Page 6 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 6

NEWS




          l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT






































              να νέο μοντέλο έρχεται από την CFMOTO,  να διατηρείται όσο πιο χαμηλά γίνεται και να βελ-

              το οποίο η εταιρεία είχε παρουσιάσει (σε μία  τιώνεται ο χειρισμός της. Είναι λίγο πιο βαριά από

        Έπιο  premium  εκδοχή  φυσικά)  στην  EICMA  το 790 Αdventure, αλλά επικεντρώνεται λίγο περισ-
        τον περασμένο χρόνο στο Μιλάνο. Αυτό δεν είναι  σότερο και στις touring δυνατότητες του μοντέλου,
        άλλο από το 800 MT-X, το οποίο αποκτά έναν πιο  προσφέροντας καλύτερη ανεμοκάλυψη και άνετη
        χωμάτινο προσανατολισμό από το «απλό» 800ΜΤ.  θέση.
        Είναι φανερό εξάλλου από το ψηλό φτερό εμπρός          Το νέο 800MT-X θα εξοπλίζεται με τον ίδιο δικύ-
        σε στυλ motocross, τα μικτής χρήσης ελαστικά με  λινδρο  εν  σειρά  κινητήρα  799cc  που  βρίσκουμε
        έντονο τακούνι και τους ακτινωτούς τροχούς που  και στο «απλό» 800ΜΤ και αποδίδει 95 άλογα στις
        γίνονται πλέον 21” και 18” εμπρός και πίσω αντί- 9.000 και ροπή 77 Nm στις 7.500 σαλ. Το κιβώτιο

        στοιχα, με ελαστικά διαστάσεων 90/90 και 150/70.      ταχυτήτων έχει 6 σχέσεις και εξοπλίζεται στάνταρ
          Το  CFMOTO  800MΤ  έχει  διαδρομές  αναρτήσε- με Quickshifter δύο κατευθύνσεων, ενώ διαθέτει
        ων 160mm εμπρός και 150mm πίσω, οι οποίες στο  και Traction control που απενεργοποιείται για την
        MT-X θα αντικατασταθούν με αναρτήσεις διαδρο- χωμάτινη οδήγηση.
        μής τουλάχιστον 200 mm, ενώ θα είναι ρυθμιζό-          Κάποια χαρακτηριστικά του νέου 800MT-X έχουν
        μενες και θα προέρχονται από την Kayaba (KYB)  ήδη ανακοινωθεί και πιο συγκεκριμένα η έγχρω-
        όπως  και  στο  450MT.  Το  νέο  μοντέλο  ακούγεται  μη TFT οθόνη με μεγάλη διαγώνιο 8 ιντσών και μία
        πως θα ζυγίζει 214 κιλά κενό, ενώ το ρεζερβουάρ  οθόνη αφής σε διάταξη πορτρέτου στο ταμπλό. Πα-
        του ακολουθεί την φιλοσοφία της KTM με το 790  ράλληλα  θα  έχει  πιθανότατα  Cornering  ABS  από
        Adventure και «διαιρείται», ώστε το κέντρο μάζας  την Bosch και Traction Control.

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11