Page 79 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 79

ΚΡΑΝΟΣ


        αέρα που πλησιάζει τα full face κράνη, αλλά ταυτό- εντυπωσιακό σχεδιασμό, την άνεση και την πρακτι-
        χρονα πολύ καλύτερο οπτικό πεδίο. Για την αλλαγή  κότητα να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο. Το FS-760
        ζελατίνας απαιτούνται εργαλεία, αλλά αυτό θα γίνει  ανήκει στη νέα γενιά κρανών και συνδυάζει το χα-
        μόνο στη σπάνια περίπτωση που χρειαστεί αντικα- μηλό βάρος και την υψηλή ποιότητα σε ένα value
        τάσταση, ενώ στο πάνω μέρος, στο σημείο επαφής  for money πακέτο με ξεχωριστή εμφάνιση που αξί-

        με το κέλυφος, υπάρχει τσιμούχα στεγανοποίησης.  ζει κάθε ευρώ και θα σε συνοδεύει για πολλά χιλιό-
        Σε αντίθεση με τα full face και τα ανοιγόμενα κράνη  μετρα.
        της FSD, τα jet δεν έχουν αναμονές για αντιθαμβω-
        τική μεμβράνη, αλλά στην πράξη αυτό δεν αποτε-
        λεί πρόβλημα καθώς το σημείο που θαμπώνει από
        τα χνώτα είναι χαμηλά και δεν βρίσκεται μέσα στο
        οπτικό σου πεδίο συν του ότι δύσκολα κάποιος θα
        επιλέξει jet κράνος το χειμώνα.

         Το FS-760 όμως δεν σταματά εκεί, καθώς διαθέ-
        τει και εσωτερική φιμέ ζελατίνα που χειρίζεσαι από
        ένα πρακτικό μοχλό στην αριστερή μεριά, ο οποί-
        ος μάλιστα την ασφαλίζει στην κάνω και στην κάτω
        θέση, οπότε κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν μας
        έτυχε ποτέ η ζελατίνα να κατέβει σε κάποιο δυνατό
        τράνταγμα. Ιδανικά θα θέλαμε να είναι λίγο μεγα-      Άπό τον μικρό μοχλό χειρίζεσαι την εσωτερική
        λύτερη, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι όσο σκούρα       ζελατίνα
        πρέπει και παρέχει την απαραίτητη προστασία από
        την αντηλιά.

         Νέα εσωτερική επένδυση
         Το ότι έχουμε να κάνουμε με jet κράνος δεν ση-
        μαίνει ότι πρέπει να γίνουν εκπτώσεις στο κομμά-
        τι του εξαερισμού, οπότε έχουμε έναν ρυθμιζόμενο
        αεραγωγό σε σχήμα «U» που είναι όμορφα ενσω-
        ματωμένος και δεν προεξέχει καθόλου από το κέ-
        λυφος, με τον αέρα να αποβάλλεται από απαγωγό
        με μεταλλική σήτα τοποθετημένο στην αεροτομή. Η

        εσωτερική επένδυση με το κυψελωτό σχέδιο είναι
        άνετη και έχει ωραία αίσθηση, αν και το αφρώδες
        υλικό θα μπορούσε να ήταν πιο πλούσιο. Στο κά-
        τω μέρος τα μαξιλαράκια έχουν κλίση προς τα μέσα
        αγκαλιάζοντας το σαγόνι για μεγαλύτερη σταθερό-
        τητα, ενώ όλη η επένδυση είναι πλήρως αφαιρού-
        μενη.  Το  κούπμωμά  του  γίνεται  με  μικρομετρική
        πόρπη και στη συσκευασία περιλαμβάνεται πουγκί
        μεταφοράς.
         Συμπέρασμα                                           Η εσωτερική επένδυση είναι ένας τομέας που

         Ένα νέο κεφάλαιο έχει ανοίξει για την FSD με τον  βλέπουμε σημαντική βελτίωση στα κράνη της FSD.

                                               79   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84