Page 215 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 215
Honda Forza 300
Yamaha Xmax 300 IRONMAX
ριστική η ¨στρωτή¨ λειτουργία του χωρίς περίερ- Τεχνικά xαρακτηριστικά
γους θορύβους και η γραμμική απόδοση σε όλο το Κινητήρας
φάσμα των στροφών. Η μετάδοση δεν προορίζεται Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
292
να σε κάνει βασιλιά των φαναριών, όμως τα πρώ- Κυβισμός (κ.εκ.) 70 Χ 75,9
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
τα 100χλμ/ώρα δεν αργούν να εμφανιστούν παρό- Συμπίεση (:1) 10,9
τι το δυνατό του σημείο είναι να κρατά με άνεση τα- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 27.6/7.250
2,95/5.750
χύτητες 100-120χλμ/ώρα. Έτσι το XMAX μπορεί να Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός
Τροφοδοσία
σε συντροφεύσει και σε μακρινές εξορμήσεις που Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
ξεφεύγουν από τα αστικά τείχη χωρίς να αισθάνε- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,6
σαι ότι ζορίζεται. Ο κινητήρας παραμένει αθόρυβος Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Δ/Α
σε όλες τις ταχύτητες και εσύ απολαμβάνεις τη δι- Τύπος Τηλεσκοπικό πιρούνι
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
αδρομή με την ποιοτική αίσθηση που αποπνέει το Διαδρομή (χλστ.) 110
σύνολο. Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ
79
Φυσικά το πεδίο που κινείται το μεγαλύτερο μέ- Διαδρομή (χλστ.) Δ/267, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
ρος της ζωής του ένα scooter ακόμα και αν ανή- Φρένα Π (χλστ.) Δ/245, ABS
κει στην κατηγορία των GT, είναι η πόλη. Στην κί- Τροχοί - Ελαστικά
νηση, οι διαστάσεις του δεν αποτελούν σε καμία Ελαστικό Ε 120/70-15’’
140/70-14’’
Ελαστικό Π
περίπτωση πρόβλημα και χάρη στο σωστό ζύγι-
σμα, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και τους όμορ- νέτα που τελικά συνηθίζεται. Η λειτουργία του ABS
φους καθρέπτες που δεν εξέχουν χωρίς λόγο, το είναι υποδειγματική, αφού είναι αρκετά διακριτικό
XMAX αποδεικνύεται ιδανικός σύντροφος στην κα- και παρεμβαίνει μόνο όταν χρειαστεί. Οι αναρτή-
θημερινή μετακίνηση. Αν έπρεπε να βρούμε ένα σεις αποσβένουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του
μειονέκτημα αυτό θα ήταν η αίσθηση και το αρχι- οδοστρώματος και το μεγάλο πιρούνι τύπου μοτο-
κό δάγκωμα του μπροστινού φρένου καθώς στην συκλέτας δικαιολογεί τον λόγο ύπαρξης του ειδικά
αρχή της διαδρομής δεν αποδίδει όπως θα θέ- όταν βρεθείς σε δρόμο με στροφές. Εκεί συνεργά-
λαμε. Αυτό δεν σημαίνει ότι του λείπει η δύναμη, ζεται άψογα με το στιβαρό πλαίσιο και το XMAX εί-
απλώς χρειάζεται λίγο περισσότερη πίεση στη μα- ναι απόλυτα σταθερό, ακόμα και σε μεγάλες ταχύ-
τητες, θυμίζοντας συμπεριφορά μοτοσυκλέτας. Σε
δρόμο με καλή άσφαλτο, το μόνο που θα σε πε-
ριορίζει είναι ο ήχος του σταντ που ξύνει το οδό-
Εκτός από
ποιοτική, η στρωμα καθώς τάσεις πλεύσεις, κουνήματα κλπ
σέλα είναι λάμπουν δια της απουσίας τους.
ευρύχωρη
και όσο
άνετη Η άποψή μας
χρειάζεσαι. Σίγουρα η τιμή των 6.690 ευρώ που κοστίζει η έκδοση
Κάτω από IRONMAX βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας, καθώς
αυτήν υπάρχουν αρκετά φθηνότερες επιλογές. Εάν όμως ανα-
υπάρχει ζητάς την τελειότητα σε κάθε τομέα οι επιλογές λιγοστεύ-
άπλετος ουν και παρότι η βασική έκδοση του XMAX 300 μπορεί να
χώρος, καλύψει και τον πιο απαιτητικό αναβάτη, οδηγώντας το
ικανός να IRONMAX καταλαβαίνεις ότι η premium αίσθηση και η μο-
φιλοξενήσει ναδικότητα μπορούν να σε ωθήσουν ώστε να βάλεις το χέρι
2 full face λίγο πιο βαθιά στην τσέπη.
κράνη.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα