Page 355 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 355

Vespa Elettrica 70km/h


        ρία έχει καμουφλαριστεί πολύ προσεκτικά κάτω από
        τα μεταλλικά τμήματα του πίσω μέρους και δεν επη-
        ρεάζει στο ελάχιστο την αισθητική του μοντέλου. Ποι-
        οτικά μιλώντας, το επίπεδο είναι υψηλότατο ως αρ-
        μόζει για μία Vespa και η Elettrica δεν δίνει λαβή για
        παράπονα. Το μέταλλο καταλαμβάνει μεγάλο μέρος

        της  κατασκευής  της,  συναρμολογημένο  άψογα  με
        υψηλής ποιότητας πλαστικά τμήματα, ενώ το φινίρι-
        σμα να φλερτάρει με το άριστο. Η Elettrica δεν μοιά-  Η σέλα κοσμείται από κίτρινες ραφές. Είναι
                                                             επαρκώς άνετη, για τις ανάγκες της αστικής
        ζει με τίποτε άλλο και προσδίδει μοναδικότητα.       χρήσης της Elettrica.
          Ανεση-εργονομία
          Το χαμηλό ύψος σέλας της Elettrica (790 χιλιοστά)
        διευκολύνει την πρόσβαση από αναβάτες κάθε ανα-
        στήματος,  ενώ  με  το  που  ανέβεις  διαπιστώνεις  ότι

        τοποθετείσαι «πάνω» στο scooter. To τιμόνι βρίσκε-
        ται στο ύψος της μέσης του αναβάτη, με αποτέλεσμα
        να τοποθετεί τα χέρια χαμηλά, ενώ η ποδιά έχει κα-
        τάλληλο ύψος και χώρο για τα πόδια ακόμη και για
        ψηλότερους αναβάτες. Η ίδια η σέλα, είναι μέτριας
        σκληρότητας και προσφέρει επαρκή άνεση στο αστι-
        κό περιβάλλον, αν και θα την θέλαμε μια ιδέα παχύτε-
        ρη στο εμπρός της μέρος. Για τον συνεπιβάτη τα πράγ- O χώρος κάτω από την σέλα χωρά ένα jet κράνος,
        ματα είναι πιο καλά μιας και το τμήμα σέλας που του   όχι όμως και full-face. Στο πίσω μέρος του,
        αναλογεί είναι παχύτερο και η πίσω χειρολαβή είναι   διακρίνεται η θέση του καλωδίου επαναφόρτισης.
        ευμεγέθης. Τα πίσω μαρσπιέ είναι ενιαία με το πάτω- Vespa φτάνει έως και τα 70 χλμ/ώρα, ενώ στην «Eco»

        μα και, ανάλογα με το ύψος του συνεπιβάτη, τα πό- έως τα 45 χλμ/ώρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί
        δια του ίσως ακουμπούν στα πίσω πλαϊνά τμήματα της  να φορτιστεί πλήρως σε 4 ώρες (με σύνδεση σε μία
        Elettrica, όμως αν σκεφτεί κανείς το μικρό μέγεθος  απλή οικιακή πρίζα), ενώ τόσο αυτή όσο και το μοτέρ
        του μοντέλου, θα παραβλέψει εύκολα το ζήτημα.        έχουν μηδενικές απαιτήσεις συντήρησης.
          Κινητήρας                                            Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
          ... ή καλύτερα, «μοτέρ» στην προκειμένη περίπτω-     Η Elettrica ακολουθεί την φιλοσοφία μονοκόκ: Το
        ση! Η Vespa Elettrica των 70 χλμ/ώρα φέρει τον ίδιο  σύνολο της ατσάλινης κατασκευής της είναι και το

        ηλεκτροκινητήρα  με  το  μικρότερο  μοντέλο,  όμως  ίδιο το πλαίσιο, ενώ συγκολλήσεις στα κατάλληλα ση-
        έχουν γίνει αρκετές αλλαγές για την αύξηση της τε- μεία αυξάνουν την ακαμψία και την αντοχή του. Πρό-
        λικής ταχύτητας. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει συνεχό- κειται για έναν τρόπο κατασκευής που έλκει την κα-
        μενη απόδοση 4,9 ίππων και μέγιστη στιγμιαία 5,44  ταγωγή  του,  απευθείας  από  τα  πρώτα  χρόνια  της
        ίππων, με εντυπωσιακή ροπή 20,4 kgm στον τροχό.  Vespa και ήταν στοιχείο, που την έκανε να ξεχωρί-
        Για να επιτευχθεί η μεγαλύτερη ταχύτητα, η μονάδα  σει. Η εμπρός ανάρτηση είναι τύπου μονού βραχίονα
        ελέγχου  έχει  νέο  προγραμματισμό  και  η  μπαταρία  με αμορτισέρ, ακόμη ένα πατροπαράδοτο Vespa στοι-
        μπορεί να αποδώσει περισσότερη ισχύ, ενώ παράλ- χείο, που αυξάνει την ποιότητα κύλισης του δικύκλου.
        ληλα η σχέση μετάδοσης μεταξύ μοτέρ και τροχού εί- Πίσω, το επίσης μονό αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί
        ναι μακρύτερη. Έτσι, στην χαρτογράφηση «Power», η  στην προφόρτιση. Το σύστημα πέδησης, αποτελείται

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360