Page 6 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 6
NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
να νέο μοντέλο έρχεται από την CFMOTO, να διατηρείται όσο πιο χαμηλά γίνεται και να βελ-
το οποίο η εταιρεία είχε παρουσιάσει (σε μία τιώνεται ο χειρισμός της. Είναι λίγο πιο βαριά από
Έπιο premium εκδοχή φυσικά) στην EICMA το 790 Αdventure, αλλά επικεντρώνεται λίγο περισ-
τον περασμένο χρόνο στο Μιλάνο. Αυτό δεν είναι σότερο και στις touring δυνατότητες του μοντέλου,
άλλο από το 800 MT-X, το οποίο αποκτά έναν πιο προσφέροντας καλύτερη ανεμοκάλυψη και άνετη
χωμάτινο προσανατολισμό από το «απλό» 800ΜΤ. θέση.
Είναι φανερό εξάλλου από το ψηλό φτερό εμπρός Το νέο 800MT-X θα εξοπλίζεται με τον ίδιο δικύ-
σε στυλ motocross, τα μικτής χρήσης ελαστικά με λινδρο εν σειρά κινητήρα 799cc που βρίσκουμε
έντονο τακούνι και τους ακτινωτούς τροχούς που και στο «απλό» 800ΜΤ και αποδίδει 95 άλογα στις
γίνονται πλέον 21” και 18” εμπρός και πίσω αντί- 9.000 και ροπή 77 Nm στις 7.500 σαλ. Το κιβώτιο
στοιχα, με ελαστικά διαστάσεων 90/90 και 150/70. ταχυτήτων έχει 6 σχέσεις και εξοπλίζεται στάνταρ
Το CFMOTO 800MΤ έχει διαδρομές αναρτήσε- με Quickshifter δύο κατευθύνσεων, ενώ διαθέτει
ων 160mm εμπρός και 150mm πίσω, οι οποίες στο και Traction control που απενεργοποιείται για την
MT-X θα αντικατασταθούν με αναρτήσεις διαδρο- χωμάτινη οδήγηση.
μής τουλάχιστον 200 mm, ενώ θα είναι ρυθμιζό- Κάποια χαρακτηριστικά του νέου 800MT-X έχουν
μενες και θα προέρχονται από την Kayaba (KYB) ήδη ανακοινωθεί και πιο συγκεκριμένα η έγχρω-
όπως και στο 450MT. Το νέο μοντέλο ακούγεται μη TFT οθόνη με μεγάλη διαγώνιο 8 ιντσών και μία
πως θα ζυγίζει 214 κιλά κενό, ενώ το ρεζερβουάρ οθόνη αφής σε διάταξη πορτρέτου στο ταμπλό. Πα-
του ακολουθεί την φιλοσοφία της KTM με το 790 ράλληλα θα έχει πιθανότατα Cornering ABS από
Adventure και «διαιρείται», ώστε το κέντρο μάζας την Bosch και Traction Control.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 6