Page 384 - scooter mototriti 01 Nοεμβρίου 2023
P. 384
Kymco AK 550
νο ψαλίδι αλουμινίου. Ένα σπορ μοντέλο δεν κάνει της ανάρτησης είναι ιδανική και το συνολικό
εκπτώσεις ούτε στον τομέα της πέδησης και έτσι βάρος των 230 κιλών δεν προβληματίζει στους
το ΑΚ φόρεσε διπλούς wave δίσκους 270 χιλιο- ελιγμούς και τις αλλαγές κατευθύνσεων. Η ρο-
στών με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo για πή του κινητήρα είναι απολαυστική και θα σε
εμπρός και μονό wave δίσκο 260 χιλιοστών πίσω ανταμείψει με γενναίες επιταχύνσεις και απο-
με δικάναλο ABS της Bosch. λαυστική συμπεριφορά σε ανοιχτά και κλειστά
Οδηγώντας - Άριστες εντυπώσεις στριφτερά κομμάτια. Εκεί μπαίνουν στο παι-
Η Kymco αφουγκράστηκε αυτούς που ζητούσαν χνίδι και οι καλορυθμισμένες αναρτήσεις που
να παρουσιάσει κάτι ξεχωριστό και κάπως έτσι προσφέρουν σταθερότητα και πρόσφυση σε
βρισκόμαστε σήμερα πάνω στη σέλα του ΑΚ 550. κάθε περίσταση. Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά
Παρεμπιπτόντως είναι άνετη και δεν κουράζει σε και επιβραδύνουν πειστικά το μεγάλο scooter.
πολύωρη παραμονή, ενώ διαθέτει και ρυθμιζό- Έχουν προοδευτική αίσθηση και δεν γίνονται
μενο μαξιλαράκι για να φτιάξει ο καθείς την απότομα, ενώ το ABS λειτουργεί άψογα, χωρίς
ιδανική γι αυτόν θέση. Ο ψηφιακός πίνακας με να παρεμβαίνει άσκοπα. Στον ανοιχτό δρόμο η
τις 3 οθόνες μοιάζει με cockpit αεροπλάνου, ποιότητα κύλισης του ΑΚ 550 είναι κορυφαία.
αλλά οι ενδείξεις είναι δυσδιάκριτες στο φως Ο κινητήρας αρέσκεται να δουλεύει ψηλά και
του ηλίου. Ένας κεντρικός διακόπτης δίνει η δύναμη του, επαρκεί για άνετες προσπεράσεις
πρόσβαση στο χώρο αποσκευών, την τάπα του στον αυτοκινητόδρομο, ενώ μένει ακλόνητο μέ-
ρεζερβουάρ και επιτρέπει την εκκίνηση του κι- χρι την τελική των 175+ χιλιομέτρων / ώρα. Η
νητήρα, αφού το κλειδί βρίσκεται στην τσέπη. μέση κατανάλωση άγγιξε τα 5,3 λίτρα στα 100 χι-
Μέσα στην πόλη είναι φιλικό, η σκληρότητα λιόμετρα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα