Page 19 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 19

Daytona Virtus 125



                διαμφισβήτητα, η τάση αυτή τη στιγμή στο  την πολύωρη παραμονή στη σέλα. Κάτι στο οποίο
                χώρο της μοτοσυκλέτας είναι το Adventure.  βοηθάει και η ίδια η ενιαία σέλα, με την ποσότητα
        ΑΑυτή η τάση πέρασε και στα σκούτερ, με  του αφρώδους να είναι επαρκέστατη και τους χώ-
        πολλές εταιρείες να βγάζουν τις δικές τους προτά- ρους της να φιλοξενούν με άνεση τόσο τον αναβά-
        σεις για αυτή την κατηγορία, σε πληθώρα κυβικών.  τη όσο και τον συνεπιβάτη.
        Το ίδιο έκανε και η Daytona, με το Virtus 125 να       Κάτω από αυτήν υπάρχει χώρος για ένα Full Face

        φτάνει στα χέρια μας και να προσπαθεί να μας απο- κράνος και μερικά μικροαντικείμενα, ένα μεγάλο
        δείξει ότι έχει τα φόντα και τα προσόντα να πρωτα- συν, καθώς πολλά σκούτερ 125cc δέχονται μόνο
        γωνιστήσει στην Α1 κατηγορία σκούτερ, με όπλο  jet κράνος. Ένας ακόμα αποθηκευτικός χώρος βρί-
        την εμφάνιση, την τιμή του και τα δυνατά φρένα  σκεται στα αριστερά της ποδιάς, σε ένα ντουλαπά-
        που εμπνέουν εμπιστοσύνη. Θα τα καταφέρει;           κι όπου υπάρχει και θύρα USB για την φόρτιση των
          Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής                     συσκευών του αναβάτη, ενώ πρίζα 12V (αναπτή-
          Κοιτώντας  το  Virtus  125  παρατηρεί  κανείς  ότι  ρας) υπάρχει στα αριστερά  της οθόνης.
        πρόκειται για ένα σκούτερ που ακολουθεί τις κλασ-      Το Virtus 125 εφοδιάζεται με Keyless σύστημα

        σικές γραμμές που καθορίζουν αυτά τα χρόνια την  εκκίνησης,  ενώ  κάτω  από  τον  κυκλικό  διακόπτη
        κατηγορία των Adventure Scooter. Ελαφρύ σχήμα  βρίσκονται και τα κουμπιά για το άνοιγμα της τάπας
        «Boomerang», με αρκετά ψηλή μούρη, στην οποία  της βενζίνης και της σέλας.
        εδράζονται διπλοί  LED προβολείς, ενώ στο κάτω         Η θέση του τιμονιού (μεταβλητής διατομής, στη-
        μέρος  υπάρχουν  αναμονές  για  προβολάκια  ομί- ριζόμενο σε καβαλέτα) θυμίζει περισσότερο μοτο-
        χλης. Πάνω από τους προβολείς βρίσκεται η ρυθμι- συκλέτα και συμβάλλει στον ευκολοτερο χειρισμό,
        ζόμενη ζελατίνα, ενώ προχωρώντας προς τα πίσω,  ενώ οι διακόπτες που βρίσκονται πάνω του έχουν
        η ουρά αρχίζει να ανασηκώνεται από το επίπεδο  οπίσθιο φωτισμό, κάτι που μας βόλεψε στη βραδι-
        της σέλας και μετά, μέχρι που φτάνουμε στη σχά- νή οδήγηση. Η ζελατίνα μπορεί να είναι μικρή σε
        ρα (που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό) και το ορι- μέγεθος, ρυθμίζεται όμως σε 3 θέσεις, επιτρέπο-

        ζόντιο πίσω φωτιστικό σώμα. Τα φλας εδράζονται  ντας έτσι την «εξατομίκευση» στα μέτρα του κάθε
        χαμηλότερα, πάνω από τη βάση της πινακίδας και  αναβάτη.
        στηρίζονται σε ένα μπράτσο που ξεκινάει ανάμεσα        Τέλος, το Virtus 125 εξοπλίζεται με μια LCD  οθό-
        στα διπλά αμορτισέρ.                                 νη 5”, η οποία έχει όλες τις απαραίτητες πληροφο-
          Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατα- ρίες, συνταγμένες με έναν απλό τρόπο που δεν θα
        σκευή του Virtus 125, όπως και η συναρμογή και  δυσκολέψει κανέναν, ενώ ο χειρισμός της γίνεται
        η βαφή κρατάνε υψηλά ποιοτικά στάνταρ για την  μέσω δύο κουμπιών (set και adjust) που βρίσκο-

        κατηγορία και θυμίζουν χαρακτηριστικά που βρί- νται στο κάτω μέρος της.
        σκουμε σε μεγαλύτερα και ακριβότερα σκούτερ.           Κινητήρας – Περιφερειακά
          Άνεση – Εργονομία                                    To Virtus 125 έχει στην καρδιά του έναν υγρόψυ-
          Κάτι που απευθείας θα εκτιμήσει ένας αναβάτης  κτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 125cc που αποδίδει
        (ειδικά οι πιο ψηλοί) στα Adventure Scooter είναι  11,5 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 10,5 Nm ροπής
        ότι  υπάρχει  κατά  κανόνα  λίγο  παραπάνω  χώρος  στις 7.250 σ.α.λ. Η εύρυθμη λειτουργία εμφανίζε-
        τόσο για την τοποθέτηση των ποδιών, όσο και για  ται κυρίως στη χαμηλομεσαία περιοχή , ενώ γίνεται
        την εύρεση της κατάλληλης θέσης οδήγησης. Αυτό  πιο ζωηρός στις ψηλές στροφές με την κατανάλω-
        συμβαίνει και στην περίπτωση του Virtus 125, όπου  ση υπό πίεση να υπερβαίνει τα 3 λίτρα. Ανάμεικτα
        κάθε αναβάτης μπορεί να βρει την θέση του, συμ- είναι τα συναισθήματα από τη χρήση του συστήμα-

        βάλλοντας  έτσι  στην  μείωση  της  κούρασης  κατά  τος  Start Stop με το οποίο είναι εφοδιασμένο το
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24