Page 135 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 135
Honda Forza 300
Honda SH 350
ληλες συνθήκες εργασία για καθημερινή μετακίνη- Τεχνικά xαρακτηριστικά
ση. Η εκκίνηση από τον keyless διακόπτη δίνει ζωή Κινητήρας
στο νέο 350αρι μοτέρ. Κραδασμοί, τριγμοί, συντο- Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ
330
νισμοί, απλώς δεν υφίστανται, τόσο στο ρελαντί αλ- Κυβισμός (κ.εκ.) 77 X 70,7
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
λά και όταν κινείσαι, με το SH να παραδίδει μαθήμα- Συμπίεση (:1) 10,5
τα άψογης ομαλής και αθόρυβης λειτουργίας. Τίποτα Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 29,2/7500
3,2/5250
δεν προδίδει την αυξημένη δύναμη, μέχρι την ώρα Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
που θα γυρίσεις απότομα την γκαζιέρα. Τότε, όλα Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 9,1
συμβαίνουν πολύ γρήγορα με το SH 350 να ανεβά- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,2
ζει χιλιόμετρα χωρίς δισταγμό και με τρόπο που θυμί- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 145+
ζει 400αρι. Οι μετρήσεις επιβεβαιώνουν αυτή την αί- Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Ατσάλινο σωληνωτό
Τύπος
σθηση με το 0-100 και το 50-100 να ολοκληρώνονται Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
σε 9,7 και 6,9 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Στις εκκινή- 35χιλ
Δ/Α
σεις από στάση, το νέο SH 350 δυσκολεύει ακόμα και Διαδρομή (χλστ.) Διπλό αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού να βρεθούν Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
μπροστά του, ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ συνιστούν μια Φρένα Ε (χλστ.) Δ/256, 2Ε, ABS
απολαυστική διαδικασία που σε βρίσκουν να ξεκολ- Φρένα Π (χλστ.) Δ/256, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά
λάς εύκολα από οτιδήποτε σε ακολουθεί. Η κλιμάκω- Ελαστικό Ε 110/70-16’’
ση του V-Matic κιβωτίου είναι κατάλληλη για δυνατές Ελαστικό Π 130/70-16’’
επιταχύνσεις στις χαμηλές ταχύτητες, χωρίς να στερεί- νητοποιήσουν άμεσα το SH 350 χωρίς δεύτερη σκέψη,
σαι δύναμης στα ψηλά. To SH 350 φημίζεται για ευκο- ενώ το πολύ καλό σε λειτουργία ABS αποτελεί ασπίδα
λία χρήσης του και την ικανότητα που έχει να ελίσσεται προστασίας στους δρόμους με χαμηλό συντελεστή πρό-
απροβλημάτιστα εντός αστικού ιστού, απεμπλεκόμενο σφυσης. Το 45,2 μέτρα για το 100-0, επιβεβαιώνουν
εύκολα από οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση. Το ζύγι- στην πράξη τον παραπάνω ισχυρισμό.
σμα του είναι εξαιρετικό, οι τροχοί των 16 ιντσών βελτι-
ώνουν την ευστάθεια, το επίπεδο πάτωμα απογειώνει τα Η άποψή μας
επίπεδα ευχρηστίας και το κοφτερό τιμόνι τριπλάρει με Με το SH να αποτελεί θεμέλιο λίθο της πωλησιακής
άνεση ότι βρεθεί στο διάβα του. Έξω από την πόλη, σε πίτας της Honda στην κατηγορία των scooter, η ναυαρ-
περιαστικές διαδρομές ή στην εθνική, το SH 350 δεν θα χίδα της οικογενείας εξελίχθηκε και βελτιώθηκε ώστε
δυσκολευτεί να ταξιδεύει όλη μέρα με ταχύτητες κοντά να συνεχίσει να αποτελεί μια από τις top επιλογές στην
κατηγορία του. Το νέο SH 350 αποκτά νέο κινητήρα
στα 120-130 χλμ. / ώρα. Η δύναμη επαρκεί για προσπε- με μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή αλλά και πιο
ράσεις ακόμα και σε αυτά τα χιλιόμετρα, ενώ παραμέ- εκλεπτυσμένο στυλ, εδραιώνοντας τη θέση του ως ένα
νει σταθερό και ακλόνητο μέχρι την τελική του με μο- από τα ιδανικότερα scooter για κάθε χρήση. Πάνω στα
ναδικό μειονέκτημα τον αέρα που φτάνει στον αναβάτη εξαιρετικά πλεονεκτήματα της απίστευτης ευελιξίας,
του πλούσιου εξοπλισμού και της πολυχρηστικότη-
εξαιτίας της έλλειψης ζελατίνας στο μπροστινό μέρος. Οι τα του, προσθέτει το στοιχείο της δύναμης με έναν
16αρηδες τροχοί φροντίζουν για τη απαιτούμενη πρό- καθαρότερο και ισχυρότερο κινητήρα, ο οποίος κλείνει
σφυση, με τις αναρτήσεις να φιλτράρουν αποτελεσμα- την ψαλίδα με τα 400αριά και δημιουργεί συνθήκες
ισορροπίας ανάμεσα σε επιδόσεις και ευχρηστία. Το
τικά οποιαδήποτε κακοτεχνία του οδοστρώματος. Το σε- νέο SH 350 μπορεί να βρίσκεται στο άνω τιμολογικό
τάρισμα τους στοχεύει στην άνεση, χωρίς ωστόσο το SH άκρο της κατηγορίας του, αλλά είναι ένα πληρέστατο
350 να εμφανίζει τυχόν αδυναμίες σε περίπτωση που ο σε δυνατότητες scooter, ιδανικό για κάθε περίσταση,
το οποίο προσφέρει τη σιγουριά μιας απροβλημάτιστης
οδηγός του θελήσει να το πιέσει. Ένα αποφασιστικό πά- συμβίωσης με την υπογραφή της ποιότητας Honda.
τημα στις μανέτες αρκεί ώστε τα δυνατά φρένα να ακι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα