Page 307 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 307

ESF S-6 MAX LVNENG


          Εμφάνιση-ποιότητα                                                                  Τα πίσω αμορτισέρ
          H εμφάνιση του S6 είναι αναμφισβήτητα ένα από                                      ρυθμίζονται σε
        τα δυνατά του χαρτιά, αφού το μοντέλο ασπάζε-                                        προφόρτιση.
        ται το «ιταλικό» στυλ του premium scooter πόλης
        που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε. Τα ρετρό στοι-
        χεία του σχεδίου είναι παραπάνω από έκδηλα, με

        τις καμπύλες να κυριαρχούν σε όλη την έκταση του
        μοντέλου και τις στοχευμένες λεπτομέρειες φινιρί-          Ο ηλεκτρο-
        σματος να «δένουν το γλυκό». Το εμπρός κυκλικό          κινητήρας της
        φωτιστικό σώμα συνδυάζεται άψογα με τις γραμ-           Bosch ωθεί το
        μές τις ποδιάς, ενώ τα πλευρικά καλύμματα θυμί-        S6 μέχρι και τα
                                                                 75 χιλιόμετρα
        ζουν «φτερά» που εκτείνονται προς τα πίσω. Νότα               την ώρα.
        χειροποίητου τμήματος, δίνει η καφέ σέλα σε look
        δέρματος, με ρομβοειδή ραφή για τον αναβάτη και

        έντονο διαχωρισμό των δύο θέσεων. Λίγο χρώμιο  δεύτερου ατόμου, με την σχάρα να είναι εύκολα
        στολίζει τους καθρέφτες και τις βάσεις τους, ενώ τα  προσβάσιμη στον ρόλο της ως χειρολαβή. Η θέση
        ελαστικά έχουν λευκά πλευρά, σε μια πολύ ασυνή- του τιμονιού φέρνει τον κορμό του αναβάτη σε όρ-
        θιστη και ξεχωριστή επιλογή.   Το πίσω φωτιστικό  θια θέση, ενώ το πλάτος του είναι σωστά ρυθμι-
        σώμα ίσως ήταν πιο ταιριαστό στο όλο σύνολο αν  σμένο χωρίς να είναι πολύ μικρό ή πολύ μεγάλο.
        ήταν κυκλικό ή οβάλ, όμως και το υπάρχον δεν αλ- Το πάτωμα ικανοποιεί επίσης καθώς παρά το μι-
        λοιώνει την όλη εικόνα. Πολύ αξιόλογη είναι και η  κρό πλάτος του scooter, ο αναβάτης θα τοποθετή-
        προσπάθεια της ESF στον τομέα της ποιότητας κα- σει άνετα τα πόδια του, ενώ ο χώρος για τα γόνατα
        τασκευής, με το S6 να δείχνει ότι κάνει το επόμε- είναι επαρκής και με το παραπάνω.
        νο βήμα για την εταιρεία. Τα υλικά που έχουν επι-      Κάτω από την σέλα βρίσκεται φυσικά ο κύριος

        λεγεί είναι από το «πάνω ράφι» και, αν και σε (λίγα)  χώρος αποθήκευσης του S6, ο οποίος θα φιλοξε-
        σημεία υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, η συναρμο- νήσει αρκετά αντικείμενα, όχι όμως και οποιοδήπο-
        λόγηση και η βαφή του S6 είναι άρτια, με το τελικό  τε κράνος αφού συγκεκριμένα, ανοικτού τύπου μο-
        αποτέλεσμα να ανταποκρίνεται σε κάθε περίπτωση  ντέλα χωρούν εκεί. Οι δύο μεγάλες μπαταρίες του
        στο επίπεδο της κατηγορίας.                          μοντέλου  παίζουν  ρόλο  σε  αυτό,  αξίζει  όμως  να
                                                             σημειώσουμε ότι υπάρχει ειδικό καπάκι-πάτος του
          Άνεση-εργονομία                                    χώρου αποθήκευσης, που τις διαχωρίζει πλήρως

          Η θέση οδήγησης του S6 είναι ιδιαίτερα φιλόξε- από αυτόν (σε αντίθεση με τα άλλα μοντέλα της
        νη, με την ειδικής εμφάνισης σέλα να σε προσκα- εταιρείας), οδηγώντας τελικά σε ένα πολύ πιο πρα-
        λεί και να καθίσεις, αλλά και να βολτάρεις με το  κτικό σχήμα. Στον ίδιο χώρο, υπάρχει και μια υπο-
        scooter. Η σέλα αποδεικνύεται ευμεγέθης, με το  δοχή επαναφόρτισης για τον ειδικό φορτιστή. Στην
        σχήμα της που ανοίγει στο πίσω μέρος να βελτιώ- ποδιά βρίσκουμε το ντουλαπάκι του μοντέλου, που
        νει την προσφερόμενη στήριξη. Το γέμισμα της τεί- ενσωματώνει μια θύρα παροχής ρεύματος USB και
        νει προς το σκληρό, όμως στην πράξη η σέλα δεν  κλειδώνει –άρα μπορείτε να το ανοίξετε μόνο σε
        μας κούρασε στα τυπικά σενάρια αστικών διαδρο- στάση. Το επίπεδο πάτωμα και ο γάντζος προσφέ-
        μών και θα γίνει αισθητή σε μεγαλύτερες διαδρο- ρουν ένα ακόμα μεταφορικό ατού, ενώ στον προαι-
        μές. H σέλα του συνεπιβάτη, απλούστερη σε σχή- ρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και top-box.
        μα, είναι αρκούντως άνετη για την φιλοξενία ενός       Τα όργανα του μοντέλου είναι ξεχωριστά σε εμ-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312