Page 243 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 243

Green Revolution Puma


               Green Revolution δημιουργήθηκε με στόχο
               να κάνει γνωστά τα οφέλη της ηλεκτροκί-
        Ή νησης και να προσφέρει προσιτές επιλογές.
        Ηλεκτροκίνηση  όμως  δεν  σημαίνει  απλά  οικονο-
        μία, καθώς πλέον τα ηλεκτρικά scooter έχουν εξε-
        λιχθεί αρκετά και συνδυάζουν το χαμηλό κόστος

        χρήσης με τις επιδόσεις. Το Puma είναι ένα από
        αυτά και δεν είναι τυχαίο ότι βρίσκεται στην κορυ-
        φή της γκάμας της Green Revolution, καθώς προ-
        σφέρει χώρους, επιδόσεις και μεγάλη αυτονομία.
          Εμφάνιση – εργονομία - άνεση
          Το Puma είναι ένα GT scooter, οπότε οι μεγά-       Μεγάλος και ενιαίος ο χώρος κάτω από τη σέλα.
        λες  διαστάσεις  είναι  ευπρόσδεκτες  προκειμένου
        να καλύπτει τις ανάγκες του αναβάτη. Το εμπρός

        μέρος ξεχωρίζει, αφού οι δυο μεγάλοι προβολείς
        παραπέμπουν σε αυτοκίνητο και υπάρχει μεγάλη
        ζελατίνα για την προστασία από τα στοιχεία της φύ-
        σης. Στο πίσω μέρος κυριαρχεί το ογκώδες, ορθο-
        γώνιο φωτιστικό σώμα, ενώ πηγαίνοντας προς τα
        κάτω  υπάρχουν  οι  μπαταρίες  αριστερά  και  δεξιά
        του ψαλιδιού, σε μια διάταξη που προσφέρει με-
        γαλύτερη σταθερότητα και πιο χαμηλό κέντρο βά-
        ρους. Η σέλα προσφέρει άνεση πολυθρόνας, ενώ
        και το κομμάτι του συνεπιβάτη είναι ευρύχωρο και

        άνετο, οπότε δεν τίθεται θέμα κούρασης σε κάποια  που καλείται να μεταφέρει 2 άτομα έκτος των συ-
        πιο μακρινή εξόρμηση. Ο μεγάλος, ενιαίος αποθη- νόρων  της  πόλης,  ένας  δυνατός  ηλεκτροκινητή-
        κευτικός κάτω από τη σέλα θα χωρέσει εύκολα ένα  ρας είναι απαραίτητος. Στον πίσω τροχό λοιπόν του
        full face και ένα jet κράνος. Έξτρα μικροαντικείμε- Puma βρίσκεται ένα brushless μοτέρ 9.900 Watt,
        να χωράνε στα 2 ντουλαπάκια που υπάρχουν στην  δηλαδή 13,2 ίππων. O αναβάτης έχει στη διάθεσή
        ποδιά, ενώ στον γάντζο μπορείς να κρεμάσεις μια  του  3  modes  λειτουργίας  που  διαφοροποιούνται
        τσάντα, αλλά όχι πολύ μεγάλη αφού υπάρχει το κε- ως προς την απόκριση του γκαζιού και την τελική

        ντρικό τούνελ στο πάτωμα. Επιπλέον χώρο για φόρ- ταχύτητα, η οποία περιορίζεται στα 70, 90 και 115
        τωμα προσφέρει η μικρή σχάρα στην ουρά, ενώ για  χιλιόμετρα την ώρα αντίστοιχα, καθώς και όπισθεν.
        τη φόρτιση συσκευών υπάρχει διπλή θύρα USB.            Το scooter της δοκιμής ήταν εφοδιασμένο με μπα-
          Το  Puma  από  πλευράς  ποιότητας  βρίσκεται  σε  ταρία 80Ah, όμως τα μοντέλα της Green Revolution
        ικανοποιητικό επίπεδο, καθώς παρά την εκτεταμέ- εξελίσσονται συνεχώς και πλέον το Puma είναι δι-
        νη χρήση πλαστικών, έχει γίνει καλή δουλειά στο  αθέσιμο μόνο με μπαταρία 105Ah ή 130Ah. Στην
        φινίρισμα και τη συναρμογή, με αποτέλεσμα να μην  περίπτωσή μας πάντως, η μέση αυτονομία χρησι-
        ακούγονται τριγμοί όταν περνάς πάνω από έντονες  μοποιώντας τα δυο modes με την υψηλότερη τε-
        ανωμαλίες.                                           λική κυμάνθηκε στα 160 χιλιόμετρα με πολλά από
          Κινητήρας – μπαταρία                               αυτά να γίνονται σε εθνική. Με το mode 1, που πε-

          Καθώς  έχουμε  να  κάνουμε  με  ένα  GT  scooter  ριορίζει την τελική στα 70 χλμ./ώρα, η αυτονομία
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248