται οι απώλειες και περιο-
Ο ηλεκτροκινητήρας του X-Line έχει απόδο- ρίζονται τα ήδη μηδαμινά έξοδα συντήρησης. Η
Eπιστροφή στα περιεχόμενα