Page 174 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 174

Piaggio Beverly 300 S                                               Honda Forza 300



        υψηλής πίεσης και το μπουζί ιριδίου συμβάλλουν στην               Τεχνικά xαρακτηριστικά
        καλύτερη καύση. Ο κινητήρας ελέγχεται από τον τε-     Κινητήρας
        λευταίας γενιάς εγκέφαλο MIUG4 της Magneti Marelli.   Τύπος                             4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β
                                                                                                           278
          Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα                         Κυβισμός (κ.εκ.)                           75x63
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
          Η Piaggio έχτισε το Beverly πάνω σε διπλό περιμε-  Συμπίεση (:1)                                 Δ/Α
        τρικό πλαίσιο από ατσάλι, μια κατασκευή σωλήνων και   Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)               25,8/8.000
                                                                                                     2,7/6.250
        πρεσαριστών κομματιών σε φιλοσοφία μοτοσυκλέ-        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                     Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        τας. Η στιβαρότητα του πλαισίου και σε συνδυασμό     Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)                12
        με το μεταξόνιο των 1540 χιλιοστών προσφέρουν          Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        μια αίσθηση σιγουριάς και σταθερότητας αλλά και      Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό με πρεσαριστά τμήματα
        ευελιξίας ανεξαρτήτως αν κινήσε μέσα στη πόλη η      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          Πιρούνι Showa
                                                                                                           100
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
        σε αυτοκινητόδρομο. Οι αναρτήσεις είναι μια προ-     Αν. Π / Ρυθμίσεις      Δύο αμορτισέρ Showa, ΠΕ
        σφορά της Showa με ένα νέο πιρούνι 35 χιλιοστών      Διαδρομή (χλστ.)                             96,5
        μπροστά και δυο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προ-        Φρένα Ε (χλστ.)                   Δ/300, 2Ε, ABS
                                                                                               Δ/240, 1Ε, ABS
                                                             Φρένα Π (χλστ.)
        φόρτιση 5 θέσεων πίσω. Στο σύστημα πέδησης, η          Τροχοί - Ελαστικά
        Piaggio τοποθέτησε στο Beverly ένα μπροστινό δί-     Ελαστικό Ε                            110/70-16’’
        σκο 300 χιλιοστών διαμέτρου, το μεγαλύτερο στη       Ελαστικό Π                            140/70-14’’
        κατηγορία του, σε  συνδυασμό με έναν δίσκο 240  σης. Στις μετρήσεις μας το ιταλικό μοντέλο χρει-
        χιλιοστών στο πίσω μέρος. Ένας τελευταίας γενιάς  άστηκε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα για να πατήσει
        δικάναλο  ABS  10.0  της  Bosch  έχει  αναλάβει  τη  τα 50 χλμ./ώρα ενώ σε 11,8 δευτερόλεπτα είδα-
        σωστή διαχείριση του φρεναρίσματος των τροχών  με στο κοντέρ τα 100χλμ./ώρα. Όπως προείπα-
        16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα.         με ο κινητήρας πιάνει τη μέγιστη απόδοση του
          Στο δρόμο                                          στις μεσαίες στροφές και το διαπιστώσαμε στην

          Μετά από 20 χρόνια επιτυχιών και πλασαρίσματος  επιτάχυνση από 40 στα 80 χλμ./ ώρα που ολο-
        στο Top 3 της Ελληνικής αγοράς, η οδηγική αίσθηση  κληρώθηκε μέσα σε 4,6 δευτερόλεπτα, ιδανικό
        που παίρνουμε από τα Beverly μας εκπλήσσει ευχά- νούμερο για ασφαλή προσπέραση μέσα στη πό-
        ριστα, όπως και αυτή τη φορά. Μέσα στη πόλη ο  λη! Οι βελτιωμένες αναρτήσεις σε σχέση με τα
        κινητήρας των 300 κυβικών θα συμπεριφερθεί  προηγούμενα μοντέλα θα είναι πιστοί στρατιώ-
        άψογα. Αν και εύστροφος την καλύτερη απόδο- τες πάνω στην κακοτεχνία των Ελληνικών δρόμων
        ση θα την πάρουμε στις μεσαίες στροφές χωρίς  και δεν θα δυσανασχετήσουν αν δεν βρεθούν μέ-
        ενοχλητικούς κραδασμούς. Η δύναμη των 25,8  σα σε καμιά τάφρο.
        ίππων θα το κινήσει αξιοπρεπές μέσα στη πόλη,

        αλλά και σε κοντινές εκτός από αυτήν.  Στην εκκί-      Η άποψή μας
        νηση με τον έλεγχο πρόσφυσης ASR ενεργοποι-            Το νέο Beverly 300 HPE ήρθε για να συνεχίσει την δυ-
        ημένο το μοτέρ δεν ξεκινάει απότομα και επιτα-         ναστεία της Piaggio στην συγκεκριμένη κατηγορία. Ιδα-
        χύνει ομαλά χωρίς άσκοπα πατιναρίσματα. Όταν           νικό για μέσα στη πόλη, με κινητήρα που θα σου δώσει
        το ASR απενεργοποιηθεί εντελώς με το πάτημα            τον καλύτερο του εαυτό τη στιγμή που το χρειάζεσαι,
        ενός κουμπιού στο τιμόνι, τα πράγματα γίνονται         υψηλή ποιότητα κύλισης, κορυφαίο επίπεδο άνεση,
                                                               χαμηλή κατανάλωση και υπερεπαρκής χώρους θα σε
        λίγο πιο απότομα τη στιγμή που θα χουφτώσεις           κερδίσει από την πρώτη στιγμή. Ο καινούργιος σχε-
        για τα καλά το γκάζι χωρίς όμως να επηρεάζει           διασμός του σε συνδυσαμό με όλα τα παραπάνω του
        αρνητικά το χαρακτήρα του Beverly που έχει ως          δίνουν όλα τα φόντα να κυριαρχήσει για πολλά χρόνια
                                                               ακόμα και να είναι ο ηγέτης που όλοι ακολουθούν!
        κύριο γνώμονα την άνεση και την ποιότητα κύλι-
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179