Page 38 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 38

Honda PCX 125
















































        νουμε, για μία ακόμη φορά, σχετικά με την ποιό- ρή στο γέμισμα της, κάτι που θα γίνει αισθητό σε
        τητα κατασκευής.                                     διαδρομές  μεγαλύτερες  από  τις  συνηθισμένες,

          Άνεση-εργονομία                                    όμως η άνεση στα περισσότερα σενάρια εξασφα-
          Το PCX 125 εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τιμό- λίζεται  απροβλημάτιστα,  χάρη  στο  προσεγμένο
        νι μοτοσυκλετιστικού τύπου, που δεν προσθέτει  σχήμα της. Αξιοσημείωτο είναι το ιδιαίτερα αντι-
        μόνο στην εμφάνιση, αλλά διαμορφώνει και το  ολισθητικό κάλυμμα της, κάτι που δεν συναντά-
        εργονομικό τρίγωνο. Η σέλα του μοντέλου είναι
        χαμηλά τοποθετημένη, μόλις στα 764 χιλιοστά,
        ενώ το σχήμα της φέρει και τα απαραίτητα «κοψί-
        ματα» στο εμπρός μέρος που κάνουν ακόμη πιο

        εύκολη την πρόσβαση στο έδαφος. Με το που
        καθίσεις στην σέλα, το τιμόνι τοποθετεί τα χέρια
        σου  αρκετά  ανοικτά  και  κοντά  στον  κορμό,  με
        αποτέλεσμα ο αναβάτης κάθεται σε πλήρως όρ-
        θια στάση που θυμίζει κάτι από… cruiser μοτο-
        συκλέτα. Στην υψηλού επιπέδου εργονομία συμ-
        βάλλουν και τα ευρύχωρα τμήματα πατώματος,
        που επιτρέπουν στον αναβάτη να βρει την ιδανι-
        κή θέση του ποδιού του, ακόμα και τέρμα μπρο-        Πολύ καλή η αίσθηση του εμπρός δίσκου, με
                                                             την συνολική ισχύ των φρένων να ικανοποιεί
        στά  ή  «απλωτά».  Η  σέλα  είναι  ελαφρώς  σκλη- απόλυτα. Το ABS επιδρά μόνο μπροστά.
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43