Page 187 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 187

ROYAL ALLOY TIGARA GRANDE TG300


        και  ομαλότητα  λειτουργίας,  καθώς  οι  κραδασμοί                 Τεχνικά xαρακτηριστικά
        σχεδόν εξαλείφονται. Στους δρόμους της πόλης, η       Κινητήρας
        εμπρόσθια ανάρτηση με τα δύο αμορτισέρ και τους      Τύπος                               4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β
                                                             Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                           278
        υστερούντες  βραχίονες  συμβάλλει  στην  υψηλή       Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)                  Δ/Α
        ποιότητα κύλισης, μιας και περιορίζει τις δυνάμεις   Συμπίεση (:1)                                  11
        που γίνονται αισθητές από τον αναβάτη. Ο χειρι-      Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                 23,8/7.250
                                                                                                           Δ/Α
        σμός του Tigara Grande στις μανούβρες είναι πολύ      Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                     Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        εύκολος με το scooter να ελίσσεται σβέλτα, ενώ οι    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)                11
        μικρές του διαστάσεις το κάνουν να «χώνεται» και     Κατανάλωση (λτ./100 χλμ)                       3,6
        στα πιο δύσκολα σημεία της καθημερινής κίνησης.      Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)                     130
                                                               Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
          Οι 23,8 ίπποι του 300άρη κινητήρα είναι υπεραρ-    Τύπος               Ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς
        κετοί για το Tigara Grande και το καθιστούν πρό-     Αν. Ε / Ρυθμίσεις  Δύο αμορτισέρ/υσ. βραχίονες, ΠΕ
                                                                                                           Δ/Α
        θυμο  και  ιδιαίτερα  ζωηρό,  στο  άνοιγμα  του  γκα-  Διαδρομή (χλστ.)             Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        ζιού. Οι επιταχύνσεις τόσο από στάση, όσο και εν     Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α
        κινήσει, είναι πανεύκολες και σε ξαφνιάζουν, κα-     Φρένα Ε (χλστ.)                    Δ/220, 2Ε, ABS
        θώς αντιλαμβάνεσαι ότι ένα ρετρό scooter μπορεί      Φρένα Π (χλστ.)                    Δ/220, 2Ε, ABS
                                                                Τροχοί - Ελαστικά
        «να πηγαίνει» έτσι. Οι δύο δίσκοι φρένων μπορούν     Ελαστικό Ε                            110/70-12’’
        να επιβραδύνουν εξίσου αποτελεσματικά το Tigara      Ελαστικό Π                            120/70-12’’
        χάρη στην επαρκέστατη ισχύ τους. Το επίπεδο αί- σης και, αν θέλεις να κυνηγήσεις τελικές, πρέπει να
        σθησης στην μανέτα είναι μέτριο, όμως η προοδευ- κάνεις ομαλές κινήσεις στο τιμόνι και να έχεις τον
        τικότητα της πέδησης το αντισταθμίζει. Παράλληλα,  νου σου. Παρόμοια προσέγγιση χρειάζεσαι και στον
        η εμπρόσθια ανάρτηση με τα anti-dive χαρακτηρι- επαρχιακό, στον οποίο το Tigara Grande θα κινη-
        στικά  της  μετριάζει  την  βύθιση  του  μπροστινού,  θεί ευχάριστα όσο φυσικά θυμάσαι ότι δεν έχεις…
        ακόμα  και  σε  πολύ  δυνατό  πάτημα  των  φρένων  σπορ  μοτοσυκλέτα  ανάμεσα  στα  πόδια  σου,  αλλά

        και αυξάνει την αίσθηση «σιγουριάς» του αναβά- ένα όχημα με το οποίο η μετακίνηση δεν γίνεται
        τη όταν κόβει ταχύτητα. Μιλώντας για τις αναρτή- απαραίτητα αστραπιαία, αλλά απολαυστική και μο-
        σεις, το επίπεδο απορρόφησης των ανωμαλιών του  δάτη.
        δρόμου σε τυπική αστική χρήση, ικανοποιεί, κυρί-
        ως όσο οι κακοτεχνίες δεν είναι πολλές διαδοχικά
        και σφοδρές. Οι αλλαγές που έγιναν στην εμπρό-        Η άποψή μας
        σθια ανάρτηση σε σχέση με αυτή των GP μοντέλων        Το Tigara Grande TG300S είναι ένα ακόμη διαπιστευ-

        της Royal Alloy, φαίνεται ότι έπιασαν τόπο.           τήριο, ότι η Royal Alloy παρουσιάζει προσεγμένα
                                                              scooters στην αγορά μας, πετυχαίνοντας έναν αξιο-
          Η  συγκυρία  των  ημερών  που  είχαμε  το  Tigara   σημείωτο συνδυασμό ποιότητας, στυλ και οδηγικής
        Grande στην διάθεση μας, μας επέτρεψε και να το       συμπεριφοράς.  H «ναυαρχίδα» της γκάμας κάνει την
        ταξιδέψουμε σε μια μονοήμερη στην Λαμία ανακα-        δική της σχεδιαστική δήλωση με το «καλημέρα σας»
                                                              και, στο δρόμο, αποδεικνύει ότι δεν προσφέρει μόνο
        λύπτοντας μια ακόμη πλευρά του. Χάρη στο 300άρι       «φαίνεσθαι» αλλά και ένα ενδιαφέρον «είναι». Η τιμή
        μοτέρ,  το  Tigara  δεν  προβληματίζεται  επ  ουδενί   του, στο επίπεδο των 5.000 ευρώ, δεν «ξεφεύγει» από
        στην Εθνική κρατώντας σταθερή ταχύτητα στα 110-       τα δεδομένα της κατηγορίας του, ενώ σε κάθε περί-
                                                              πτωση τα ανταγωνιστικά μοντέλα του TG είναι πραγμα-
        120 χλμ/ώρα, ενώ χάρη στην μορφολογία του προ-        τικά ελάχιστα και ο παράγοντας «μοναδικότητα» είναι
        στατεύει αρκετά και από τον αέρα. Κάπου εκεί είναι    ισχυρός. Έτσι, το Tigara Grande βάζει «tick» σε όλα τα
        που και το scooter σε «προειδοποιεί» με ελαφρές       κουτάκια που θα το καταστήσουν δελεαστικό για μια

        ταλαντώσεις ότι βρίσκεται στα όρια της ζώνης άνε-     θέση στο γκαράζ σας.
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192