Page 78 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 78

Piaggio Medley S 150


        έχει διαφορετικό σχήμα στην κορυφή του ενώ το φιλ-
        τροκούτι, το σώμα ψεκασμού και το τελικό της εξάτμι-
        σης είναι επίσης νέα.
          Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι 16,3 ίπποι στις
        8.750 σ.α.λ και 1,5 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., ενώ
        συνεργάζεται με CVT μετάδοση, η οποία έχει επανα-

        ρυθμιστεί, ώστε να εκμεταλλεύεται καλύτερα τα χα-
        ρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα. Το Medley δι-
        αθέτει σύστημα start – stop που η Piaggio ονομάζει
        RISS. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα μοτέρ - γεννήτρια
        που καταργεί τη μίζα και τα πηνία και σβήνει τον κινη-  Επανασχεδιασμένο όλο το εμπρός μέρος με τον
        τήρα μόλις σταματήσει το scooter, ενώ τον επανεκ-    LED προβολέα να είναι το κερασάκι στην τούρτα.
        κινεί άμεσα με το άνοιγμα του γκαζιού. Στόχος βέ- σιάζεσαι από το πόσο αθόρυβος είναι και τα χαμηλά
        βαια είναι η χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση και το  επίπεδα θορύβου παραμένουν και κατά την κίνηση.
        Medley τα καταφέρνει περίφημα αφού χρειάζεται μό- Επιταχύνει ομαλά και γραμμικά με τη μετάδοση να

        λις 2,6 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα με το start  ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού
        - stop ενεργοποιημένο.                               και να προσφέρει ακρίβεια στον έλεγχο του scooter
          Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα                       με  χαμηλές  ταχύτητες.  Τα  80  χιλιόμετρα  από  στά-
          Το πλαίσιο του Medley είναι μονής ραχοκοκαλιάς  ση έρχονται σε 9,3 δευτερόλεπτα, ενώ για το 0-100
        κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες και έχει  απαιτούνται 14,9. Πολύ ικανοποιητικές είναι και οι ρε-
        δεχτεί  ενισχύσεις  από  φύλλα  ατσαλιού  που  στόχο  πρίζ, αφού για το 40-80 χρειάστηκαν 6,7 δευτερόλε-
        έχουν βέβαια την αυξημένη ακαμψία. Στον τομέα των  πτα με το Medley να μην ξεμένει από δύναμη. Επίσης
        αναρτήσεων έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χιλιο- εντυπωσιακή είναι και η απουσία κραδασμών καθώς
        στών εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω με την προ- για να γίνουν αισθητοί θα πρέπει να κινηθείς κοντά
        φόρτιση των ελατηρίων τους να ρυθμίζεται σε 5 θέ- στην τελική των 120 χιλιομέτρων την ώρα.

        σεις. Στα φρένα όπως ήδη αναφέραμε οι δίσκοι είναι     Η σέλα μπορεί να φαίνεται λεπτή στο μάτι, αλλά
        τύπου μαργαρίτα στη συγκεκριμένη έκδοση διαμέ- προσφέρει μεγάλη άνεση και έχει σύμμαχό της τις
        τρου 260 και 240 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντί- πολύ σωστές ρυθμίσεις των αναρτήσεων που “δια-
        στοιχα. Και στου δυο άξονες χρησιμοποιούνται διπί- βάζουν” τον δρόμο και απορροφούν αποτελεσματικά
        στονες δαγκάνες και το δικάναλο ABS είναι στάνταρ.  της ανωμαλίες κρατώντας ξεκούραστο τον αναβάτη.
        Οι τροχοί του παραμένουν 16 ιντσών εμπρός και 14  Στην κορυφαία ποιότητα κύλισης του Medley συμβά-
        πίσω και μπορεί η διάσταση του εμπρός ελαστικού  λει και το πλαίσιο που παραμένει ακλόνητο κάτω από

        να έχει παραμείνει η ίδια, 100/80-16, το πίσω όμως  όλες τις συνθήκες. Δεν εμφανίζει ασάφειες ή πλεύ-
        είναι πλέον φαρδύτερο και με χαμηλότερο προφίλ,  σεις σε απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ενώ ο 16άρης
        120/70-14, με στόχο βέβαια τη μεγαλύτερη σταθερό- εμπρός τροχός σε συνδυασμό με το φαρδύτερο πίσω
        τητα. Το Medley είναι εξοπλισμένο με τα πολύ ποιοτι- ελαστικό προσφέρουν σταθερότητα χωρίς να επηρε-
        κά ελαστικά City Grip της Michelin.                  άζουν την ευελιξία.
          Οδηγώντας                                            Η κίνηση μέσα στην πόλη είναι απλή υπόθεση για
          Ο ήχος κατά την εκκίνηση του κινητήρα είναι δια- το Medley. Το μικρό βάρος, η ευελιξία και η ακρίβεια
        φορετικός από αυτό που έχεις συνηθίσει καθώς δεν  της μετάδοσης το κάνουν να κινείται αέρινα και πο-
        υπάρχει μίζα και το σύστημα RISS αναλαμβάνει να  λύ δύσκολα θα εγκλωβιστεί κάπου. Το σύστημα start
        τον θέσει σε λειτουργία. Όταν αυτό συμβεί, εντυπω- – stop λειτουργεί άψογα και ο κινητήρας σβήνει αμέ-

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83