Page 20 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 20

Daytona Virtus 125


        Virtus 125, καθώς από τη μια μειώνει την κατανά-
        λωση αλλά από την άλλη, η αργή επαναφορά του
        σε κάθε άναψε-σβήσε του κινητήρα με το ταυτό-
        χρονο  κλείσιμο  του  φωτισμού  πορείας  (παραμέ-
        νουν τα φώτα θέσεως), δημιουργούν προβληματι-
        σμό.

          Στον  τομέα  του  πλαισίου,  έχει  γίνει  καλή  δου-
        λειά ώστε να επιτευχθεί μια καλή ισορροπία ανά-
        μεσα στην ακαμψία και την ελαστικότητα, ενώ και
        οι αναρτήσεις (πιρούνι 30mm με διαδρομή 90mm
        μπροστά  και  δύο  αμορτισέρ  πίσω  με  δυνατότητα
        ρύθμισης  της  προφόρτισης)  λειτουργούν  ευχάρι-    Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας των
                                                             125cc αποδίδει 11,5 ίππους.
        στα καλά για τα δεδομένα της κατηγορίας.
          Το σταμάτημα του σκούτερ αναλαμβάνουν ένας           Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα και η άνετη σέλα επιτρέ-

        δίσκος  240mm  με  τριπίστονη  δαγκάνα  μπροστά  πουν στον αναβάτη να γράψει αρκετά ακούραστα χι-
        και ένας δίσκος 220mm με διπίστονη δαγκάνα πί- λιόμετρα στους δρόμους της πόλης, ενώ  οι αναρτή-
        σω, παρουσία CBS. Έχουν ωραίο αρχικό δάγκωμα,  σεις είναι πάνω από το επίπεδο των σκούτερ 125cc,
        το οποίο γεμίζει έναν αναβάτη (ειδικά έναν νέο) με  με την πίσω να είναι η ευχάριστη έκπληξη της δοκι-
        αυτοπεποίθηση,  ενώ  σύμφωνα  με  τις  μετρήσεις  μής. Ακόμα και με δεύτερο άτομο στη σέλα, η ρύθ-
        μας, χρειάστηκαν 31 μέτρα για να ακινητοποιηθεί  μιση της προφόρτισης εξασφαλίζει άνετες μετακινή-
        το Virtus 125 από τα 80 χλμ./ώρα, νούμερο που το  σεις,  σημειώνοντας  υψηλή  βαθμολογία–  κρίνοντας
        τοποθετεί στο πάνω μισό της κατηγορίας.              με γνώμονα την κατηγορία.
          Οι ζάντες είναι 13” εμπρός και πίσω, με τα ελαστι-   Η ύπαρξη χειρόφρενου κάνει τη ζωή πολύ πιο εύ-

        κά που τις ντύνουν να έχουν διαστάσεις 110/70 και  κολη μέσα στην πόλη και σε μια μέρα που το Virtus
        130/70 αντίστοιχα.                                   χρησιμοποιήθηκε  για  ρόλο  «φορτωτή»  με  πολλές
          Στο δρόμο                                          στάσεις σε ανηφοροκατηφόρες, αυτή η μικρή λεπτο-
          Το Daytona Virtus 125 έχει μεν τον Adventure εμ- μέρεια μας έλυσε τα χέρια. Το ίδιο και τα φρένα του,
        φανισιακό χαρακτήρα, πρόκειται όμως  κατά βάση για  που μας επέτρεπαν να είμαστε αρκετά χαλαροί, ξέρο-
        ένα σκούτερ πόλης, με αυτά τα χαρακτηριστικά όμως  ντας ότι όταν χρειαστεί θα μας βγάλουν ασπροπρό-
        να το βοηθάνε στον καθημερινό του ρόλο. Όπως προ- σωπους.
        αναφέρθηκε η «σωματοδομή» του βοηθάει και τους         Όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά, αυτή θα

        ψηλότερους αναβάτες να έχουν μια άνετη καθημερι- ικανοποιήσει όλη τη γκάμα των αναβατών, καθώς μέ-
        νή μετακίνηση, χωρίς να στερεί όμως κάτι από τους  χρι τα όρια των δυνατοτήτων του (πλησιάζει τα 100
        πιο «βραχύσωμους», καθώς το ύψος σέλας είναι μεν  χλμ.  τελική)  θα  ανταπεξέλθει  πλήρως,  χωρίς  ζορί-
        στα 800mm, αλλά η διάταξή της επιτρέπει το άνετο  σματα ή «γκρίνιες», κάνοντάς το έναν ευχάριστο συ-
        πάτημα στο έδαφος. Το πλάτος του Virtus 125 είναι  νοδοιπόρο στην πόλη, ενώ δεν θα αρνηθεί και να
        μόλις 780mm, κάτι που του επιτρέπει - σε συνδυα- ακολουθήσει και σε πιο σβέλτους ρυθμούς (στα φυ-
        σμό με το χαμηλό του βάρος (156 κιλά με γεμάτο το  σιολογικά επίπεδα πάντα).
        ντεπόζιτο των 13,5 λίτρων) - να ελίσσεται άνετα μέσα   Αυτό που θα θέλαμε θα ήταν ο κινητήρας να έχει λί-
        στην κίνηση, υποβοηθούμενο και από τον μοχλό που  γο περισσότερη δύναμη στις χαμηλές στροφές και το
        του δίνει το κόψιμο του τιμονιού του, που όπως προα- Start Stop να λειτουργεί λίγο πιο ομαλά (υπάρχει δυ-

        ναφέρθηκε θυμίζει αρκετά μοτοσυκλέτας.               νατότητα απενεργοποίησης).
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25