Page 80 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 80
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Mitas Enduro Trail XT+
Η Mitas διευρύνει συνεχώς την ήδη πλούσια γκάμα της και αυτή τη φορά στο στόχαστρό
της βρέθηκαν οι adventure μοτοσυκλέτες που είναι άλλωστε μια ιδιαίτερα δημοφιλής
κατηγορία.
Για χρήση 80% σε χώμα και 20% σε άσφαλτο ση της γόμας του έχει εντυπωσιακή απόδοση σε λα-
Η εταιρεία με τα περισσότερα από 100 χρόνια σπώδη εδάφη και δύσβατους χωματόδρομους, ενώ
ιστορίας θέλησε να δώσει την ευκαιρία στους κατό- ταυτόχρονα μπορεί να αντιμετωπίσει με ευκολία τις
χους on – off να ανακαλύψουν τις πραγματικές δυ- υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό προσφέροντας
νατότητες της μοτοσυκλέτας τους εκτός δρόμου και σταθερότητα και διατηρώντας τον θόρυβο κύλισης
να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις ικανότητές της. Κά- σε φυσιολογικά επίπεδα. Η σχεδίαση και η «τοπο-
πως έτσι δημιουργήθηκε το Enduro Trail XT+, ένα θέτηση» των τακουνιών στο πίσω ελαστικό είναι
ελαστικό που προορίζεται για χρήση 80% σε χώ- παρόμοια με το γνωστό Ε-09 και εξασφαλίζει πρό-
μα και 20% σε άσφαλτο, το οποίο τοποθετείται αυτή σφυση σε πολύ μαλακά ή αμμώδη εδάφη χωρίς να
τη στιγμή στην κορυφή της γκάμας των adventure θυσιάζεται η αντοχή σε πιο σκληρό ή πετρώδες μο-
ελαστικών, όντας το πιο «επιθετικό». Αν θέλεις να νοπάτι με το βάθος του πέλματος να είναι 13,2 mm.
ανακαλύψεις νέα μονοπάτια και ανεξερεύνητες δι- Το εμπρός ελαστικό από την άλλη έχει το ίδιο σχέ-
αδρομές, χρειάζεσαι ένα ελαστικό που να εμπνέει διο με το E-13 με βάθος πέλματος στα 12 mm και
εμπιστοσύνη και φυσικά να είναι ανθεκτικό και αξι- μπορεί να τοποθετηθεί σε συνδυασμό με οποιοδή-
όπιστο. ποτε πίσω ελαστικό της σειράς Trail.
Ιδανικό για λάσπη, πέτρα και άμμο Διαθέσιμο και σε έκδοση Dakar με 20% μεγα-
Χάρη στα χοντρά τακούνια και την ειδική σύστα- λύτερη χιλιομετρική απόδοση
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 80