Page 114 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 114

Yamaha Nmax 155



        νίες, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τα γόνατα. Η σέ- τερη βαρύτητα έχει δοθεί και στο να μείνει η κατα-
        λα απέχει 765 χιλ. από το έδαφος οπότε τα πόδια  νάλωση σε χαμηλά επίπεδα και σε αυτό συμβάλει η
        πατούν εύκολα κάτω και έχει αρκετό και σωστής  ύπαρξη  του συστήματος start – stop με δυνατότη-
        σκληρότητας αφρώδες υλικό που προσφέρει άνε- τα απενεργοποίησης. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής
        ση ανεξάρτητα από τη διάρκεια της μετακίνησης.  η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 3,4 λίτρα ανά 100

        Ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού που βρίσκεται  χιλιόμετρα, αλλά αυτό είναι και το μέγιστο που θα
        κάτω από τον κεντρικό διακόπτη αποκαλύπτοντας  δει κανείς, καθώς περιλαμβάνει την «επίπονη» δι-
        έναν αρκετά μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγο- αδικασία των μετρήσεων και γενικά οδήγηση που
        ρίας χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face  δεν  μπορεί  να  χαρακτηριστεί  οικονομική.  Τέλος,
        κράνος και άλλα αντικείμενα. Στην ποδιά υπάρχει  δεν πρέπει να παραλείψουμε την ύπαρξη traction
        ντουλαπάκι, που δεν κλειδώνει και έξτρα ανοικτός  control που αποτρέπει κάποιο ξαφνικό γλίστρημα
        αποθηκευτικός χώρος με παροχή ρεύματος 12V.          του πίσω τροχού σε ολισθηρό οδόστρωμα.
          Το πάτωμα δεν είναι επίπεδο, καθώς υπάρχει κε-       Το  ατσάλινο  σωληνωτό  πλαίσιο  έχει  σχεδιαστεί

        ντρικό τούνελ που φιλοξενεί το ρεζερβουάρ των  εξαρχής με στόχο τη συγκέντρωση των μαζών χαμη-
        7,1 λίτρων, αλλά διαθέτει κεκλιμένες πλατφόρμες  λά για βελτιωμένη κατανομή βάρους. Συνεργάζεται
        αν θέλεις να απλώσεις τα πόδια σου. Ο διαθέσιμος  με τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ, ενώ
        χώρος για τον συνεπιβάτη είναι κάπως περιορισμέ- στο κομμάτι των φρένων έχουμε ένα δίσκο 230 χιλ.
        νος, αλλά αυτό είναι κάτι που βλέπουμε συχνά σε  σε κάθε τροχό με δικάναλο ABS. Οι 13 ίντσες είναι
        scooter αυτής της κατηγορίας. Υπάρχουν όμως ερ- η ιδανική διάσταση τροχών όταν θέλεις «κοφτερή»
        γονομικές  χειρολαβές  και  το  κομμάτι  σέλας  που  συμπεριφορά και ευελιξία και στην περίπτωση του
        του αναλογεί είναι άνετο. Ο εξοπλισμός του NMAX  NMAX ντύνονται με ελαστικά διαστάσεων 110/70-
        155 περιλαμβάνει keyless σύστημα εκκίνησης και  13 και 130/70-13 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
        LCD οθόνη που υιοθετεί την τεχνολογία CCU της          Στο δρόμο
        Yamaha.  Αυτή  σου  επιτρέπει  μέσω  της  εφαρμο-      Για να κινηθείς γρήγορα μέσα στην πόλη δεν χρει-

        γής “MyRide” να διαχειρίζεσαι κλήσεις και μηνύ- άζεσαι κυβικά και άλογα. Αντιθέτως, θέλεις ευελιξία,
        ματα, ενώ παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά  σπιρτάδα και μαζεμένες διαστάσεις και όλα αυτά τα
        με τις διαδρομές που κάνεις και σου δείχνει που  προσφέρει απλόχερα το NMAX 155. Όταν κινείσαι
        είναι σταθμευμένο το scooter χρησιμοποιώντας το  με χαμηλές ταχύτητες στο μποτιλιάρισμα, το εξαιρε-
        τελευταίο σημείο σύνδεσης με το κινητό τηλέφω- τικό ζύγισμα και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού σου
        νο και όχι GPS.                                      επιτρέπουν να περνάς αβίαστα μέσα από τα στενά
          Κινητήρας  - Περιφερειακά                          περάσματα που αφήνουν τα αυτοκίνητα και να φτά-

          Ο κινητήρας ήταν και παραμένει ένα από τα δυ- νεις πρώτος στο φανάρι. Με το start – stop ενεργο-
        νατά χαρτιά του NMAX όντας ένα από τα πιο τεχνο- ποιημένο, ο κινητήρας μπαίνει άμεσα σε λειτουργία
        λογικά  προηγμένα  σύνολα  της  κατηγορίας.  Είναι  με το που ανοίξεις το γκάζι και επιταχύνει γραμμικά
        τεχνολογίας Blue Core για μειωμένες εσωτερικές  και αβίαστα με τα πρώτα 80 χλμ. /ώρα να έρχονται
        τριβές με την απόδοση να αγγίζει τους 15 ίππους  σε 10,73 δευτερόλεπτα, ενώ υπό κατάλληλες συν-
        στις 8.000 και τα 1,4 kgm ροπής. Το σύστημα με- θήκες το κοντέρ θα δείξει 115 χλμ. τελικής. Η ενερ-
        ταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVA) κάνει το  γοποίηση του συστήματος VVA γίνεται αντιληπτή όχι
        υδρόψυκτο σύνολο να ξεχωρίζει από τον ανταγω- μόνο από την ένδειξη στην οθόνη, αλλά και από την
        νισμό, καθώς μεταβάλει το βύθισμα των βαλβίδων  αίσθηση που λαμβάνεις με την απόκριση στο γκάζι
        μετά τις 6.000 σ.α.λ για πιο άμεση απόκριση και κα- να είναι πιο άμεση και ο κινητήρας πιο εύστροφος.
        λύτερες ρεπρίζ στις υψηλές στροφές.  Όμως ιδιαί-       Η εργονομία και η άνεση της θέσης οδήγησης δεν

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119