Page 186 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 186

ROYAL ALLOY TIGARA GRANDE TG300























































        Είναι ο ισχυρότερος κινητήρας στο παλμαρέ της  τερη κλίση ως προς την κατακόρυφο, για πιο ομα-
        Royal Alloy, αποδίδοντας 23,8 ίππους και 2,3 kgm  λή ανταπόκριση στις οδικές ανωμαλίες. Φυσικά, το
        ροπής, στις 7.250 και 6.000 στροφές αντίστοιχα.  anti-dive χαρακτηριστικό της ανάρτησης, δηλαδή ο
        Όπως θα δείτε και παρακάτω, ο κινητήρας είναι  περιορισμός της βύθισης του εμπρός μέρους στα
        ζωηρότατος  και  προσφέρει  πολύ  ικανοποιητικές  φρένα,  παραμένει.  Στο  πίσω  μέρος,  χρησιμοποι-
        επιδόσεις.  Παράλληλα,  η  κατανάλωση  καυσίμου  ούνται επίσης 2 αμορτισέρ. Στα φρένα, δύο δίσκοι
        του κυμαίνεται σε απόλυτα λογικά επίπεδα για τον  των 220 χιλιοστών συνεργάζονται, με 2 διπίστονες

        κυβισμό του, αφού μετρήσαμε 3,6 λίτρα ανά 100  δαγκάνες, η πίσω με τα έμβολα της αντικριστά, ενώ
        χιλιόμετρα σε μέσο ρυθμό οδήγησης.                   υπάρχει και δικάναλο ABS.
          Το πλαίσιο του Tigara Grande είναι μια ατσάλινη      Στο δρόμο
        κατασκευή  τύπου  ραχοκοκαλιάς,  ενώ  το  scooter      Βάζεις μπροστά το Tigara Grande και ο 300άρης
        ξεχωρίζει με την εφαρμογή της εμπρόσθιας ανάρ- κινητήρας κρατάει ρελαντί πολύ ήσυχα, με ένα επί-
        τησης με 2 αμορτισέρ που πλέον είναι σήμα κατατε- πεδο κραδασμών που σου θυμίζει παλιότερα μο-
        θέν της. Η ανάρτηση, συνδυάζοντας τα αμορτισέρ  νοκύλινδρα δίκυκλα. Θα μπορούσε να πει κανείς,
        με υστερούντες βραχίονες, έχει υποστεί αλλαγές  ότι προσθέτει σε χαρακτήρα. Ωστόσο, ξεκινώντας
        σε σχέση με τα πρώτα μοντέλα της Royal Alloy. Η  τις  διαδρομές  σου,  γρήγορα  διαπιστώνεις  ότι  το
        γεωμετρία της τοποθετεί τα αμορτισέρ σε μεγαλύ- scooter προσφέρει… μοντέρνα ποιότητα κύλισης

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191