Page 245 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 245

Green Revolution Puma



        κάθε  άνοιγμα  του  γκαζιού,  η  επιτάχυνση  είναι                 Τεχνικά xαρακτηριστικά
        άμεση  και  η  ισχύς  του  ηλεκτροκινητήρα  μπορεί    Κινητήρας
        να “σπάσει” την πρόσφυση του ελαστικού σε ολι-       Τύπος                   Ηλεκτροκινητήρας 9900W
                                                                                                           Δ.Α.
        σθηρό οδόστρωμα. Με δεύτερο άτομο στη σέλα η         Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                    80Ah λιθίου
                                                             Μπαταρία
        εικόνα δεν αλλάζει ιδιαίτερα, αφού έχεις αρκετά      Αυτονομία (χλμ.)                              160
        αποθέματα δύναμης για να κάνεις μια προσπέρα-        Χρόνος φόρτισης                            6 ώρες

        ση όπου χρειαστεί, ενώ οι έντονα ανηφορικές κλί-     Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    115
                                                               Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        σεις δεν αποτελούν πρόβλημα για το Puma. Όλες        Τύπος                         Ατσάλινο σωληνωτό
        οι απαραίτητες πληροφορίες φτάνουν στον ανα-         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        βάτη μέσα από μια ευανάγνωστη, έγχρωμη οθό-          Διαδρομή (χλστ.)                              Δ.Α.
        νη με ταχύμετρο, ολικό και μερικό χιλιομετρητή,      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις         Διπλά αμορτισέρ
                                                                                                           Δ.Α.
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
        επιλεγμένο mode και επίπεδο φόρτισης της μπα-        Φρένα Ε (χλστ.)                            Δίσκος
        ταρίας.                                              Φρένα Π (χλστ.)                            Δίσκος

          Ένα μικρό παράπονο έχουμε από το μικρό κό-           Τροχοί - Ελαστικά                           Δ.Α.
                                                             Ελαστικό Ε
        ψιμο  του  τιμονιού  που  έχει  ως  αποτέλεσμα  να   Ελαστικό Π                                    Δ.Α.
        εγκλωβίζεται το scooter σε κάποιες περιπτώσεις
        σε πυκνή κίνηση. Δεδομένου του όγκου του, θα
        ήταν  καλό  να  είναι  πιο  ευέλικτο.  Πάντως,  όταν   Η άποψή μας
        χρειαστεί να κάνεις μανούβρες έχεις σύμμαχο την        Το Puma είναι ένα από τα ισχυρότερα ηλεκτρικά
        όπισθεν και το μικρό βάρος (μόλις 128 κιλά). Κά-       scooter της αγοράς και με πραγματική αυτονομία που
                                                               ξεπερνά εύκολα τα 150 χιλιόμετρα σου επιτρέπει να
        ναμε αρκετά χιλιόμετρα σε εθνική και η κάλυψη          εκμεταλλευτείς αυτή τη δύναμη, όχι μόνο εντός πόλης,
        από τον αέρα που προσφέρει το scooter, θα κά-          αλλά και εκτός αυτής. Θα μεταφέρει με άνεση 2 άτομα
        νει πιο άνετο και “ήσυχο” το ταξίδι σου. Η ρύθμιση     και προσφέρει πλούσιους αποθηκευτικούς χώρους. Η
                                                               τιμή του είναι λογική για αυτά που προσφέρει και δεν
        των αναρτήσεων είναι προς το σκληρό και αυτό το        πρέπει να ξεχνάμε ότι σε απαλλάσσει από το κόστος
        καταλαβαίνεις σε κακοτράχαλους δρόμους, αλλά           της βeνζίνης, τα τέλη κυκλοφορίας και τα ακριβά
        το εκτιμάς σε ανοικτό δρόμο, καθώς το Puma πα-         service.
        ραμένει σταθερό στρίβοντας με ταχύτητες κοντά
        στην τελική του, χωρίς ασάφειες και “κουνήμα-
        τα”. Καλές εντυπώσεις μας άφησαν και τα φρένα
        καθώς έχουν την απαραίτητη δύναμη και προο-
        δευτικότητα, ενώ το σύστημα συνδυασμένης πέ-

        δησης, κάνει πιο αποδοτικό το φρενάρισμα σε όλες
        τις συνθήκες.















        Η ευρύχωρη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει με             Στην ποδιά υπάρχουν δυο μικρά ντουλαπάκια,
        άνεση δυο άτομα.                                     γάντζος και διπλή θύρα USB.
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250