Page 45 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 45

Honda Vision 110


        του συμπλέκτη στις εκκινήσεις. Η αποδιδόμενη                       Τεχνικά xαρακτηριστικά
        ισχύς είναι επαρκής, αν και θα θέλαμε περισσό-        Κινητήρας
        τερη διαθέσιμη ροπή στις αστικές ταχύτητες (με-      Τύπος                              4T 1K, Α/Ψ 2Β
                                                                                                         109,5
        ταξύ 30-60 για παράδειγμα), καθώς στην περιοχή       Κυβισμός (κ.εκ.)                          47x63,1
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        λειτουργίας εκείνη ο κινητήρας δείχνει να υστε-      Συμπίεση (:1)                                  10
        ρεί αν ο αναβάτης ζητά ρεπρίζ ή επιχειρεί προ-       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                  8,7/7.500
                                                                                                     0,9/5.750
        σπέραση. H ρύθμιση κινητήρα-μετάδοσης ευνοεί         Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                      Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        την ομαλή οδήγηση «με ροή» και εκεί το σύνο-         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)                4,9
        λο του στησίματος του Vision λειτουργεί στα βέλ-     Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                       1,9

        τιστα. Οι μεγάλοι τροχοί και η αίσθηση ακαμψί-       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    100
        ας  από  το  πλαίσιο,  προσφέρουν  εμπιστοσύνη        Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
                                                             Τύπος
                                                                             Ατσάλινο από πρεσαριστά τμήματα
        και  υψηλά  περιθώρια  πρόσφυσης  στον  αναβά-       Αν. Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm
        τη, ακόμη και σε έντονο μανουβράρισμα ή γρη-         Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α
        γορότερες στροφές, με την ποιότητα κύλισης να        Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις         Μονό αμορτισέρ
                                                                                                           Δ/Α
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
        παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα. Οι αναρτή-          Φρένα Ε (χλστ.)                   Δ/220, 1Ε, CBS
        σεις  είναι  μαλακά  ρυθμισμένες,  πετυχαίνοντας     Φρένα Π (χλστ.)                       T/130, CBS
        ικανοποιητική απόσβεση των κακοτεχνιών στους          Τροχοί-ελαστικά                      120/70-17’’
                                                             Ελαστικό Ε
        «τυπικούς» ελληνικούς δρόμους, αν και σε εντο-       Ελαστικό Π                            160/60-15’’
        νότερες ανωμαλίες όπως π.χ. σαμαράκια και αν
        έχετε «δικάβαλο», οι διαδρομές τους θα τερματί-
        σουν ευκολότερα, κυρίως αυτή του μη ρυθμιζό-          Η άποψή μας
        μενου αμορτισέρ. Τα φρένα έχουν όση ισχύ χρει-
        άζονται για την αποτελεσματική επιβράδυνση του        Το Vision 110 μπαίνει σφήνα στην ευρύτερη κατηγορία
                                                              του «αστικού δικύκλου» , αποτελώντας ένα δίκυκλο
        Vision από όλες τις ταχύτητες του. Η ύπαρξη του       που φέρει αρετές παπιού, όπως πολύ μικρό βάρος και
        συνδυασμένου συστήματος είναι σωτήριο γεγο-           ευελιξία, με τα πλεονεκτήματα ενός scooter στο επίπε-
        νός, σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης ή από-           δο της ποιότητας κύλισης και κατασκευής και φυσικά
                                                              στην πρακτικότητα. Ακόμα, με την νέα νομοθεσία,
        τομου φρεναρίσματος, αποτρέποντας μπλοκαρί-           το Vision 110 μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους

        σματα του πίσω τροχού, αν και η αίσθηση στην          διπλώματος αυτοκινήτου χωρίς δίπλωμα δικύκλου,
        αριστερή μανέτα απέχει από το ιδανικό και η δι-       αν πληρούν τις ανάλογες προϋποθέσεις. Συνολικά,
                                                              αποτελεί μια υψηλού επιπέδου πρόταση scooter, ενώ η
        αδρομή της χαρακτηρίζεται μεγάλη, για την εξα-        τιμή του κυμαίνεται σε αναμενόμενα επίπεδα, ειδικά αν
        γωγή  της  ιδανικής  ισχύος  πέδησης.  Απεναντί-      σκεφτεί κανείς το υψηλό επίπεδο ποιότητας και αξιοπι-
        ας, το εμπρός δισκόφρενο σώζει την κατάσταση          στίας που το όνομα της Honda συνεπάγεται.
        αφού, αν του το ζητήσετε, προσφέρει υψηλή ισχύ
        με αυξημένη αίσθηση δημιουργώντας τις προϋ-
        ποθέσεις για καλύτερα εντονότερα φρεναρίσματα

        όταν αυτά χρειάζονται.








               Ο κινητήρας αποδίδει ικανοποιητικά σε όλες
            τις συνθήκες και προτάσσει εξαιρετικά χαμηλή
                κατανάλωση κάτω από 2 λίτρα στα 100 χλμ!
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50