Page 80 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 80

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

         Mitas Enduro Trail XT+











































          Η Mitas διευρύνει συνεχώς την ήδη πλούσια γκάμα της και αυτή τη φορά στο στόχαστρό

            της βρέθηκαν οι adventure μοτοσυκλέτες που είναι άλλωστε μια ιδιαίτερα δημοφιλής
                                                      κατηγορία.


         Για χρήση 80% σε χώμα και 20% σε άσφαλτο             ση της γόμας του έχει εντυπωσιακή απόδοση σε λα-
         Η  εταιρεία  με  τα  περισσότερα  από  100  χρόνια  σπώδη εδάφη και δύσβατους χωματόδρομους, ενώ
        ιστορίας θέλησε να δώσει την ευκαιρία στους κατό- ταυτόχρονα μπορεί να αντιμετωπίσει με ευκολία τις
        χους on – off να ανακαλύψουν τις πραγματικές δυ- υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό προσφέροντας
        νατότητες της μοτοσυκλέτας τους εκτός δρόμου και  σταθερότητα και διατηρώντας τον θόρυβο κύλισης
        να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις ικανότητές της. Κά- σε φυσιολογικά επίπεδα. Η σχεδίαση και η «τοπο-
        πως έτσι δημιουργήθηκε το Enduro Trail XT+, ένα  θέτηση»  των  τακουνιών  στο  πίσω  ελαστικό  είναι

        ελαστικό που προορίζεται για χρήση 80% σε χώ- παρόμοια με το γνωστό Ε-09 και εξασφαλίζει πρό-
        μα και 20% σε άσφαλτο, το οποίο τοποθετείται αυτή  σφυση σε πολύ μαλακά ή αμμώδη εδάφη χωρίς να
        τη στιγμή στην κορυφή της γκάμας των adventure  θυσιάζεται η αντοχή σε πιο σκληρό ή πετρώδες μο-
        ελαστικών, όντας το πιο «επιθετικό». Αν θέλεις να  νοπάτι με το βάθος του πέλματος να είναι 13,2 mm.
        ανακαλύψεις νέα μονοπάτια και ανεξερεύνητες δι- Το εμπρός ελαστικό από την άλλη έχει το ίδιο σχέ-
        αδρομές, χρειάζεσαι ένα ελαστικό που να εμπνέει  διο με το E-13 με βάθος πέλματος στα 12 mm και
        εμπιστοσύνη και φυσικά να είναι ανθεκτικό και αξι- μπορεί να τοποθετηθεί σε συνδυασμό με οποιοδή-
        όπιστο.                                               ποτε πίσω ελαστικό της σειράς Trail.
         Ιδανικό για λάσπη, πέτρα και άμμο                     Διαθέσιμο και σε έκδοση Dakar με 20% μεγα-
         Χάρη στα χοντρά τακούνια και την ειδική σύστα- λύτερη χιλιομετρική απόδοση

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     80
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85