Page 309 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 309

Honda Forza 300
                                            ESF S-6 MAX LVNENG


        τριψήφιος αριθμός αυτονομίας για ένα κατά κόρον                    Τεχνικά xαρακτηριστικά
        αστικό όχημα μόνο μειονέκτημα δεν χαρακτηρίζε-        Κινητήρας
        ται.                                                 Τύπος               Ηλεκτροκινητήρας hub-center
          Οι  αναρτήσεις  του  μοντέλου  αποτελούνται  από   Ισχύς (ίπποι)                                 5,44
                                                                                                           Δ/Α
                                                             Ροπή (kg-m στον τροχό)
        ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτι-       Μπαταρία                             2x60V, λιθίου
        σέρ, ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση . Στα φρένα,        Χωρητικότητα (Ah)                            2x32

        χρησιμοποιούνται δύο δίσκοι με δαγκάνες 3 και 2      Αυτονομία (χλμ)                           100-120
                                                             Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
                                                                                                            75
        εμβόλων εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ ένα σύ-        Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        στημα  συνδυασμένης  πέδησης  CBS  συνδέει  την      Τύπος                                    Ατσάλινο
        μανέτα του πίσω φρένου, με το 1 από τα 3 έμβολα      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                                                           Δ/Α
        της εμπρός δαγκάνας.                                 Διαδρομή (χλστ.)               Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
          Οδηγώντας                                          Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α
          Η ύψιστη δοκιμή για κάθε μοντέλο δικύκλου εί-      Φρένα Ε (χλστ.)                         Δ/3Ε, CBS

        ναι ο δρόμος και το S6 θέτει ψηλά τον πήχη με τις    Φρένα Π (χλστ.)                         Δ/2Ε, CBS
                                                               Τροχοί - Ελαστικά
        προδιαγραφές του. Ώρα να το αξιολογήσουμε και        Ελαστικό Ε                            120/70-12’’
        στην πράξη. Ξεκινάς τις διαδρομές σου και διαπι-     Ελαστικό Π                            120/70-12’’
        στώνεις ότι ο εντελώς αθόρυβος ηλεκτροκινητή-        φρένα του S6 μας άφησαν εξαιρετική εντύπωση, κυ-
        ρας έχει ρυθμιστεί για ομαλή απόδοση της ισχύος      ρίως από την πολύ μεγάλη ισχύ και το επίπεδο αίσθη-
        του, χωρίς ξεσπάσματα ροπής που μπορεί να ξαφ-       σης στην μανέτα. Το σύστημα CBS διαμοιράζει ορθά
        νιάσουν. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, χρη-       την πίεση μεταξύ εμπρός και πίσω φρένου, ενώ σε
        σιμοποιήσαμε την χαρτογράφηση 3 που απελευθε-        εντονότερη  πέδηση  η  προοδευτικότητα  του  συστή-
        ρώνει την πλήρη ισχύ και πρακτικά θα αποτελέσει      ματος θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους.  Χάρη στην
        την συχνότερη επιλογή των αναβατών που θα επιλέ-     τελική των 75 χιλιομέτρων την ώρα το S6 μπορεί να

        ξουν το S6. Η τελική στα 75 χλμ/ώρα επιβεβαιώνεται   βγει και στον αυτοκινητόδρομο αλλά και εκτός πόλης,
        και στις δοκιμές, ενώ η ροπή του κινητήρα στις ρεπρίζ   παρουσιάζοντας μάλιστα υποδειγματική συμπεριφο-
        ικανοποιεί απόλυτα και ειδικά εντός πόλης. Θα μας    ρά και ανοίγοντας περισσότερες δυνατότητες χρήσης
        άρεσε δε, η μονάδα ελέγχου να επέτρεπε την απόδο-    στον ελεύθερο χρόνο.
        ση λίγης παραπάνω ροπής στο μεσαίο φάσμα, όμως
        σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για πρόβλημα.            Η άποψή μας
           Το scooter είναι ευέλικτο και έχει ελαφριά αίσθη-   To ESF S6 έρχεται ολοκληρώνοντας το πάνω άκρο
        ση, με αποτέλεσμα οι μανούβρες να είναι πανεύκολες     των μοντέλων της εταιρείας, καθώς εκτός από τα

        αλλά και ακριβείς, ενώ το στήσιμο πλαισίου, αναρτή-    ανώτερα επίπεδα αυτονομίας και ισχύος που προσφέ-
                                                               ρει, προβάλλει ένα εντυπωσιακό στυλ και σχεδίαση
        σεων και τροχών εμπνέει εμπιστοσύνη από στροφή         που έλκει τα βλέμματα. Η οδηγική του συμπεριφορά
        σε στροφή. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται επίσης σε      ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις προσδοκίες
        υψηλό επίπεδο και ειδικά όσο η άσφαλτος είναι καλής    από ένα (όχι μόνο) αστικό scooter, σε μια ολοένα και
                                                               αναπτυσσόμενη κατηγορία. Φυσικά οι επιδοτήσεις των
        ποιότητας. Η σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων συμ-        ηλεκτροκίνητων δικύκλων έχουν εφαρμογή και εδώ με
        βάλλει δραστικά στα παραπάνω αλλά κάνει αισθητές       το S6 να επωφελείται από τα 800 ευρώ της έκπτωσης.
        περισσότερες κακοτεχνίες, από όσες θα θέλαμε. Αξί-     Με την τελική τιμή στα επίπεδα των 4.000 ευρώ, το
                                                               S6 προτάσσει ένα πολύ χαμηλό κόστος χρήσης (επα-
        ζει να σημειώσουμε εδώ ότι μιλώντας με την αντιπρο-    ναφόρτιση-συντήρηση) ως έναν βασικό πόλο έλξης.
        σωπεία, μας ενημέρωσε ότι το θέμα βρίσκεται στα υπ’    Πρόκειται εντέλει για μια σοβαρή πρόταση ηλεκτρικού
        όψιν τους και είναι πιθανόν να αλλάξουν οι ρυθμίσεις   scooter, αν θέλετε κάτι στιλάτο, αλλά και ικανό για την

        των αναρτήσεων στα μοντέλα που θα διατεθούν. Τα        καθημερινή σας μετακίνηση.
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314