Page 383 - scooter mototriti 01 Nοεμβρίου 2023
P. 383
Kymco AK 550
κκινώντας από λευκό χαρτί, το ΑΚ 550 ενσω-
ματώνει την τεχνογνωσία και τον δυναμισμό
Έτης Kymco. Πρακτικότητα, καθημερινός χα-
ρακτήρας, αποδοτικός κινητήρας, δυνατότητα για
κάλυψη μακρινών αποστάσεων, είναι μερικές μό-
νο από τις έννοιες αρετές αυτού του maxi scooter.
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Η αιχμηρή σχεδίαση είναι διάχυτη σε όλο το μή-
κος της σιλουέτας και αναδεικνύει τον σπορ χαρα-
κτήρα του μοντέλου. Το εμπρός μέρος αποτελεί-
ται από δύο γωνιώδη φωτιστικά που περιβάλλονται
από δύο λωρίδες με φώτα ημέρας και σε συνδυ-
ασμό με την επιθετική μάσκα, δίνουν μια αρκετά
άγρια όψη στο ΑΚ. Η ανασηκωμένη ουρά εξοπλί-
ζεται με ένα φουτουριστικής σχεδίασης φωτιστικό Κορυφαίες λύσεις στα περιφερειακά με
τύπου LED που βγάζει μάτι. Επίσης, έχουμε σκα- ανεστραμμένο πιρούνι στην ανάρτηση και
λιστά σήματα στη σέλα, σπορ σχεδίασης αναση- τετραπίστονες δαγκάνες Brembo στα φρένα.
κωμένη εξάτμιση και χρυσές δαγκάνες φρένων. Η Κινητήρας
συναρμογή και η βαφή των πλαστικών μερών βρί- Τα 550 κυβικά του κινητήρα, από τα οποία πή-
σκεται σε υψηλό επίπεδο, χωρίς τριγμούς και κρα- ρε το όνομα του το ΑΚ, αποδίδουν 53,5 ίππους
δασμούς. Μοναδική εξαίρεση το υλικό στα ντουλα- στις 7.500 σαλ και 5,6 κιλά ροπής στις 5.500 σαλ.
πάκια, που δείχνει κάπως παράταιρο. Υπάρχουν διαθέσιμοι δύο διαφορετικοί χάρτες
Άνεση – Εργονομία απόδοσης. Στο Full Power τα νούμερα είναι τα πα-
Ξεκινώντας από τη σέλα, είναι αναπαυτική με ραπάνω, ενώ στο Rain, η απόδοση πέφτει στους
πλούσιο αφρώδες, ενώ αρκετός είναι ο χώρος 46,5 ίππους στις 7.500 σαλ με μειωμένη απόκρι-
και για τον συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στη διάθε- ση, για καταστάσεις μειωμένης πρόσφυσης. Η
σή του μεγάλες πρακτικές χειρολαβές. Ο χώρος σχεδόν οριζόντια τοποθέτηση κυλίνδρων βοηθά-
για τα πόδια είναι ικανοποιητικός ακόμα και για ει στο να χαμηλώσει το κέντρο βάρους, προς όφε-
μεγάλα αναστήματα, ενώ το χαμηλό ύψος της σέ- λος της οδικής συμπεριφοράς. Μάλιστα σύμφω-
λας κάνει εύκολο το πάτημα στο έδαφος. Ο απο- να με την εταιρία, η συγκεκριμένη χωρητικότητα,
θηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για προσφέρει τέλεια ισορροπία μεταξύ βάρους, από-
την τοποθέτηση ενός full face και ενός jet κρά- δοσης και κραδασμών.
νους. Τα δύο ντουλαπάκια στην ποδιά, διαθέτουν Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
υποδοχή USB, αλλά δεν κλειδώνουν. Τέλος, στά- Το διαιρούμενο αλουμινένιο πλαίσιο του ΑΚ εί-
νταρ είναι οι θερμαινόμενες χειρολαβές, η ρυθ- ναι ιδιαίτερα ελαφρύ, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει
μιζόμενη ζελατίνα, το χειρόφρενο και το keyless την απαραίτητη ακαμψία για σπορ οδήγηση. Όλα
σύστημα εκκίνησης. Ο πρωτότυπος πίνακας οργά- τα μηχανικά μέρη έχουν σχεδιαστεί με στόχο τη
νων αποτελείται από 3 ψηφιακές οθόνες με όμορ- μέγιστη αντοχή και το ελάχιστο βάρος. Στον τομέα
φο σχεδιασμό. Στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και της ανάρτησης, το εμπρός μέρος εξοπλίζεται με
το σύστημα διασύνδεσης noodoe, που μέσω ειδι- ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιο-
κής εφαρμογής για smartphone δίνει πρόσβαση στών και πίσω τοποθετήθηκε ένα οριζόντιο αμορ-
σε διάφορες λειτουργίες. τισέρ με 3 στάδια αυξομείωσης και ένα διαιρούμε-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα