Page 171 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 171

Honda Forza 300
                                           KYMCO X-Town CT300i



                                                                          Τεχνικά xαρακτηριστικά
                                                              Κινητήρας
                                                             Τύπος                              4T 1K, 2B Υ/Ψ
                                                             Κυβισμός (κ.εκ.)                              276
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)                  Δ/Α
                                                             Συμπίεση (:1)                                 Δ/Α
                                                             Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                22,9/7.500
                                                             Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                      2,4/6.500
                                                             Τροφοδοσία                             Ψεκασμός
                                                             Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)              10,5
                                                             Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                        4
        Γνώριμη εικόνα στον πίνακα οργάνων. Παρά             Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                  120+
        το ότι τα αναλογικά όργανα με την LCD οθόνη            Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        παραμένουν, η πληροφόρηση και η ευκολία              Τύπος                         Ατσάλινο σωληνωτό
        ανάγνωσης βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.               Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        εκπλήξει αν έρχεστε σε πρώτη επαφή μαζί του. Το CT   Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α

        αλλάζει κατεύθυνση πολύ γρήγορα, ακόμη και αν βρί-   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις       Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                           Δ/Α
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
        σκεστε σε συνθήκες πυκνής κίνησης, φυσικά διευκο-    Φρένα Ε (χλστ.)                        Δ/3Ε, ABS
        λύνοντας την καθημερινή οδήγηση σε ένα αστικό κέ-    Φρένα Π (χλστ.)                        Δ/2Ε, ABS
        ντρο. Ο κινητήρας παραμένει πιστός στον χαρακτήρα      Τροχοί - Ελαστικά                   120/70-13’’
                                                             Ελαστικό Ε
        που επέδειξε, και κινώντας το X-Town 300. Χωρίς να   Ελαστικό Π                            150/70-13’’
        εντυπωσιάζει με την «απόλυτη» ισχύ του, ο κινητήρας
        προσφέρει δύναμη στον πίσω τροχό με ήπιο και ελαστι- κότητα. Τα φρένα του CT αποδίδουν εξαιρετικά σε επί-
        κό τρόπο, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της πόλης.  πεδα ισχύος και προοδευτικότητας, με ικανοποιητικά
        Η «καλύτερη περιοχή» του είναι οι μεσαίες στροφές  επίπεδα αίσθησης στις μανέτες και εξαιρετική, ταχύτα-
        όπου και αποδίδει όλη την πλούσια ροπή του, προσφέ- τη παρέμβαση του ABS, όταν αυτό κριθεί απαραίτητο.

        ροντας παράλληλα ικανοποιητική απόκριση στο γκάζι  Τα 300 κυβικά του CT, τέλος, ανοίγουν πόρτες και για
        και άμεσες εκκινήσεις από στάση. Με αυτό τον τρόπο  ευκολότερη μετακίνηση έξω από τα τείχη της πόλης
        η οδήγηση και οι απαραίτητες επιδόσεις στο αστικό πε- αν αυτό απαιτηθεί, αφού το μοντέλο μπορεί να κρατή-
        ριβάλλον είναι εύκολη υπόθεση κρατώντας ξεκούρα- σει εύκολα μέσες ωριαίες, της τάξης των 100-110 χλμ/
        στο τον αναβάτη σε μια «μεγάλη» μέρα. Σημαντικό ρό- ώρα. Φτάνει μόνο να συμβιβαστείτε με την ελαφρώς
        λο σε αυτό παίζει η καλοσχεδιασμένη εργονομία της  μειωμένη ανεμοκάλυψη από την μικρότερη ζελατίνα,
        θέσης οδήγησης και η μαλακή σέλα που κρατά χαλα- σε σχέση με τα δεδομένα των GT scooters.
        ρή την μέση. Η ποιότητα κύλισης του X-Town CT είναι

        εφάμιλλη των GT Scooters, ενώ οι αναρτήσεις γενικό-   Η άποψή μας
        τερα κάνουν μια ικανοποιητική δουλειά απορρόφησης     Πολλοί αναβάτες ζητούσαν είτε «περισσότερα κυβικά»,
        των κακοτεχνιών του δρόμου. Το πιρούνι είναι σαφώς    από τα καθημερινά scooter«εργασίας» με επίπεδο πάτω-
        πιο μαλακό από τα αμορτισέρ, ενώ τα τελευταία μπο-    μα, είτε περισσότερη πρακτικότητα από ένα GTμοντέλο.
                                                              Το X-TownCT 300 έρχεται να ικανοποιήσει και τις δύο
        ρούν να έρθουν και στα μέτρα σας αν ψαχτείτε με την   αυτές ομάδες. Με κυβισμό που σημειώνει τεράστια
        ρύθμιση προφόρτισης –στο εργοστασιακό setup, ήταν     επιτυχία στην χώρα μας και ικανά επίπεδα ισχύος, το CT
        λίγο σκληρότερα από το ιδανικό. Έτσι το CT πολύ λογι-  θέτει υποψηφιότητα και για περισσότερες ή και σκλη-
                                                              ρότερες καθημερινές δουλειές, προσφέροντας φυσικά
        κά δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση μετακίνησης     το πάτωμα του στην υπηρεσία σας. Και όλα αυτά από
        και αν τυχόν το πιέσετε περισσότερο από όσο πρέπει,   την άνεση ενός GT μοντέλου που μάλιστα έρχεται σε μια
        θα σας… υπενθυμίσει με ήπιο τρόπο ότι δεν κατασκευ-   άκρως ανταγωνιστική, για την κατηγορία και αυτά που

        άστηκε για συγκινήσεις, αλλά για ευκολία και πρακτι-  προσφέρει, τιμή. Θέλετε κάτι άλλο για να σας πείσει;
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176